duminică, 13 martie 2011

Traseu ~ [Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 32 (Duminică 12.03.2011)]

Bună Ziua !
Mi-am pregătit, mai devreme, nişte
, până în 300 de "semne", inclusiv ! Deşi le-am respectat "regula", acestea prezintă ... un rând în plus, iar pentru fiecare rând, două semne în plus !
Acum, pentru a NU mai pierde Timpul, voi "construi" AICI Traseul, valabil pentru oricare din blogurile mele. Însă, mă voi strădui să le UNIFIC ! Se lucrează foarte greu ... pe mai multe Bloguri. Cred că o cifră IDEALĂ, este cuprinsă între 3~5 Bloguri MAXIM !!! De asemenea, trebuie "umblat" ATENT la preferinţe: cât mai puţine "agrafe" (maxim 50 !!), şi cât mai puţine Bloguri pe Liste de Bloguri, ori Liste de linkuri. Aceste liste, pot fi ATENT construite ... pe "căprării", şi totul va fi bine, se va putea "lucra" lejer, fără A SCĂPA DE LA VIZITE (lucru foarte important) Prietenii (sau "Prietenii") ... "dobândiţi" !
 Aceştia trebuiesc ÎN PERMANENŢĂ ... Comentaţi ! SCURT şi LA OBIECT ! ... Şi poate, la rândul tău, vei fi citit ... şi comentat ! NICIODATĂ nu trebuie ABANDONAT !!!
Eu, personal, consider că varianta cea mai potrivită DE A PRIMI Comentarii, este PRIN Moderare !
Autorul Blogului îşi va permite astfel SĂ IGNORE ... pe cei : Rău Voitori ! Fiecare blogger, îşi "AFLĂ" singur ... criteriile de "selecţionare ... a acestor Rău Voitori". Ceilalţi participanţi la ... Comentarii, trebuiesc OBLIGATORIU ... moderaţi FAVORABIL ! Chiar dacă NU sunt în "tema" ... articolului prezentat !
Eu consider că DIN Articol FAC PARTE şi Comentariile ! Respectiv, un blogger POATE COMENTA nu neapărat pe "articol" ! Comentatorii, la rândul lor, trebuie SĂ OFERE un ASPECT CIVILIZAT ... Comentariului propriu. Eu, mi-am dat ÎN SFÂRŞIT SEAMA, că, un vizitator, chiar dacă ESTE "permanent", prezent la fiecare articol, ar trebui să-şi stabilească O LUNGIME A COMENTARIULUI adecvată !!! Cred că, în general, comentariul NU poate depăşi, ca număr de "semne" ... articolul ÎN SINE !! Poate chiar ... nici măcar "jumătate" !!!
Este firesc SĂ EXISTE UN Traseu ! Acest Traseu, poate avea, de-a lungul Timpului, orice MODIFICARE, pe care Bloggerul ŞI-O DOREŞTE, fără să mai dea ... SOCOTEALĂ !
Oricine POATE FI ... părăsit, ORI ... inclus !
Fără SUPĂRARE ! Însă, cred eu ... NIMENI nu ESTE abandonat ! Oricând, poate fi reintrodus în Traseu !
ÎNSĂ, nelămuririle, acuzele ... TREBUIESC soluţionate PE FAŢĂ, LA VEDERE !!!
CUI îi este TEAMĂ de ADEVĂR, este singur SUFERIND !!!
Doamne ajută !  
~
Cornelius, :)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
32~ 1
 
Comentarii ... de la Prieteni ! (şi acesta, moderat cu întârziere !). "Colac peste pupăza" (o expresie ciudată; nu prea ştiu CARE-I e rostul ...), am preluat răceala (ca ... boală), de la Ştefania, iar acum, sunt GRIPAT !
Aşa-mi trebuie, dacă nici măcar O URARE de BINE, nu o "moderez" la Timp. Nu am "invazie" de comentarii, pentru ... a le LĂSA FREE, deci, rămâne ... cum "am stabilit" ! 

MINUNILE ... numite Femei, cred, CRED că ... ar fi cazul SĂ PREIA, în sfârşit, ... "Conducerea" ! 
"Votul MEU" le aparţine ! 
~
Cornelius, :) 
PS: ... Doamnă criss ! Vă rog frumos să mă Iertaţi, pentru rarele "vizite" către dumneavoastră, vizite care m-ar fi onorat DOAR pe "mine". Vă rog frumos să mă Iertaţi, pentru desele confuzii şi (mai ales !) pentru logoreea mea, de care nu reuşesc să scap. 
Vreau, EU VREAU să pot să mai adaug ... O POEZIE, dar, mi-e INIMA ... plecată, alta nu prea mai doresc, deci: NU ÎL LAS pe Tatăl Nostru ... să HOTĂRASCĂ ! Poate de aceea, acum ... sunt aşa "gripat", poate de aceea, sunt aşa confuz ... deşi LUCID. 
Cred, CRED ... că AM OBOSIT ! Stare "firească" doar "bărbaţilor" ! 
~ 1 pentru 2~ 1

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%  
32~ 2  



Vă Mulţumesc din Suflet ! 

În general, eu cred că nici un blogger nu trebuie să "SE SIMTĂ OBLIGAT" ! în nici un fel, faţă de nimeni ! 
Pentru CEI care CRED, doar Dumnezeu NU TREBUIE ... UITAT ! 
Indiferent de "Numele" pe care aceştia IL ACORDĂ ! 
FERICIŢI ... avem şanse mai mari, să fim, doar Împreună ! 
Împreună cu Dumnezeu, împreună cu "Semenii" noştri ! 
~ 2 pentru 2~ 1

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Cornelius, :) 



~, 

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,