vineri, 6 ianuarie 2012

Prieteni noi, locaţii uitate


Viaţa e un Carusel
~
Desigur că dezamăgirile se ţin lanţ. Dar fiecare lanţ este compus din verigi. Slăbeşti o verigă, legătura se destramă ! Probabil că stilul facebook se află la apogeu, urmând o cădere vertiginoasă. Cineva îl sabotează ! Cum cine ? Aplicaţiile de facebook, care nu sunt ale facebook, sunt doar agreate de facebook, acesta ne-a avertizat că - ?? ! - nu are treabă cu ele, iar noi, mulţumiţi de OFERTĂ, dăm dreptul acestor "App" să PUBLICE ÎN NUMELE NOSTRU !!! Şi să ne acceseze TOATE datele !
Trai neneacă pe vătrai !
Păi cum să nu ? Specific de TRUFANDA ! Altul FACE, eu ... mănânc ! Consecinţele, adevăratele consecinţe ... vor da rod cât de curând ! Deja s-au iscat nişte Valuri a FURTUNĂ !
~
De aceea am migrat din nou spre uitatul NETLOG !
Păi ce ? Aici nu-i activitate ? Ba da ! Chiar plăcută şi la fel de neaşteptată. Desigur, stilul Netlog este un picuţ mai greoi, aproape fiecare "activitate" trebuind a fi marcată ! Dar îmi oferă ISTORIC uşor de accesat. Eu îmi pot afla "perlele" trecutului la fel de simplu ca pe Blogurile clasice; şi deci pot FACE linkuri oriunde doresc !
~
Vă voi da un mic şi banal exemplu de interacţionare între cei care navighează la LIBER, pretutindeni în NET. Exemplul este preluat dintr-un Profil de Netlog:
 
Doamna
mariamoisa57, mi-a vizitat pagina în timp real. Am accesat mica fereastră discretă (de anunţ) şi am ajuns la Starea afişată. Citez:
"Fiecare lacrimă,are povestea ei." ~ marţi, 29 noiembrie 2011 la 07:37
Nimic altceva ! Ba ar mai fi nişte comentarii pe care nu le voi reda - cine doreşte, îşi face cont în Netlog şi îşi aduce toţi prietenii acolo ! -, căci nu sunt "ale mele" (de citit le-am citit; acum "îmi aparţin" pentru că am luat ştiinţă de existenţa lor). Pot aduce doar Comentariul meu - căci este al meu, chiar şi după ce voi muri ! -, scris cam în grabă, însă ... cu Suflet:

55

gheorghecornelrosca acum 2 minute
Vă doresc un AN NOU Minunat ! :)
~
V-aş sfătui să plângeţi, dar nu veţi mai avea timp personal, căci nu v-aţi mai opri din Povestit !
V-aş sfătui să ne dăruiţi nouă Povestea lacrimei, căci aceasta repede se v-a evapora, iar povestea va fi uitată !
V-aş sfătui să fiţi veselă, dar m-aş opune Voii Divine, care ... în Grija SA Tandră, vă dăruieşte FLUVII de Lacrimi de IUBIRE !
~
Încântat de cunoştinţă !
~
Cornelius, :)

~
Ce am vrut să punctez ? Ideea că oriunde AŞEZĂM cuvintele noastre - inspirate desigur de contextul în care adăstăm o scurtă perioadă de timp -, acestea VOR FI ALE NOASTRE chiar după ce noi nu vom mai fi !! Ele vor continua să facă valuri, atâta timp cât NU SUNT ANULATE "tehnic", prin aruncare la coşul de gunoi. Însă, odată citite de oricine, ele vor face valuri VEŞNICE ! Chiar şi după dispariţia ... acestui Univers !
Dragii mei ! Eu am o vorbă: [Păstrez Gândul BUN !] ! Eu spun că merită !!! 

~
Viaţa e un Carusel
Viaţa e un Carusel
Obiectele păstrează amintirile
Obiectele păstrează amintirile
~
55
gheorghecornelrosca acum o secunda
Vă adresez tuturor celor care ajungeţi şi aici, urarea:

Vă doresc o Zi Minunată ! În fiecare ZI dăruită nouă de Dumnezeu !
~
Cornelius, :) :)

~
Cine, cine, cine oare e pe mătură călăre ? Făt frumos COCOŞAT ! ~ Cornelius, :)

grosca.blogspot.com acum 7 minute
~
Emeric Imre Ipostaze
http://www.youtube.com/watch?v=GEFzQvsiU3g&feature=related

Încărcat de în data de 08.10.2010 |  2:42 min.
~
Cornelius, :) (7 ianuarie 2012, 10:35)
~
a Traseu: Stau acasă, a, a, a, a,
~,

6 comentarii:

DoarATAT spunea...

Comentariul meu la un articol (linkul a, sau 3) :

Bună Ziua !
Vă doresc un AN NOU Minunat ! La Mulţi Ani !
~
Desigur, Cunoaşterea este necesară fiecărui PAS (de popas !) pe care fiecare Om (om, Om, OM) îl face pe DRUM (revenirii ACASĂ = locul de după "moarte")
Obişnuiam să citesc - înainte de "Revoluţie" - un jurnal săptămânal. Acolo mai "scăpau" lucruri minunate, incredibile faţă de materialismul practicat oficial. Prin 1970, poate mai devreme, în două numere neconsecutive s-a publicat despre această teorie biostructurală, a Academicianului Eugen Macovschi.
Ca urmare a acestei teorii, americanii - foarte "receptivi" - au construit SPECIAL pentru verificare, un microscop conceput din start ALTFEL decât precedentele.
Desenele propuse de acest GENIU ROMÂNESC, reprezentând diversele etape ale materiei - conform teoriei sale - AU FOST CONFIRMATE ! Fotografiile făcute cu ajutorul invenţiei special concepute - noul microscop - erau identice cu desenele făcute cu câţiva ani mai devreme !!
Apoi, tot americanii, au CÂNTĂRIT ... Sufletul !
Faptul în sine a fost "amintit" de un mare poet român, în aşa fel încât să treacă de CENZURĂ. Asemenea INFORMAŢII ale Cunoaşterii nu trebuiau să deranjeze "Programul de spălare a creierelor", practicat în România !
Ceea ce încă NU se înţelege, este că nimeni nu poate accede "Taine şi Minuni" construind "tehnologic". Da, acele "construcţii" pot fi performante ... doar în DISTRUGERE, inclusiv a utilizatorului, ca o consecinţă firească.
De asemenea, Cunoaşterea în sine, nu poate "trece" de anumite stavile, hotare, concepte - precum (ca exemplu): manifestările egoiste.
~
Îmi pare rău, nu pot face copy/paste după PROPRIUL MEU text, pe care doream să-l înnobilez cu diacritice. Nu pot deci nici să-mi corectez eventualele erori în redactare, dar ... am pierdut O ORĂ, pentru că totuşi textul de mai sus ÎMI APARŢINE !!!
~
Cornelius, :)

@@@@@@@@@@@@@
Gata. Prima data l-am publicat pe Facebook acum 44 minute
~
Cornelius, :)
(la 7 Ianuarie 2012 ~ 10:AM)

DoarATAT spunea...

Aceluias, alt comentariu:

Îmi pare rău, domnule autor ! Dar şi eu sunt autor, chiar dacă nu sunt plătitor la OSIM, chiar dacă nu deţin ceva mai multe drepturi de blogger (îmi expun ideile - bune/rele - pe bloguri free), pentru mine personal nu contează faptul că nu-mi veţi publica spusele, dar - fiind avertizat ! - le voi păstra, pentru că uneori, doresc să-mi păstrez anumite gânduri - în probleme mai importante despre Viaţă, aşa cum este probabil acest Blog al dvs., eu citind doar un articol din el !
De ce nu ? Eu vă respect munca dumneavoastră, mult mai importantă decât MUNCA mea ! Dar, atât de anostă cât îmi este această muncă, vă rog să mi-o respectaţi şi dumneavoastră !
Cu plăcere şi VĂ MULŢUMESC FRUMOS !
Când am timp, voi mai trece să citesc, căci am ce citi aici !
~
Cornelius, :)
@@@@@@@@@@@@@
(la 7 Iamnuarie 2012 ~ 12:21 AM)

Lavinia Dance spunea...

Buna :)
iti multumesc pentru comentariul, in care mi-ai lasat ganduri frumoase si mai ales acea urare. Eu nu mai tin minte daca ti-am zis" La multi ani" sau urari pentru acest nou an, dar sper sa ai parte de tot ce este mai bun.
Am citit si prima parte din aceasta postare dar nu stiu ce sa spun :) :D

DoarATAT spunea...

Buna Ziua ! Domnisoarei Lavi !
~
£α ❤, £avi H. si altele asemenea, ma cam incurca; poate ramai totusi doar la una !
~
Am vazut ultima postare de pe Un Bulgare de Lumina. Nu inteleg unde este celalalt Blog ? Ai renuntat la el ?
~
Intamplator "mi-a venit" sa intru pe http://peurmelepasilorlui.blogspot.com/, a lui Cata. Este cam dificil, face trimiteri pe alte Bloguri personale - care ba sunt, ba nu sunt - si nu stiu de fapt CARE este Blogul lui Cata !
~
Ai niste SONDAJE - din pacate, cel la care doream sa raspund, tocmai l-ai inchis ! -, insa nu pot fi "votate" (unul fiind prea putin definit, celalalt neavand posibilitatea accesarii directe).
Era mai usor de votat (prea multe "Bloguri" propuse) daca erau prezentate sub forma de link (sau insotite de adresa URL).
Pentru articolul postat, iti raspund direct.
~
La mine (am mai multe bloguri !) poti citi doar daca intelegi "stilul" meu - sunt de acord, este FOARTE GREOI ! -, care pare dezlanat, fara legaturi (articolele intre ele) si chiar in articol, avand mai multe "teme". De fapt, poti citi oricand, chiar daca nu se intelege ce doresc sa transmit ! Ceva-ceva tot trebuie sa ramana, chiar daca nu se comenteaza !
~
Cornelius, :)

DoarATAT spunea...

Nu-i nimic ! Nu poţi face o adresare fiecăruia în parte; pe mulţi îi poţi cunoaşte abia ... "după" ! De aceea mie îmi place stilul "blogger", căci este caracterizat prin SPAŢIU (Blogul, articolul, adresa, Comentariul, Coloana Gadget etc.) şi TIMP (ceva există pentru accesare ~ accesarea însă este A-Temporală !) care poate fi "în Timp real", sau ... oricând !
Te rog să mă ierţi dacă sunt confuz ! Uneori nici nu-i nevoie să "citeşti" ! Este suficient să ştii ... că mai există CINEVA, care uneori, doreşte să comunice cu altcineva.
Contează punctul comun, legătura, ceea ce ne ţine VIABILI pe noi toţi: Dumnezeu !!!
Contează chiar şi faptul că FIECARE dintre noi, are propria lui "viziune", propriul său "GÂND" despre Dumnezeu. DRUMUL este acelaşi pentru toată lumea, chiar dacă nouă ni se pare altfel !
~
O Zi bună vă doresc ! În fiecare ZI dăruită nouă de Dumnezeu !
~
Cornelius, :)
PS: voi încerca - deşi nu-mi place - ca în comentarii să nu mai utilizez diacritice ~,

DoarATAT spunea...

Nominalizari din partea £αvi. (SONDAJ) pentru cel mai bun Blog:

1) Emme scrie... ~ 10 (9%)
2) C.L.M.`s Blog ~ 11 (10%)
3) Un strop de culoare:-x ~ 14 (13%)
4) De vorba cu viata... ~ 11 (10%)
5) D'ale Sabinei ~ 0 (0%)
6) Vestea Evangheliei ~ 2 (1%)
7) Dar cu zambetul pe buze spun ca nu-mi pasa! ~ 2 (1%)
8) blog de suflet, blog de poezie ~ 5 (4%)
9) A place called Nirvana ~ 4 (3%)
10) DeNeinteles ~ 5 (4%)
11) Petale-de-Trandafir... ~ 3 (2%)
12) Poezie... ~ 4 (3%)
13) Ganduri Ratacite ~ 6 (5%)
14) Memorii in cerneala ~ 3 (2%)
15) Goda ~ 5 (4%)
16) Invata de la melci ~ 3 (2%)
17) Doar iubire ~ 1 (0%)
18) "Jurnalul unei fete greu de multumit " ~ 2 (1%)
19) Parasita, dar nu si uitata... ~ 27 (26%)
20) viata ~ 4 (3%)
21) Anacuzie ~ 8 (7%)
22) Sidonie ~ 0 (0%)
23) pinguu.ro ~ 4 (3%)
24) Cristi Milla ~ 2 (1%)
25) My life in few words ~ 3 (2%)
26) like?...or not! ~ 0 (0%)
27) Punct Foto ~ 3 (2%)
28) HODIE MIHI CRAS TIBI ~ 0 (0%)
29) Despre viata mea [:x] ~ 0 (0%)
30) Muc Roz ~ 2 (1%)
31) Nymphetamine ~ 10 (9%)
32) Gagauta! ~ 3 (2%)
33) Paradisul verde! ~ 3 (2%)
34) Mistocareala ~ 4 (3%)
35) Viziuni din viata ~ 5 (4%)
36) Freedom Effect ~ 6 (5%)
37) Cand visele sunt viata ~ 4 (3%)
38) Sweet Lemon ~ 2 (1%)
39) A morning story ~ 2 (1%)
40) 29 decembrie ~ 5 (4%)
41) FICTIUNE VS. REALITATE ~ 6 (5%)
42) The end of the day ~ 2 (1%)
43) Amintirea unui vis neimplinit...! ~ 5 (4%)
44) bucuros.ro ~ 5 (4%)
45) Fire de nisip ~ 2 (1%)
46) Un strop de culoare ~ 5 (4%)
47) bloggarel ~ 0 (0%)
48) Annitu.ro ~ 2 (1%)
49) Razboi in...1 ~ 2 (1%)
50) Ilariant ~ 1 (0%)
51) Statusuri si mesaje ~ 0 (0%)
52) StolenIMG ~ 0 (0%)
53) Bloguul meu ~ 5 (4%)
~
Critica mea:
1) sondajul nu precizează Criteriile pe baza cărora se va face alegerea;
2) această listă mult prea mare, nu poate fi decât o "Preselecţie" !!;
3) dacă există alte precizări despre sondaj, acestea trebuiau făcute imediat sub "sondaj", sub forma unui Link !
4) mai ales că "Blogurile" nominalizate NU AU ADRESĂ de URL (putea fi precizată în paranteză, ori ... imediat sub "Sondaj", pe aceeaşi Coloană Gadget)
5) cred (presupun) că Sondajul a fost pe termen "prea scurt" şi că trebuia să i se facă "RECLAMĂ" !!! (Eventual printr-un Benner !)
6) blogul ultim pe listă, presupun că este al autoarei sondajului.
7) pentru 103 voturi exprimate, sondajul poate fi considerat neconcludent, nici macar ca "Preselectie"; dar ca EVENIMENT este Remarcabil ! Felicitări !
Oricum ar fi fost, toţi avem de învăţat !
Principala "Lecţie" fiind evidenta CERERE din partea Tinerilor de CALITATE, însoţită de AFIRMARE şi RECUNOAŞTERE; dar, din păcate, cum am mai precizat ... fără Criterii prestabilite !
Nu poţi vorbi de CALITATE înafara unor Criterii, strict necesare delimitării acesteia !
~
Cornelius, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,