sâmbătă, 9 aprilie 2011

periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 1) ~ [ Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 37 (Sâmbătă 09.04.2011) ]

Ştefania FOTO (2)
~
~
Seria continuă, cu o variantă, cred eu, îmbunătăţită. Este frumos pentru "sistem", să nu dublez un comentariu (şi la voi şi la mine). Eu însă, "regăsindu-mă" în Oglinda aleasă (şi ALEASĂ), "plec pe calea UNDELOR" şi mă las purtat de VAL (vis; gând, dorinţe; prezumpţii; îndoieli; întrebări; contribuţii; împrumuturi ...). Acel val, acea UNDĂ, este activă doar acolo unde s-a născut, acolo în contextul prezent. Fiind undă ... călătoreşte pe mai departe, propulsată de CAUZA iniţială. Care este ... confuză, neprecizată, multiplă, de "provenienţă" aparent locală. Acolo, LOCO, i se năzare să se autodefinească la mine în GÂND, desigur difuză, desigur SUB CONTROL decizional personal. Orice UNDĂ are cauze în trecut şi, devine "Cauză" în prezent. Orice UNDĂ este "Efect" ÎNSPRE Trecut, devenind efect înspre Viitor. NOI hotărâm. Iar, pentru mulţi Semeni, ACEASTĂ hotărâre este "LĂSATĂ" pe seama lui Dumnezeu ! Doar că, fiecare are ALT MOD de "transpunere ... în Viaţă".
De aceea, este inutil să "ADUC" întregul ... în două locuri COMPLET DIFERITE !!! Suficient o citare, un fragment, sau chiar un link. AICI nu-i ca ACOLO ! Deci aici este important ... SĂ FAC VALURI !
Vă IUBESC ! Sunteţi Binecuvântaţi prin CREDINŢA în Dumnezeu ! Doamne ajută ! Amin.

~
Bună Dimineaţa, doamnei victorita2010 !

Bună Dimineaţa, cititorilor ! 
Bună Dimineaţa:  
Nima 
Astăzi, un mic periplu pe la voi, căci îmi sunteţi dragi, deşi încă nu ne cunoaştem. Eu, sunt singur, însă voi, v-aţi unit SINGURĂTĂŢILE, devenind un COLECTIV. Poate vi se pare ciudat, acest mod de "gândire" a ... normalului, firescului, evidentului, dus până la BANAL. Eu cred că mai important este Controlul (... Conştientizarea permanentă), o mică definire, sau definiţie, sau descriere a MOMENTULUI (acum, pentru mine: articolul de faţă, dar şi GÂND BUN, GÂND prezent înspre Dumnezeu), iar, după alte mici etape, ajuns la nevoia, dar şi necesitatea de a comunica, nu în ultimul rând ... ASUMAREA. 
Suntem nu doar ceea ce GÂNDIM, dar şi ceea ce SPUNEM, deci, suntem TOT ce FACEM. 
Acesta ESTE prezentul activ ! 
Cu SEVE din Trecut, pentru înflorire înspre Viitor.
~
Deci, acum, Bună dimineaţa ! Beau o cafea ... nu doar cu doamna victorita2000 !!!
~
Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 6:59 AM - 1123
~
Cornelius, :)
~
Un "motiv" este întotdeauna suficient ... ACŢIUNII. Acţiunea însă are, sau nu ... RĂSPUNS. Acţiunea este purtătoarea ÎNTREGULUI; o purtătoare parţială. Acţiunea este PERMANENTĂ căci, ce faci ESTE FĂCUT (Bun, sau Rău). Acţiunea nu duce pe mai departe "dorinţa ... creatorului", căci, întotdeauna AJUNGE în alt LOC, în altă parte. Direct, dar MAI ALES ... indirect.
Şi, acolo, acţiunea "îşi face de cap". Acolo, întotdeauna, acţiunile noastre ne dau bătăi de cap, mai mici sau mai mari, în funcţie de GÂND, în funcţie de GÂND, în funcţie de GÂND, în funcţie de GÂND, în funcţie de GÂND, în funcţie de GÂND, ..., în funcţie de GÂND.

~
Aici, mi-am făcut un "semn de carte", însă, 
fiind "primul" acolo, mi l-am îndoit !
~  

Fîţa-fîţa de ici colo şi 'napoi, am tot GĂSIT, însă ..., m-am oprit la Danielle Wolf, cu o frumoasă Renunţare. Apoi, m-am încumetat spre început: Se-ntorc zăpezile ... 


Vaughan-Williams - Tallis Fantasia (1/2) One of the best performances ever?

http://www.youtube.com/watch?v=kxdOYgTXtH8&feature=player_embedded#at=28
De la: 
| Data creării: 23.06.2009 | 9:59 minute
~
Acum, la 16:52, mă opresc, deoarece ... nu am făcut NIMIC din ceea ce-mi propusesem !
~
Cornelius, :) 

~
Ştefania FOTO (2)
Ştefania FOTO
~
"Sertarele mele = Neica NIMENI"
"Sertarele mele = Neica NIMENI"
100 Ro
  "Sertarele mele = Neica NIMENI" si ... 100 Ro ~ Serial (1) - *"Sertarele mele = Neica NIMENI"* BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 1) ~ [ Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 37 (Sâmbăt... 
Cu 6 minute în urmă
~
Dicţionar: auster, periplu, , ,
~,

12 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

buna, ma bucur ca ii citesti povestea, sper sa va placa, multumesc pentru vizita si ganduri :)

da, un om care are credinta nu se sinucide ci spera mereu!

DoarATAT spunea...

Mulţumesc şi eu pentru acest răspuns "în deplasare" !
Nici nu mai ştiu ce să fac, pentru a URMĂRI un blog. Aproape toate pe care le văd, îmi sunt dragi ... şi le-aş păstra, însă, cu cât păstrez mai multe, cu atât îmi va fi mai dificil să le urmăresc, să ŞI comentez.
~
Cornelius, :)

Lavinia Dance spunea...

cu placere! Si eu patesc la fel, de aceea mi-am facut o lista cu cele care imi sunt mai dragi si astfel imi este mai usor.


este bine sa fim rabdatori, eu mai am inca 2 parti din poveste dar nu le-am postat pentru ca nu sunt inca foarte sigura de ele, si nici nu pot grabi cititorii, trebuie sa las timp sa se citeasca :)

DoarATAT spunea...

Atunci când nu-ţi mai aparţii, TIMPUL este greu de drămuit, greu de folosit ... bilateral.
Grija pentru Ştefania nu are cum să scadă, ci, mai degrabă TREBUIE SĂ CREASCĂ.
Are 5 anişori, iar aseară SE RUGA la Iconiţe:
Să vină mama ! Te rog, să vină Mama ! Să vină Mama ! Te rog ! Să vină Mama, să vină MAMA, te rog !
OH ! Doamne Dumnezeule !
Asta înseamnă că se simte neglijată, asta înseamnă că EU am dezamăgit-o, că nu-i acord TOATĂ atenţia mea !
I-am spus că mama nu mai poate veni, că este la Dumnezeu şi ne aşteaptă; că, de fapt, Dumnezeu ne aşteaptă pe toţi să venim la EL.
Ce puteam să-i spun ? Şi ..., să nu fie minciună ?
Eu ASTA CRED, dar, nu ştiu ce poate ea să înţeleagă ! Mi-e teamă să nu perceapă mesajul meu eronat !
Trebuie să avem RĂBDARE, conştientizat ! Conştientizat ca toate CELE, pe care, nu le putem avea DACĂ nu le ŞI conştientizăm !
Eu, în relaţia cu fiica mea, AM PIERDUT aproape 9 luni de zile de COMUNICARE ! "Graţie ... înţelepciunii" rudelor ei, din partea mamei, CARE AU REŢINUT-O CU FORŢA, împotriva ... FIRII !
~
Vai şi AMAR, de cei care divorţează şi AU COPII !
Însă, în cazul meu şi, MAI ALES al fetiţei mele, Ştefania, Dumnezeu AŞA A HOTĂRÂT: să ne lipsească PE mine şi pe Ştefania, de "CONCRETUL" Mihaela, MAMA ei şi SOŢIA mea !
"Rudele", mai degrabă s-au dovedit a se comporta ca nişte duşmani, CĂCI, au folosit IMPUNEREA "Voii LOR" !
Şi continuă să SE BĂLĂCEASCĂ în MINCIUNĂ ! Căci ... ori nu-şi dau seama CE RĂU AU FĂCUT (LIPSA Conştientizării ASUPRA Faptelor proprii !), ori ..., ca "de obicei" = este mai comod, să rămâi ÎN Starea "aleasă" ! Căci, EI AU ALES ! După o anumită VÂRSTĂ, oricât de PROST educat ai fi (cu INTENŢIA altora, adică !), Dumnezeu ESTE Prezent, prin "Îngerii Protectori, Îngerii Sfătuitori etc." (care AU INTERVENŢII indirecte !).
NIMENI, chiar şi ATEII înverşunaţi, nu SCAPĂ de ... "periere", dar ... "Liberul arbitru" le dă "Şansa" SFIDĂRII !
~
Cornelius, :)
PS: Vă mulţumesc, domnişoară Lavinia !
PS2: vezi ultima postare pe ElaEL ! Îţi MULŢUMESC ..., pentru CONTRIBUŢIE (indirectă !).
~,

Lavinia Dance spunea...

buna, din nou, abea acum am avzut ca mi-ai scris si aici.
nu este vorba ca tu nu ii acorzi destula atentie, ci este vorba ca ii lipsest dragostea unei mame, si parintii mei sunt divortati..eu le-am simtit lipsa dragostei la amandoi, deci ea inca este norocoasa.
in timp va invata si se va obisnui, doar poarta-i de grija.
si incredinteaz-o pe bratul Lui!:)

DoarATAT spunea...

Te rog să mă ierţi, domnişoară Lavinia !
Pur şi simplu pentru "graba" cu care mi-ai trimis ultimul comentariu (mici scăpări de "tastatură"), nu l-am moderat până acum (15.04.2011.5 ~ 5:30 AM) şi NU pentru faptul că ţi-ai schimbat avatarul. Acesta APARE abia DUPĂ acceptarea comentariului.
Eu însă, m-am grăbit să răspund pe blogul dvs. (pe Blogul TĂU !) şi sunt sigur că ţi-ai dat seama.
~
Îţi mulţumesc din Suflet pentru gândul de compasiune, dar şi pentru precizarea multiplă, dar concisă, conţinută ! Ştiu, din propriile mele experienţe, că NU-I BINE DELOC, atunci când "lucrurile" nu merg pe făgaşul lor. Ca de exemplu, un divorţ ! Sau ... o ceartă, o ironie DURĂ, o glumă proastă, o boală, un necaz, etc.
Eu am învăţat (sau cred că am învăţat) SĂ LE DEPĂŞESC ! Sunt PROPRIILE noastre încercări, sunt propriile noastre TREPTE, care, în nici un caz, NU TREBUIE SĂ NE ... doboare !
Of, uneori ... oftăm ! Poate, o dată cu oftatul, ne mai "curăţăm" de-o grijă.
~
Cornelius, :)

Lavinia Dance spunea...

nu e nimic, eu sunt devina, pentru ca ma grabesc si mereu fac greseli de scris din acest motiv. :)

>:D<
Iti doresc sarbatori fericite, alaturi de cei dragi!

DoarATAT spunea...

Aşa-i. Suntem de vină ŞI NOI. Este practic, o necesitate, ALTFEL ne-am moleşi !
~
BINE ! (este în "regulă" !)
Mulţumesc ! (VOI face listele !)
~
Tot eu, :)
PS: ... de fapt, voi revizui lista, pentru 4 ZONE de interes:
hiperACTIVI
activi
normali
UITUCI (n-au mai publicat nimic, de cel putin 2(doua) luni)
~,

corina spunea...

Buna ziua domnule Cornel.m-am oprit aici si am aflat mai multe lucruri.In primul rand despre sotia Mihaela daca nu ma insel, apoi despre Stefania.Am trecut si aseara tarziu dar abia acum m-am dezmeticit.Imi pare nespus de rau dar cum spuneti toate spre binele nostru.In ce sens poate de foarte multe ori nu intelegem insa Dumnezeu care ne iubeste, ne are in evidenta Lui.Ce sa va spun?
Va doresc multa putere,rabdare in toate,nadejde de la cel Preainalt.Speranta ca toate vor intra intr-o zi fiecare lucru pe fagasul lui.
Cati ani are Stefania?
Cred ca ea e in fotografie.
Mai revin!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! Domnişoară Corina !
Te Rog frumos să mă Ierţi !
Nu te pot opri să mai vizitezi blogurile mele, însă, ÎNSĂ ... te rog ai grijă:
Eu AM CE ÎNVĂŢA de la tine de BINE, reciproca nu cred că este valabilă ! Nu că NU m-aş strădui ! Însă, eu ÎL caut pe Dumnezeu de prea puţină vreme ! Asta presupune că NU AM SCĂPAT de BALASTUL acumulat, în perioada când ... credeam că sunt ateu.
Iar acest "Balast", poate că încă îşi face de cap !
De ACEEA nu-ţi recomand să mă vizitezi acum.
Poate, cine ştie ... ?
Însă, consideră că un avertisment ESTE UTIL şi procedează cum crezi de cuviinţă !
Sărbători Pascale în FERICIRE ! Ţie şi celor dragi ţie ! Dar şi cititorilor ... noştri !
~
Cornelius, :)

corina spunea...

M-ai dat gata cu acest raspuns.De ce?
Pai hai sa-ti explic.In primul rand nu mai sunt o domnisoara, am fost in tinerete acum ca au trecut aproape 14 ani de la casatorie, iar copii am trei.Ma consider totusi o femeie serioasa,am totusi o credinta si nu as depasii ...
Domnul sa ma fereasca si sa nu ma lase de capul meu...
In rest sunt cu capul pe umeri si picioarele pe pamant.
Pana la Inviere Doamne ajuta!

DoarATAT spunea...

OK ! Doamnei Corina ! În primul rând: HRISTOS a Înviat ! Paşte Luminat !
~
Vă rog să mă Iertaţi pentru confuzie; mi se datorează ! Aveţi "Profilul" extrem de sumar. Am vizionat pe fugă, doar ultimele 5~7 postări, mai mult la FOTO !
Am remarcat UN PERSONAJ care se repetă ! Am presupus că sunteţi dvs. ! Ceea ce nu este de mirare, căci ... COPIII ne depăşesc în multe aspecte de Viaţă !
Eu m-am bucurat de o aşa vizită, însă, comentariul meu se adresa dvs., COPILUL PRESUPUS !
Am dorit SĂ SE ŞTIE că eu fac eforturi, însă (eu nu mă văd !) ESTE POSIBIL (teoretic !) să AM "Scăpări" CARE SĂ AFECTEZE !!!
~
"Trăsnăile mele" devenite articole, SUNT PROPRIUL MEU DRUM, de care, MĂ ROG lui Dumnezeu SĂ FIE Ascendent !
Oricine, FIIND SPAŢIU PUBLIC, poate împrumuta DOAR ceea ce înţelege EL ÎNSUŞI !!!
NU AM PRETENŢII de "formator", dar, gândesc pe baza unor principii, pe care nu le am de azi de ieri.
Cu cât creşte "Cunoaşterea" (Ştiinţa !), cu atât sporeşte confuzia ! CUNOAŞTEREA bazată pe CREZ (în Dumnezeu CREATORUL !), este singura care poate ordona aspectările "oferite" de "Ştiinţă", dar, NU SE POATE DESPRINDE de aceasta ! De aici şi pericolul REAL, de convieţuire printre nişte neadevăruri reziduale, cu REZULTATE ... pe măsură !
~
Eu ştiu (teoretic) şi SIMT că mai am MULTĂ MÂZGĂ de care trebuie să scap.
De aceea, NEPRIHĂNIŢII măcar SĂ FIE avertizaţi !
~
Am recitit comentariul dvs. (penultimul) şi, anumiţi termeni, întradevăr ... "se câştigă" la vârste ceva mai avansate (decât 9~12 ani !).
~
VĂ ROG: mai ales de la dvs. (şi ALŢI asemenea dvs.) aştept comentarii pertinente şi DURE ! Eu chiar vreau SĂ URC şi am nevoie de cât mai multă CORECTITUDINE !
~
Vă Mulţumesc pentru Răbdare !
~
Cornelius, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,