duminică, 12 decembrie 2010

Street View România ... şi "agrafele".

Cornelius (ipostază) 
SDC13534

Utile ... GOOGLE !
~
Street View Romania (prezentare !)

http://www.youtube.com/watch?v=mFspCvJCRKA&feature=player_embedded
googlemaps | 06.12.2010 | (151556)
~
Nu uitaţi să comutaţi la Radio Enigma România !
~
Cornelius, :)
PS: am o întrebare: eu DE CE nu pot vedea, ceea ce-mi arată domnul Adrian Frăţilă ??
Prin intermediul doamnei "criss", eu văd DoarATAT :

Doar ATAT! m-am convins cu adevarat
Cu 8 luni în urmă 
~ (din păcate ... imaginea foto ... NU se măreşte !) ~
Poate dumneaei ... vede mai mult ! Mai ales că A PĂSTRAT ... adresa impostorului, având "agrafă" la Clona mea !!! Poate îi explică şi lui Adrian ... cum "vine treaba" ... cu ADRESELE DE Profil ! Poate, în "felul ăsta" ... domnul Adrian (care, pentru mine ... ŞI-A ASCUNS Blogul !) ... va înceta Să MAI PRESUPUNĂ ! 
Cât despre ... alte doamne, încă AŞTEPT ... nu scuze, CE să mai fac eu ... cu scuzele lor ! 
Aştept ... permisiunea de a le vizita Blogurile ! Căci ... "Hai la plimbare !" presupune (ca să fiu "în TON" cu Adrian) ... O Invitaţie făcută cu INIMĂ LARGĂ !  Îl aştept ... şi pe domnul Dumitru Negoiţă ! Chiar şi pe doamna Lavinia Ştefan (care şi dânsa ... M-A BANNAT !) ... şi desigur, pe toţi ceilalţi ... mai ales că AU ÎNCĂ "agrafe" la mine ! Nu ştiu DE CE ... mulţi au dispărut, precum doamna Orianda ! 
Eu chiar ... v-am purtat în Inimă ! Mi-aţi rămas doar în memorie !
Unii ... au uitat SĂ MAI "coboare" pe Pământ (de atâta privit !): 
Privind spre cer....
Cu 10 luni în urmă
Ori ... au rămas cu GÂTUL SUCIT !
Nu ştiu DE CE ... doamna "criss" NU este CRITICATĂ ... pentru că are ÎNDRĂZNEALA de a avea 12 Bloguri personale ???
Eu am fost făcut "pulbere" ... pentru doar 9: Inadaptat, Bolnav psihic, Duplicitar ... şi alte "epitete" TOCMAI bune să fie PE BUZELE, ÎN SPUSELE ... ŞI RĂSPÂNDITE în Blogosferă ... de un Om cu "Virtuţi ... creştine !!!"
HADETI ... "Să VĂ PLIMB" niţel, prin Furcile Caudine !!!
Da stimată doamna  Elena Marin- Alexe ! Eu chiar am suferit TERIBIL, nu doar din cauza Clonei (care a avut existenţa reală ... fiind "creaţia" ... unui GLUMEŢ ... desigur !), dar mai ales din cauza CELOR pe care eu ... i-am considerat PRIETENI !
Premiul "Lacrima" a fost INIŢIAT de mine ! Iar Adrian şi-a suflat mucii peste renumele meu, inventând ... TÂMPENII, desigur ... la supărare ! Căci ... NU avea ... pe cine SĂ SE RĂZBUNE !!! Însă dumneavoastră, CE AŢI AVUT cu mine ? De ce trebuia ... să mă "terfeliţi" ... şi dumneavoastră ?
În schimb POZAŢI ... într-o "figură" de "SAMARITEANCĂ", de bună creştină ! Dar ... NU suportaţi NICI un fel de critică de la nimeni: IMEDIAT (şi nu de o lună-două !) ÎL ALUNGAŢI ... de pe pagina dvs. !
Ce CREDIBILITATE reală, credeţi că AVEŢI de fapt ? Sau, cei care "comentează" amabil ... chiar aşa "orbi" să fie OARE ??? Ori SUNT şi ei ... ASEMENEA ?
Eu vă rog SĂ VĂ REVIZUIŢI ... "creştinismul" căci NU faceţi altceva ... decât să aşezaţi noi SPINI !
Este SFÂRŞIT de AN ! Pentru mulţi dintre noi ... SFÂRŞIT de VIAŢĂ !
Vă rog pe toţi ... dacă EU (Gheorghe Cornel ROSCA) v-am greşit cu ceva ... Va ROG Să mă iertaţi !
EU (cel cu Blogul principal: CORNELIUS ROSCA, dar şi cu încă alte 8 blogulete, ŞI Foarte MULTE colaborări !) vă rog să CONSIDERAŢI ... că v-am iertat !
Până mâine ... poate mor şi eu (poate "plec" ... ACASĂ la Dumnezeu, ori ... în uitare !) şi nu vreau să las LUCRURILE ... neprecizate ! ...
~
Cornelius (ipostază) SDC13534
Cornelius (ipostază)  SDC13534
~

Eu nici atâta nu-s ~ Fără VOIA lui Dumnezeu SDC15335
Eu nici atâta nu-s ~ Fără VOIA lui Dumnezeu  SDC15335
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,