miercuri, 4 ianuarie 2012

Manipulări ... acceptate

manipulare
~
Suntem singuri ! Fiecare individ este pe cont propriu. Dumnezeu însă este pretutindeni ! Noi îl acceptăm, sau nu în Vieţile noastre ... EL rămâne permanent "cu noi", pentru că nu vrea altfel. Aşa îşi vrea EL acest Univers; căci mai sunt şi altele, o infinitate ! Şi multe altele (infinităţi) care ne vor fi accesibile, după "strădaniile" noastre. Nu ale mele ! Nu ale tale ! Ale noastre !
~
BAIAT DE 14 ANI, A FOST IMPUSCAT DE 6 ORI DE CATRE TATAL VITREG. BAIATUL O PROTEJA PE SURIOARA LUI DE 2 ANI PE CARE TATAL VITREG ( NENOROCITUL) AVEA INTENTIA DE A O VIOLA. MICUTA NU A FOST RANITA DATORITA CURAJULUI BAIATULUI. IN TOT ACEST TIMP MAMA ERA LA SERVICI. ACUM BAIATUL LUPTA PENTRU VIATA LUI SI DOCTORII SPUN CA NU ARE SANSE, DECAT DACA FACE O OPERATIE FOARTE SCUMPA PE CARE MAMA NU O POATE PLATI. ASA CA FACEBOOK A ACCEPTAT SA DONEZE 45 CENTI DE FIECARE DATA CAND ACEST MESAJ ESTE PUBLICAT IN PROFILURILE VOASTRE. ASA CA DA-L MAI DEPARTE SI AJUTA LA SALVAREA UNEI VIETI! FA-O, NU TE COSTA NIMC !!!! Postatil va rog pt. o cauza buna!!!! hai mai,ca nu va dor mainile daca dati copy paste
Lui Matei Valeria îi place asta.

Gheorghe Cornel Rosca
Doamnei Matei Valeria ! (am incercat sa formez evidentiere CHIAR PE Pagina dvs., in zadar: facebook imi distribuie un ALT Avatar, al altei Matei Valeria, din Bucuresti !!)
Eu doar va transmit urmatoarele:

@@@ @@@ @@@ @@@ @@@
Fals !
Stire Falsa !
Doamna Matei Valeria - atentie: Matei Valeria din Postarea de mai sus, aceasta la care comentez - A PRIMIT aceasta "Stire" si ... credula, a dat-o mai departe !!!
Am incercat, mai intai, prin motor Google, sa aflu CAND si CINE a lansat aceasta ... "Stire"
Am ales pe cautare:

@1= [impuscat de tatal vitreg]
@2= [impuscat de tatal vitreg, de 6 ori]
@3= [impuscat de tatal vitreg, de 6 ori, un baiat de 14 ani]
@4= si nu doar atat !!!!
Era tot mai evident ca aceasta "STIRE" nu este Reala !!!
Lasand la o parte faptul ca [motorul Google], ca orice MOTOR, imi intoarce {Raspuns la Cautare} din ZONE unde tot eu am mai fost vreodata, cu precadere din ZONE unde am obicei sa intru MAI DES ... si mergand cu aceasta CAUTARE si in Timp, inapoi pana pe 1 Noiembrie 2011, NIMIC nu am mai aflat, decat 4 cele mai vechi locuri unde s-a utilizat aceasta insiruire de majuscule (atentie ! se pare ca totusi este important CUM scrim: Cu, sau Fara ... majuscule !!!).
Cea mai veche gasita ADRESA (loc ... adicatelea !), este un Comentariu din 20 Noiembrie 2011, facut la un articol dintr-un Blog de "adulti" (cancan, bascalie, jargoane, organe sexuale ... in toate "gurile" ETC., etc. !). Comentariu LANSAT de o doamna {[(Marcica Belearta noiembrie 20, 2011 la 9:10 pm)]}, cu profil de Gravatar ! Adresa unde a comentat: http://www.piticigratis.com/2011/11/sper-sa-faceti-cancer/

Iata deci DE UNDE ne parvin Stirile !
Ne manipulam singuri !


Ce "vina" sa aibe doamna [Marcica Belearta], alta decat ca A GLUMIT, pentru a fi bagata in seama ... intre mojici !??
Dumneaei, de altfel INVOCA ... canalul acestei "Stiri" = [Brace yourself, the ...], care poate ca are si UTILITATI intradevar benefice !!

Eu nu am trimis NIMIC ... "mai departe" caci NICI nu am acest obicei ! Cu exceptia catorva [CAUSES] la care am aderat !!!
In rest, astfel de neghiobii ... ma lasa rece, din principiu ! Mai ales textele "compuse" numai din MAJUSCULE, imi displac total ! Tin totusi cont ca, uneori ... imi sunt trimise de Prieteni din Virtual !
~
Va multumesc !
Mie nu mi se pare o "Stire" adevarata ! (Este doar ... parerea mea !)
Va Multumesc pentru ... atentie !
Pentru ... ATENTIE !
:)
~
Cornelius, :)
@@@ @@@ @@@ @@@ @@@
Va multumesc pentru ca VA IMPLICATI solutionarii unor "astfel" de Suferinte, care ... majoritatea (poate ca totusi un procent SUB 50%) sunt Reale ! Este bine sa ne ajutam reciproc, atat cat putem !
Va multumesc pentru ca EXISTAM !
~
Cornelius, :)


www.piticigratis.com
Era anul trecut o campanie cretină pe Facebook, între pizdele proaste, care spunea cam aşa: „Scrieţi un status despre unde vă place să vă lăsaţi poşeta. Fără nici o explicaţie. Gen <<Îmi place pe divan>>. E pentru cancerul la sân!” Şi pizdele au făcut...

~
manipulare
~
~
Referitor la Urarea mea, am adresat un comentariu doamnei elena marin-alexe, care aşteaptă moderarea !
Eu însă NU MAI AM Timp !
Aşa că vi-l prezint şi dumneavoastră, Prietenilor mei din Virtual ! Citiţi urarea făcută de această distinsă doamnă, este adresată tuturor Oamenilor, dar, cu precădere Prietenilor săi !

~
Bună Ziua !
Vă doresc un AN NOU Minunat ! La anul şi La Mulţi Ani !
~
Desigur că nu pot să nu accept această urare de Suflet Bun, călăuzit de domnul ISUS Hristos, de Maica SA - Pururea Fecioara Maria, de toţi Sfinţii lui Dumnezeu !
Eu nu am fost niciodată altceva decât un Prieten, de la BUN Început, pentru toată lumea.
Pentru că toţi suntem fraţi întru Domnul !
Insist în a vă ura dumneavoastră, celor dragi ai dvs. şi tuturor Prietenilor din Virtual şi cititorilor dvs.:

Un An Prosper, plin numai de Realizări Benefice, pe placul lui Dumnezeu !
Noi toţi suntem fiii şi fiicele lui Dumnezeu !
Atunci când îl lăsăm pe Domnui Iisus Hristos să facă parte din Viaţa noastră, noi acceptăm în acelaşi timp IUBIREA lui Dumnezeu, aceeaşi pentru toţi ! Iubire ce creşte prin distribuirea ei - atât cât înţelege şi poate fiecare ! - către ceilalţi semeni, către Oameni ! Fără excepţie !
Vă Mulţumesc pentru că EXISTĂM !
~
Cornelius, :)
PS: apreciez toată această Urare~POEZIE, dar am reţinut cu mare plăcere:

Credinţa mereu vă crească,
Dragostea să vă unească,
Să traiţi frumos şi demn,
Doar la bine vă îndemn!

Chiar desprinse din Context, aceste vorbe vă definesc nu doar pe dumneavoastră, doamnă Elena, ci chiar pe toţi cei care acum le citesc spre ... acceptare !
Creaţia lui Dumnezeu este Minunată ! Iar în cadrul acesteia, noi Oamenii SUNTEM mici Creatori, asemenea lui Dumnezeu, după Chip şi Asemănare !
Doar dacă SUNTEM călăuziţi de domnul Iisus Hristos ! ~,

3 ianuarie 2012, 09:13 (am dat "Enter" la 9:16 AM)
~
Apoi am insistat,
şi am comentat firesc, ca orice blogger normal, la postarea Promisiunea ( ):
Bună Ziua ! 
Vă doresc din Suflet Un AN NOU Minunat, în Comuniune cu Dumnezeu ! 


"Să privim cu speranţă în viitor!
 
Speranţa este a Omului care are CREZ, care nu uită că Dumnezeu este al tuturor oamenilor, dar mai ales, a celor care "se lasă pe mână LUI", cu încredere şi dăruire pentru semenii săi ! 
Căci IUBIREA trebuie distribuită pentru a spori; Iubirea nu poate fi "păstrată" ci trebuie dăruită pe mai departe şi altora, poate mai nevolnici ... pentru ca şi aceştia SĂ CREASCĂ cu Rod Bogat ! În Numele Domnului !

Cornelius, :)
4 ianuarie 2012, 13:12 (am dat "enter" la 13:15)
~
UpDate la 5 Ianuarie 2012 !
Am primit "SEMN" că lucrurile - dacă există voinţă şi înţelepciune - pot reveni pe făgaşul normalităţii ! Am dat clic pe un NUME de "tristă amintire", căci ... domnul Adrian Frăţilă şi-a păstrat supărarea nejustificată pe mine ! Ar fi trebuit să o distribuie corect, asupra Clonei mele, dar, aceasta a fost suficient de vicleană, încât să înşele spiritul de observaţie, caracteristic unui FOTOGRAF ! Am accesat adresa unei postări, aflat fiind pe Blogul lui costin-comba. Sincer, mie nu mi-a părut rău. Iată o ocazie, pe care mă grăbesc să o folosesc ! De ce să continuăm să fim "duşmani", făcând astfel Jocul murdar al acelei Clone ! Practic, pe mine mă mai DOARE doar acest lucru: mai există (cel puţin din câte ştiu eu !) două persoane, care au ce au cu mine, din cauza unei neînţelegeri ! Eu am comentat (aici *, la marti, 3 ianuarie 2012; am dat "enter" la 5 ianuarie 2012, ora 7:51 AM)(rămâne să verificaţi dumneavoastră reacţia !) şi acum aştept cuminte ... să-mi văd de DRUM cu cei care GÂNDESC, în Comuniune cu Dumnezeu !: 

Bună Ziua ! 
Vă doresc, din Inimă:  
Un AN NOU Minunat ! Cu Sănătate, Iubire, Armonie, Pace în Suflete, Împliniri Benefice, alături de cei dragi, în Comuniune cu Dumnezeu !

"Plantaţi pe Orizont copaci, să crească-n Infinit" 

Cornelius, :) 
PS: Eu v-am rămas Prieten ! ~, 
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,