marți, 10 mai 2011

Clipele sunt "PE FUGĂ" ! Rămân doar cele ÎMPREUNĂ cu Dumnezeu ! ~ periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 4) ~ [ Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 40 (Marţi 10.05.2011) ]

25:
300:
350:
400:
450:
500:
~
 Ave ! DEUS est MACHINA !

Desigur, prietenii Virtuali, rămân ca atare: Virtuali !
~
Hristos A ÎNVIAT !
~
...

~
"Când nu mai ai pentru ce trăi, vei muri." Această "construcţie" îmi este neclară:
"Când nu mai ai pentru ce" = cuvintele respective, AU DEFINIŢII clare şi realizează "multiple CONEXIUNI", un adevărat POEM : 
/ce-când/ce-nu/ce-mai/ce-ai/ce-pentru/+/pentru-când/pentru-nu/pentru-mai/pentru-ai/pentru-ce/+/ai-când/ai-nu/ai-mai/ai-pentru/ai-ce/+/...
Desigur, CITIM toţi LA FEL !!!
Mie mi-a plăcut (citez): 
/ec-dânc/ce-nu/ec-ima/ec-ai/ce-nupert/+/rntepu-dâcn/rtnepu-un/nepurt-mia/nurpte-ia/urtnep-ce/+/... în care precizez doar DOUĂ REZONANŢE:
/Ec-dâNc/... ... /rTNepu-un/ ... şi /eC-DAnC/cE-Nu/ ... /aI-ndAc/ ... /dâcN-cE/
~
Trimiteţi-mi urgent SEMNIFICAŢIA pentru [trăi], căci, în nici-una din compuneri, nu mi-a rezultat ceva inteligibil. La fel şi pentru [muri], la care am găsit doar:
/%u*i/ , /%U*i/ , /%u*I/ si /%U*I/, cu semnificaţii TRIVIALE   ! 
~
Ave DÉUS EST MÁCHINA !!!
~
fGi&t19!sA33.2/NjtOpp c
ătre distinsul YncqW~hHh:bI704*ddAd (nume predestinat !)
Cu infinite mulţumiri ! 
PS: probabil aţi utilizat o licenţă poetică NOUĂ !

... 

ADEVĂRAT a Înviat ! 

Cornelius, :)

~
Acest Post, este însoţit de un frumos citat:

Benjamin Franklin :

“The best thing to give to your enemy is forgiveness; to an opponent, tolerance; to a friend, your heart; to your child, a good example; to a father, deference; to your mother, conduct that will make her proud of you; to yourself, respect; to all men, charity.”
(Cel mai bun lucru pe care îl poţi da duşmanului este iertarea; unui adversar, toleranţa; unui prieten, inima; copilului un bun exemplu; unui tată respectul; mamei tale, o conduită de care să fie mândră, ţie îţi datorezi respectul; tuturor oamenilor, generozitatea.).

Mulţumesc domnului Mraconia !
~
Acum câteva zile (miercuri seara, joi 5 Mai, probabil şi Vineri) "am pregătit" nişte ciorne (Postare nefinalizată):
Ciorna mai recentă:

No Comment ! (nici nu am CUM, fiind O UŞĂ ÎNCHISĂ !)(Update la 10.05.2011.2~6:32AM: nici acum NU am posibilitatea să comentez UN ARTICOL REFERITOR la mine ! Dumnezeu S-O IERTE ! Dumneaei se va IERTA foarte, foarte greu !!!) 
~
Bună ZIUA ! 
Domnului Cristian LISANDRU ... personal ! 

Referitor la articol: 
Aveţi dreptate ! Timpul TRECE, pentru toată lumea. 
La Final, beneficiem culegând ce am SEMĂNAT !!! 
SINCERE FELICITĂRI !!!!
Hristos A ÎNVIAT ! 

Ample transformări (un AŞA EXEMPLU, mie îmi e GREU, chiar imposibil de urmat ! Deci, nu vă invidiez, deşi ar trebui ! Despre ... blogroll, FELICITĂRI ! Vi se cuvine PE DEPLIN, indubitabil. 
În comparaţie cu dvs., eu nu am nici dimensiunea unui PUNCT matematic !!! :) 
Aşa va rămâne, oricât m-aş căzni ! (Nu că N-AŞ ÎNCERCA)

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Multă Sănătate şi Prosperitate ! Multă Beneficitate, de pe urma strădaniilor EVIDENTE ! 

Cât despre "MINE" ... mă mulţumesc, în rarele mele vizite (atunci când comentez; doar atunci, din păcate !), pentru a NU VĂ ţine ocupat, mă mulţumesc deci, doar cu MODERAREA ! Iar eu, mă voi strădui să comentez PE ARTICOL şi ... cât mai compact. 

Nu ştiu dacă eu sunt "codiţa" ... blabla ... bla ... mai bine NICI să nu aflu.

Cornelius, :)
~
Cornelius, :) 
PS: ... timpul TRECE ! ... 
O clipă cu GÂNDUL la Dumnezeu este O CLIPĂ de Viaţă ! 
Celelalte sunt Balast. ~,
~  
Ajuns, in sfarsit, in grupul unde deja eram (sic) a, imi dau seama de VALENTELE facebook. Pur si simplu, aproape ca AM UITAT de domeniul ... Bloguri, BLOGAREALA ! Si, la urma urmei, sincer, chiar credeti ca MAI SUNTEM VII ? La ce ne mai zbatem ... daca NU MAI AVEM cap ?!
~
Radio Enigma Romania: Echipa
Radio Enigma România
http://radioenigmaromania.ro/
http://radioenigmaromania.nu-ip.ro:8000/listen.pls
id: radioenigmaromania
vă invită să ascultaţi
joi, 05 mai 2011

09.00 – 10.30 Bună dimineaţa, România! – Alexandru Oprea
10.30 – 12.00 Mozaic – Mariana Stratulat
12.00 – 14.00 Întreaga lume la dispoziţia ta – Gabriella Costescu
14.00 – 16.00 Folclor muzical – Irina Culdea
16.00 – 18.00 Minte sănătoasă în corp sănătos – Katy Păun
18.00 – 20.00 Cutiuţa cu iluzii – Olga Morar
20.00 – 21.00 Scrinul cu amintiri – Patricia (Pescăruşul rătăcit)
21.00 – 24.00 Sunetul anilor
                      (Top slow – muzică internaţională – ediţia a XXXVII -a) – Viorel Sima

Audiţie plăcută!

* Orice modificare în program va fi anunţată în timp util.


Radio Enigma Romania: Buna dimineata Romania
Prima ciornă: 
Bună ZIUA !
~
A trecut mai bine de un an, de când am crezut că mi-am revenit ! Probabil însă că n-o să-mi revin niciodată !
Postul de Radio online RADIO ENIGMA ROMÂNIA, a avut recent, seara, o emisiune dedicată ... DEMNITĂŢII ! Eram prea "nervos" şi am "participat" ŢÂFNOS ! Îmi cer iertare !
Imediat "după" (urmându-mi intuiţia !) am avut parte de DOUĂ ŞOCURI: ambele (acum AM ÎNŢELES !) "trăgeau de mine", pentru A LUPTA CU MINE ÎNSUMI, revenirii la Starea de DEMNITATE !

~
Acum, (ciornele) le-am introdus aici, pentru a le şterge de la "postare nefinalizată"
~
Deus EST Machina !
Deus EST Machina !

Cornelius, :) 
aici ,
Traseu: Mraconia = In the beginning was the idea,
De citit: http://radioenigmaromania.ro/festivalul-international-lucian-blaga-5-8-mai-2011_6522.html

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,