luni, 28 februarie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 27 (Luni 28.02.2011)


Ce am ales, AM CULES !

Bună Ziua !
 
Este greu să merg în toate Blogurile "descoperite". Toate îmi sunt dragi, sau ar putea să-mi fie, dacă NU mi s-ar bara accesul ... Eu recunosc sincer superioritatea multora, pentru că, din păcate, găsesc şi Bloguri Frumoase, care AU CE SPUNE, dar ... autorul ESTE doar O MASCĂ. Rubrica "Vizualizaţi Profilul meu complet", este ... fie GOALĂ, fără date, fie ... abracadabrantă la modul Evident ! Fie, "găsesc" altele indecise, asemenea mie; sau multe, ... pe care NU le înţeleg.
Mulţumesc celor care AU "AGRAFĂ" la "mine" (rubrica "Persoane interesate"). Nu înţeleg însă, DE CE ... lăsând agrafă, NU ÎMI PERMIT şi mie ... să-i vizitez ? Căci, multe agrafe ... nu au încorporat link-ul ADRESEI celui care a pus-o ... LA "MINE" !!! Folosesc ghilimelele, pentru ... "al meu", deoarece, fiind în domeniul FREE, Blogurile ... nu-mi aparţin, îmi sunt ... "împrumutate". Eu, doar le gestionez ocupând Spaţiul LOR cu GÂNDURILE MELE ... şi ale dumneavoastră !
Învăţăm UNII de la ALŢII, chiar dacă nu conştientizăm !
Învăţam ... că SUNTEM Liberi, alegând, sau NU ... susţinerea Domnului ! Acest Domn, DUMNEZEUL nostru, este acelaşi pentru toată Lumea, indiferent cum ÎL numeşte Lumea. Tuturor ... NE ZÂMBEŞTE răbdător ! Religiile Lumii, dacă NU se înţeleg între ELE, sunt doar Religii, deci ... LUMEŞTI ! Unificarea SE FACE ... la nivelul Sufletului, al fiecăruia, NU DECLARATIV formal !!
Poţi afirma ... de milioane de ori că EŞTI al Domnului, însă ... aşteptarea ACCEPTĂRII continuă, iar Domnul, răbdător ... NE ZÂMBEŞTE în Egală Măsură, până ... ÎN ULTIMA Clipă ! Abia atunci, vom ştii ... dacă am avut, sau nu, GRIJĂ de Sufletul "nostru", căci ... ne este doar împrumutat ! 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
27~1 

Bună Ziua ! Doamnei Dana Pătraşcu

Mi se pare mie, sau, spre final te-ai grăbit. Dar, per ansamblu, mesajul se dezvăluie ... în valuri. 
Da, pereţii Sufletului pot să "doară", să "ardă", chiar să ceară Pace, însă, este puţin neclară ... apartenenţa Sufletului. 
Însă, desigur, noi ..., neavând nimic (al nostru), suntem locuitorii temporari ai Sufletului încredinţat ! 
Minunat, că Ruga este "susţinută" de Domnul, dar, Sensul VIEŢII este DE ACCEPTARE, de Supunere ... Creatoare ! 
Dacă ne creştem "Plopii" ... susţinerea lor, aparţine tot Domnului ! 
... 
Dacă ... în Final, ajuns Stejar, susţinut de Domnul, desigur că ACESTUIA i-am fost pe plac ! 
Averile se strâng în Cer, nu pe pământ. 
Fiecare să-şi aibe Grija susţinerii din partea Domnului, ... chiar şi Plopii ! 

Cornelius, :) 
PS: ... toţi "creştem" singuri, dar ... doar împreună ne ÎNFĂPTUIM creşterea: CU, sau FĂRĂ ... susţinerea Domnului ! 
De fiecare dintre noi, depinde ... să fie susţinut, sau nu, de Domnul ! Alegerea ... NU poate fi impusă ! ...
Susţinerea, din partea Domnului, este însoţită întotdeauna de ZÂMBET ! Şi noi zâmbim, dacă ... îl acceptăm ! ...
~, 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
De aceea ... îmi CER IERTARE ! Pentru că nici eu NU MAI AM Timp, îmi voi face un Traseu, neprecizand ... criteriile, care, oricum ... sunt schimbătoare. Nimeni, NICI eu, nu-i FIX, nu-i stabil ! Astăzi îmi pot "PLACE" unele/altele ... mâine însă, "îmi pot place" ... ALTELE/UNELE !
Nu EU hotărăsc, însă ... de alegerile MELE, şi ... de faptele MELE, de Gândurile mele, depinde ...
ultima Clipă !!! 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
...
~
Ce am ales, AM CULES !

Ce am ales, AM CULES ! ... eu trebuie SĂ AM GRIJA ultimei Clipe ! ... 
~
Suntem mulţi, suntem puternici, suntem FRUNZELE ce înalţă COPACUL !
Suntem mulţi, suntem puternici, suntem FRUNZELE ce înalţă COPACUL !  

Citat din EVANGHELIA ZILEI : 2011-02-28 
LUNI
ÎN SĂPTĂMÂNA LĂSATULUI SEC DE BRÂNZĂ


Evanghelia de la Luca
(XIX, 29-40; XXII, 7-39)
În vremea aceea, pe când Iisus Se apropia de Betfaghe şi de Betania, spre muntele numit al Măslinilor, i-a trimis pe doi din ucenici, zicând: „Mergeţi în satul din faţa voastră şi, intrând în el, veţi găsi un mânz legat, pe care nimeni dintre oameni n'a şezut vreodată; dezlegaţi-l şi aduceţi-l. Şi dacă vă va'ntreba cineva: De ce-l dezlegaţi?, veţi spune aşa: Domnul are trebuinţă de el“.
~ sursa  Sfânta Mănăstire Dervent ~

Sfânta Mănăstire Dervent
Sfanta Manastire Dervent - Calatorie spre locul regasirii - www.dervent.ro
~
Cornelius, :) 
~*~*~
Pentru mine ! 
De vazut: Gânduri si Fotografii
~,

2 comentarii:

Karina spunea...

frumos!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua şi La Mulţi Ani ! Către toate domnişoarele şi doamnele !
Anul ăsta, am fost amorf, desigur că ... EU sunt principalul "vinovat: ! Drept care ÎMI CER IERTARE, pentru impoliteţea mea !
Am să văd ... ce surpriză mi-a pregătit Doamna Karina !
~
Cornelius, :)

PS: ... se pare că ... UN Mărţişor ! ...
"frumos" este, desigur, un REPROŞ ! Îl merit !
~,

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,