sâmbătă, 18 iunie 2011

Perete ~ 001 (18 iunie 2011)

Paralele
~

Fotografii pe perete la doamna Felicia Feldiorean
pusă la mine, de aceeaşi doamnă Felicia Feldiorean
Ambele poze motivând o Poezie ! 

AM ÎNVĂŢAT
 
De ce nu îmi mai aflu adăpost
În labirintul gândurilor tale?
De ce încerc mereu să caut rost
Cuvintelor şi temelor banale?
 
De ce la mine-i ger şi-n tine-i vară?
De ce trec fluturii zburând pe-aici?
De ce de ziua ta e primăvară
Şi-atunci când îţi vorbesc mă contrazici?
 
Am învăţat să îţi ascult tăcerea,
Am învăţat să te iubesc frumos,
Am învăţat să-ţi caut mângâierea
Şi să alerg prin Univers pe jos.
 
Am învăţat să zbor până departe,
Am învăţat ce e cuvântul dor,
Am învăţat să trec chiar şi prin moarte
Cu-aripile ce poartă al meu zbor.
 
20 Mai 2011-pentru noi, cei din această lume...  
 
Răspunsul meu: 
Acum o lună, se năştea această frumoasă poezie, pe meleaguri mioritice, acum o lună, se desprindea dintre altele ca ea, acum o lună era pe firmament, precizată printre alte stele, acum o lună şi multe stele, pentru că deja fusese între ele, a fost în aşteptare, a fost să fie culeasă, de o altă fiinţă aleasă, ... o lună, nişte stele ... şi eu între ele.
~
Cornelius, :)
~

Parcurs

Noi, ne îndrăgim nemurirea,
noi adăstăm la un loc,
Noi ne formăm prin Iubirea
distribuită prin Joc.

Un pas, e căderea spre Soare.
Pas lângă pas, alergarea,
Revin iar la zbor dar mă doare.
Prin Univers e Chemarea !

Întrebări ce revin tumultos,
Firave şi tandre iubiri;
Deşi plecat la drum cam mintos,
Sunt doar simple mărturisiri.

La capăt e un alt început,
Speranţa-i dovedită;
priceput sau tot nepriceput,
Lumea e plămădită.
~
Cornelius, :)
~
Spaţiul mioritic este ACOLO unde creşte un român !   
~
Traseu:
De citit: intrebare;
dicţionar:
~
Comentariul nu-i obligatoriu, dar este primit doar pentru completarea ideii din articol, prin aportul personal al celui care întradevăr a citit şi are ceva de spus. Restul se autoexclud, prin moderare !
~
Cornelius, :)

Paralele
Paralele
~
UpDate la 22.06.2011~2:12AM: 

Karina spunea...  v-am dat afara pe toti..am vrut sa vad daca o sa observati...blogul de arta era facut pentru generatiile viitoare iar cei din blog trebuiau sa contribuie macar putin la el. numai ca am ajuns in postura de a ma ruga de voi sa postati...ce putin timp iti ia o postare... 21 IUNIE 2011, 15:24


 Am trimis un răspuns (care va fi moderat):
Bună Ziua ! ~ Vă felicit pentru decizie !
~
V-am răspuns mai amplu, acolo unde am "fost anunţat" !
În caz că evoluţia mea viitoare vă va satisface, eu mă pregătesc în continuare, să reluăm colaborarea. Doar dacă este în favoarea Obiectivelor propuse de dvs.
~
Vă mulţumesc pentru intenţie ! Viaţa însăşi este şi mai dură, de aceea eu nu am decât de "profitat".
~
Cornelius, :)
~
Note: intrebare:
DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Vă rog frumos: Ce s-a întâmplat !!??
~
Cornelius, :(
trimis la 21 Iunie 2011, 8:06 AM
~,

2 comentarii:

Karina spunea...

v-am dat afara pe toti..am vrut sa vad daca o sa observati...blogul de arta era facut pentru generatiile viitoare iar cei din blog trebuiau sa contribuie macar putin la el. numai ca am ajuns in postura de a ma ruga de voi sa postati...ce putin timp iti ia o postare...

DoarATAT spunea...

Bună Ziua, domnişoară Karina ! Şi Mulţumesc !
~
Este a doua uşă care mi se trânteşte în nas, după Amprente literare, fără un mic preaviz.
~
Vă felicit pentru decizie ! Observasem şi eu că acolo munceau doar doi, trei ! Desigur, o colaborare are totuşi nişte criterii de largheţe, mai ales pentru cineva nou primit (cam în pripă; vă rugasem să mă lăsaţi să mă acomodez: aveţi totuşi un stil deosebit, de care trebuia să mă apropii în timp, sau, să prezint o faţetă complet nouă !!!).
Se putea observa uşor că nici pe blogurile mele nu am mai plasat articole ! Din mai multe motive: sunt foarte ocupat cu o fiinţă vie, care îmi este fiică şi pe care nu trebuie să o neglijez ! M-aţi solicitat, destul de recent - din punctul meu de vedere - fără prea multe precizări. Desigur că m-a onorat foarte mult şi continuă să mă onoreze, dincolo de decizia dvs. de moment, perfect justificată şi foarte îndreptăţită !
Eu însumi sunt în amplă transformare, nu doar virtuală ci, mai ales reală ! Domnişoară Karina ! Mi-aţi şoptit că nu pe Internet voi da rod ! Am folosit cuvintele mele; pentru a vă demonstra că am receptat corect şi pe deplin, mesajul. Însă nu pot abandona nişte linii ajutătoare (de care m-aş fi servit inclusiv pantru colaborare !), la aceste linii trag tare (atât cât îmi permit SĂ-MI OCOLESC fetiţa !). Nu este vorba doar de finalizarea unui Traseu, muncă începută cam din noiembrie 2010 şi încă în lucru. Sunt multe elemente care trebuie să conlucreze armonios.
Pentru a înţelege "însărcinarea" primită din partea dvs. voi face o comparaţie (aproximativă).

Terra are o vechime de cca. 4,6 miliarde de ani ! Omul (în accepţia "ştiinţifică" !), are o vechime controversată: 7, sau chiar 5 milioane de ani, din care revelatorii pentru contemporanii noştri sunt doar ultimii 40000 de ani (patruzeci de mii de ani).

În acest context, "diferenţa" dintre mine şi dvs. este cam de 200-500 de ani ! Adică de 10 ori mai favorabilă decât diferenţa dintre Om şi Planetă !! Ori Omul, ca specie TOLERATĂ de Planetă, încă nu a ajuns la această recunoaştere ! Însă Planeta are răbdare (deşi sunt semne că s-a cam săturat de aşteptare !).
~
Poate n-ar strica să ştim dacă este cazul să aşezăm şi altceva decât ARTĂ, generaţiilor viitoare. Sau măcar să precizăm în clar, cam ce fel de Artă să rămână, şi ce anume să dejectăm !
~
În caz că aţi tras apa după mine, poate că sămânţa pe care o puteam oferi Omenirii, va rodi aiurea, sau nu va mai rodi deloc.
~
Cornelius, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,