sâmbătă, 19 martie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 35 (Sâmbătă 19.03.2011)

energii umane, ENERGII DIVINE
Bună Ziua ! 
(Sosirea lui Mirela a fost o continuă provocare ! Astăzi a venit a doua oară, în vizită la sora ei. Însă cu "tema" clară de a mă scoate din nervi, ceea ce A ŞI REUŞIT !)
Am comentat
prima postare la doamna Karina, însă, din grabă, nu am păstrat comentariul. Poate îl voi trece, după moderare ! Însă, nu pot să nu remarc "lipsa" a nu mai puţin de 7130 de Blog-Post "pierdute". O imensă ruptură, de care nu doar autorii (prin eforturile depuse) ci şi doritorii de lectură, sunt privaţi, probabil din cauza unui accident. Am aflat astfel că nu doar eu (prin Clonare), poate şi alţi bloggeri ... IATĂ ! ... au avut, la rândul lor PIERDERI ! Important este "să nu ne MAI plângem de milă" (expresia nu-mi aparţine, însă, a fost folosită "împotriva mea", într-o perioadă foarte recentă, când încă îmi doream COPILUL acasă !

35~1

DoarATAT spunea...
Doamnă Adriana, chiar am dorit o veste şi de la dvs., fiind pe cu totul altă "relaţie" decât "comunicarea" cu doamna Karina (de exemplu).
Astăzi Ştefania a avut 39,5 grade, am chemat şi "Salvarea". Pentru mine a fost mai greu, fiind singur. Este de două zile sub medicaţie (probabil, cum zice doctorul: Viroză respiratorie); Doctorul de la Salvare mi-a explicat că "boala" lucrează cu astfel de "CĂDERI", pentru care este bine să fiu pregătit ! (Acum ... am şi supozitoare !)
Mai grav este că EU NU MAI ACCEPT nici un milimetru de minciună !
Iar astăzi, sora ei de 18 ani (abia împliniţi ieri !) a VENIT MONTATĂ ... SĂ MĂ ENERVEZE cu "Tupeu de Om prost" (ea nefiind ... Om prost, ci, doar posedând respectivul "Tupeu". Până la urmă am dat-o afară ! Nesimţirea nu trebuie "suportată" DE NIMENI, indiferent de la "cine" ar veni ea !)
Deja îmi "varsasem", la modul indirect, nişte "venin" în ultimele două postări de pe CORNELIUS ROSCA ! Acum, încerc cu eforturi mari (deşi am avut mica scăpare, la început de articol !) SĂ TAC !
Însă, dând-o afară din casă, aceasta m-a ameninţat ... că-mi DISTRUGE Blogurile !
S-ar putea să nu mai avem ... "bază" de discuţii !
~
Nu pot să mai continui acest ciclu de postări ! Deja simt că, de cele mai multe ori comit o impietate.
Comentariile "moderate", de asemenea, aducându-le AICI, chiar înainte de "aprobarea lor", mă simt mereu comiţînd UN ACT de "Forţare a Mâinii" ... cuiva : "Iată, ... tu nu mi l-ai moderat, dar eu ... L-AM FĂCUT PUBLIC !"
Trebuie să las ca lucrurile să-şi aibe CURSUL LOR FIRESC, pentru care ... au fost "construite".
Voi păstra doar etichetele şi DORINŢA de COMUNICARE !
Îmi dau seama că ANUMIŢI Prieteni de Blog, mă urmăresc (atâta cât se poate urmări ... un dezlânat !), dar ... comentează DOAR între ei, sau ... pe la noii mei prieteni !
Doamna Karina este FOARTE ocupată (pe bune !) şi consider o adevărată Minune, orice adresabilitate care v-a veni din partea dumneaei !
Nu vreau să "mă schimb" doar de dragul schimbării ! Voi continua să SCRIU ... EXACT ce Gândesc ! Este foarte uşor şi NU RIŞTI NICIODATĂ să te "încurci", căci ... foloseşti doar adevăruri ! (Este drept: Adevărurile MELE !) 
Dacă există Greşeală în GÂNDIRE, în argumentare, în "finalizare a unor "IDEI", desigur, ESTE SPECIFIC OMENESC ! Eu caut să fiu cât mai atent, să NU am "scăpări" ... grave. Deşi "mă mişc încet", consider că TOTUŞI MĂ MIŞC ... înspre Voia lui Dumnezeu şi întru SLAVA SA ! Am nevoie în continuare de OGLINZILE MELE, cu care ... MI-AR FI PLĂCUT să COMUNIC ZILNIC !
~
Energii umane, ENERGII DIVINE !
Tot ce ne înconjoară, noi înşine SUNTEM, şi "mişcarea noastră" ESTE, o formă de ENERGIE !
Cât de "mari" ar fi "energiile" CONSTRUITE de OM, ele vor rămâne insignifiante FAŢĂ DE cele Divine ! Oamenii au ENERGII DIVINE în "esenţa CONSTRUCŢIEI lor" !
"Accesul" la UTILIZARE este restricţionat, deoarece Omul ... ABUZEAZĂ !
Domnul Iisus Hristos NU A MINŢIT: se pot muta Munţii din loc ! Dacă ... am avea CREDINŢĂ !
Însă, fiind FIUL LUI Dumnezeu, este DE LA SINE ÎNŢELES, despre "ce" Credinţă ne VORBEA Mântuitorul ! Eu VREAU să-mi întăresc ACEASTĂ CREDINŢĂ ! Însă ... "de la MASA MEA" nu va fi alungat musulmanul, evreul, budistul, creştinul, ... doar pentru că ARE ALTĂ CREDINŢĂ STRĂMOŞEASCĂ ! El ESTE credincios de Dumnezeu, în rest, nu mă interesează CUM îl "numeşte" pe Dumnezeu, sau ... CUM i s-a spus (I S-A SPUS !!!) că ar trebui slujit Dumnezeu !
 Dacă este în stare SĂ COMUNICE şi cu mine FĂRĂ SĂ VREA SĂ MĂ "Schimbe", ÎN NICI UN FEL (!!!), ... înseamnă că ESTE PE DRUMUL CEL BUN şi că, de asemenea ... ŞI EU POT Sta "La MASA LUI" !!!


"Adevărurile MELE" ! Această sintagmă trebuie gândită mult simplificat, sau, poate, SIMPLU. Trebuie GÂNDIT că ADEVĂRUL este Dumnezeu, respectiv, pentru creştini, ADEVĂRUL ESTE Domnul Iisus Hristos ! Eu NU sunt Mântuitorul, Domnul Iisus Hristos ! Insă exist ! Trăiesc, respir, mănânc, beau, mă mişc, vorbesc, gândesc, MĂ ROG LUI Dumnezeu. 
Acestea TOATE şi multe alte BUNE, cu Voia lui Dumnezeu ! Asemenea mie, întreaga POPULAŢIE a Planetei ! Ce reprezintă "mai concret" un OM ? 
Un OM ... are CORP ! Eu, cel care tastez în acest moment, AM ŞI EU CORP ! Încă nu sunt OM ! Căci, ... ŞI Musca ARE CORP ! Şi "Monitorul" are CORP ! 
Un OM, având CORP şi "locuindu-l" ... SE CONŞTIENTIZEAZĂ PE SINE ! Deja "lucrurile" sunt AŞA DE COMPLICATE, încât, se poate pierde mult Timp în explicaţii ! 
Afirmaţia: "Un OM are CORP" este un adevăr ! Acest "adevăr" ESTE EVIDENT ... PARŢIAL ! La acest lucru, am dorit să mă refer, când am folosit sintagma "Adevărurile MELE" ! La existenţa Adevărurilor parţiale. Aceste adevăruri, sau, mai degrabă "CELULE de ADEVĂR", "Atomi de Adevăr", "Fragmente de Adevăr", oricum le-am numi, ele "CONSTRUIESC" ... CEVA VIABIL, CEVA PLIN DE VIAŢĂ, cu existenţă de sine stătătoare. În cazul OMULUI, cu Conştiinţă ! 
OMUL are însă PUTERI primite de la Dumnezeu ! ORICE alterare, cu voie sau fără voie, a UNUI "Ansamblu" de Adevăruri parţiale, prin INTRODUCEREA Minciunii, compromite întreg acel "Ansamblu", oricât de "MICĂ" ar fi Minciuna ! Acel "Ansamblu" se va abate de la Voia Lui Dumnezeu, încă din primul MOMENT, momentul acceptării ACELEI Minciuni ! TREBUIE ÎNDEPĂRTATĂ MINCIUNA !!! Este singurul mod de "revenire" la Voia Lui Dumnezeu ! 
Şi nu doar un OM. TOŢI ! Desigur, există ... etape ! 
Eu vă întreb: aţi auzit de o Etapă care "să dureze" de mai bine de 2000 de ani ? 
Dacă OAMENII nu se ÎNTORC de adevăratelea la Dumnezeu, CREATORUL LOR, ei pur şi simplu, vor continua să se înnămolească ... în MATERIE ! 
Dumnezeu ESTE "dincolo" de MATERIE ! Materia FACE parte din Dumnezeu, căci ESTE "locul" unde A FOST EXPULZAT OMUL NEASCULTĂRII ! Acest "loc", fiind PARTE din Dumnezeu, are desigur ... ENERGII ! Şi multe alte MINUNĂŢII ! Însă, NU ACEST "LOC" trebuie "păstrat" în Grija noastră ! Nu acest "loc" trebuie amplificat de GÂNDUL NOSTRU ! Chiar şi aici, în acest "loc" ... Dumnezeu NE LASĂ LIBERI ! Liberi SĂ ALEGEM ... noi înşine, având CUGET CURAT ! 
Dacă Dumnezeu, nici măcar AICI, în acest "loc" DE ISPĂŞIRE ... NU NE FORŢEAZĂ în nici un fel, noi, Oamenii ... DE CE NE FORŢĂM unii pe alţii, să FACEM "voia noastră" ? 
Vă voi REPETA până mi se va usca gâtul, până nu voi mai putea vorbi (de atâtea "STRIGĂTE" !): ORICE IMPUNERE făcută dinspre un Om (sau grupare de Oameni) înspre alt OM (sau grupare de Oameni), înseamnă ABATERE GRAVĂ de la VOIA DIVINĂ ! 
Chiar şi "simplele recomandări" : "Fă cum îţi spun eu, până te faci "mare", căci ... " eu" ţi-am dat viaţă, "eu" te hrănesc, "eu" te îngrijesc, "eu" te educ !" NIMIC MAI FALS ! 
Nu uitaţi: această "frază"

"Fă cum îţi spun eu, până te faci "mare", căci ... " eu" ţi-am dat viaţă, "eu" te hrănesc, "eu" te îngrijesc, "eu" te educ !" 
este "construită" din MINCIUNI PARŢIALE !
Cu toate că ŞI EU, ... am "contribuţia" mea, desigur !
ENERGIILE "se lasă utilizate" în măsura în care avem acces la ele. Aşa cum, pentru "energiile create de OM", trebuiesc ÎNDEPLINITE nişte condiţii, OARE de ce suntem AŞA NAIVI, încât să ni-l închipuim pe Dumnezeu PROST !!???
Cum poate oare un TATĂ GRIJULIU, să PERMITĂ copilului său ... ACCESUL la FOC, accesul la CURENT ELECTRIC, accesul la Fereastra deschisă la "ETAJ" ???
Chiar cred că EXISTĂ destui NAIVI, care, numindu-se "oameni de ştiinţă", îşi imaginează că VOR AVEA ACCES VREODATĂ ... la "ceva" din "domeniul" ("zona crepusculară", "prostirea populaţiei, a credulilor", "rămaşilor în urmă" ... etc.) LUI DUMNEZEU ???
Este BANAL de simplu: CINE nu respectă, NU poate fi "respectat" ! ESTE consecinţa, mai degrabă a unei AUTOIMPUNERI:
 

"Ce doreşti SĂ ŢI SE FACĂ "ŢIE", FĂ "TU" ALTORA !"

Cornelius, :)
 
energii umane, ENERGII DIVINE
energii umane, ENERGII DIVINE  

Cornelius, :)

3 comentarii:

Karina spunea...

1 – 100 din 9500

nu lipseste nicio postare, sunt toate in blog:))

Karina spunea...

in stanga sunt subiectele si sub fiecare subiect gasesti numarul de postari. daca le aduni da aproape 9000. restul de 600 sunt planificate.

DoarATAT spunea...

Mulţumesc, doamnă Karina !
Simţindu-mă un pic "mai acasă ... la mine", vă spun şi aici:
Vă agitaţi prea mult, este un ritm de o intensitate enormă ! VĂ PUTEŢI ÎMBOLNĂVI ! Mai ales că acest ritm, îl aveţi de peste doi ani de zile !
Eu cred că "firesc" ar fi să vă bucuraţi de ROADELE MUNCII depuse !
Ce rost au atâtea postări, dacă NIMENI nu are TIMP ( NU ARE TIMP !) să "comenteze" ceva, de teama de a nu rata ... altceva !??
Apoi, aceşti vizitatori, desigur ... îşi văd de drum mai departe, "liniştiţi" că "dacă alţii n-au comentat, ei DE CE ar face-o ?!!"
~
Nu doar prin "vizitatori" contorizaţi se "stabilesc" rezultatele "muncii"... ci mai ales prin PARTICIPAREA DIRECTĂ a acestora ! Adică ... prin COMENTARII !
~
Vă rog, încearcă şi ... lasă-ne timp să Comentăm !
~
În acelaşi timp, cred că pot vorbi chiar de SATURAŢIE ! Este prea multă informaţie, oferită în Timp mic, aceasta NU are "timp" de a fi ASIMILATĂ, şi ... devine OBOSITOARE ! În care caz, într-o primă "fază", mulţi "cititori" vor SĂRI peste Text, bucurându-se doar de "imagini". Încetul cu încetul, curiozitatea iniţială, se va estompa şi ... VOR SĂRI chiar "ZILE", bazându-se pe CERTITUDINEA că : ACEST BLOG ESTE PERMANENT ... PLIN DE "NOUTĂŢI", "aduse Zilnic".
Chiar numai atât merită MUNCA Dvs. : "Îmi place la tine, Karina. Este Superb !" ???

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,