miercuri, 29 decembrie 2010

Bună ZIUA ! ~ nr.: 000 9 (Miercuri 29.12.2010)

 Vechiul, TRECUTUL nostru, LUCREAZĂ ...  
SDC16271

Bună ZIUA !
~
9~1.

Bună Ziua ! ~ Sunt, de dată recentă ... membru în ESENŢE !!
~
Importantă, pentru mine, nu este prezenţa ! Ci activitatea ! Nu doresc "trafic", aşa cum am fost ACUZAT ! Eu ... am "crescut" ca blogger, având şi eu greşeli de începător (9 bloguri, se consideră a fi CEA MAI MARE ! Greşeală !). Tot eu ... m-am împrăştiat, căutând "Bloguri frumoase, exemple, utile, instructive, pe domenii de interes etc. etc. Cineva ... m-a Clonat ! La modul real şi înfiorător ca EFECTE distructive, produse nu doar mie, ci ... tuturor ! Nu pot să spăl "RUŞINEA" adusă prin "munca" acelei Clone ... numelui meu LA CARE NU RENUNŢ !
De la bun început, în Octombrie 2008, mi-am ales pseudonimul: DoarATAT. Şi ... o poză "semnificativă" (dorinţa de comunicare !), ca AVATAR. Am fost Clonat în Iunie 2009, via Italia ! Am solicitat AJUTOR, nu am primit. Dimpotrivă, cei "câţiva" pe care încă îi port în Inimă ... m-au părăsit.
Am afişat TOT timpul ... ceea ce descopeream eu, referitor la Clonă !
Recent (în septembrie) am rugat un vecin de bloc să ELIMINE nişte Foldere puse de fata vitregă (Mirela, fata soţiei din prima ei căsătorie !). Practic ... atunci a dispărut Clona ! Dar nu şi EFECTELE ei ! Nici cele care au "activat" în trecut, nici cele care încă SUNT active ! Din "cauza Clonei" ... am fost EXCLUS dintr-o Reţea Ning ! Acum ... două, sau trei zile ! Pentru că EU INSIST să fiu repus în drepturi ! Pentru că EU sunt "curat" ! Am pus între ghilimele, deoarece ... am şi eu păcate omeneşti !
Nu eu am creat Clona ! Nu eu am susţinut Clona ! Nu eu am "rugat" pe cineva să mă Cloneze ! Şi ... NU doar EU sunt beneficiarul "muncii" Clonei ! ...... Probabil că folderele eliminate, erau doar PORŢI DE INTRARE ! Eu nu o acuz nici pe Mirela, că ar fi ... Clona ! Ci doar un intermediar !

Vă ROG:
EXCLUDEŢI-MĂ !

Eu ... NU voi înceta "Lupta mea" de A FI ... egal cu toţi cei care SUNT în Virtual. Adică, am dreptul de a avea ORICÂTE bloguri doresc, sau doar unul. Am dreptul de a CĂUTA informaţii de interes personal ... ORIUNDE. Am dreptul de a FACE ARTICOLE la mine ! Am dreptul de A COMUNICA cu oricine, FĂRĂ SĂ CER VOIE !! Toate în limitele RESPECTULUI RECIPROC, al Bunului Simţ, pe care îl ai, sau nu îl ai ! Am dreptul la CREAŢIE personală, care NU VINE ... automat, zilnic ! Vine ... după nişte REGULI pe care fiecare şi le stabileşte şi ... "însoţită" de Muză. Fiecare ... avem cel puţin O MUZĂ ! Ale mele ... m-au cam părăsit, din cauza STRESSULUI acumulat ... în urma bolii soţiei, în urma Clonării, în urma decesului soţiei, în urma sechestrării fetiţei mele ... de către rudele soţiei, în urma situaţiei de DEZASTRU din ţara noastră !
Înainte de a fi blogger ... eu RĂMÂN ... Om ! (cu o mare, dar, încă nu ... şi cu M mare !)

Eu doresc să activez ŞI în această Reţea NING ! = ESENŢE !

Aceasta (PROMIT !) este ultima interpelare LAMENTARE, făcută prin intermediul "Mesaj", deci ... doar la Prieteni !
~
Am "câştigat" TUTELA ! Dar, am PIERDUT foarte mulţi bani ! Din CAUZA rudelor din partea soţiei. Fetiţa o voi recupera ... deabia la anul ! dacă ... mă mai ţine INIMA !
Mi-am închis comunicarea pe 8 din cele 9 bloguri, din cauza "încăpăţânării" ... unei doamne, dealtfel ... BUNĂ ... creştină ! Eu o consider COMPLICELE clonei. Clona mea, deşi mi-a plagiat PÂNĂ ŞI BLOGURILE, ... a avut ALTĂ adresă de Profil ! Pe care doamna respectivă ... SE FACE că nu ştie CE ÎNSEAMNĂ ... altă adresă de Profil ! ... Şi a crezut că "mă rezolvă" ... anulându-şi ARTICOLUL în CARE PE MINE mă ACUZA, susţinând CĂ TOT EU SUNT propria mea Clonă, susţinând să SUNT PSIHOPAT !!!
Eu nu doresc să DERANJEZ pe nimeni ! doar că nu suport SĂ FIU CĂLCAT ÎN PICIOARE şi ... o oarecine (Elena Marin-Alexe) să SPUNĂ că ... de fapt, EU, PE MINE, "m-am călcat în picioare".

Desigur, doamna respectivă NU este o oarecine ! Dumneaei este ... ESTE părerea dumneaei ... DESPRE MINE ! Dacă în ochii DUMNEAEI, eu sunt un OARECINE ... în acel moment ... [şi-a trasat ... propriul PROFIL !]. Orice referire INJUSTĂ (repet ... injustă !) pe care o "sesizezi", o "vezi', o "atribui" ... ALTCUIVA, de fapt ... ÎŢI APARŢINE !!!. Iar "just", sau "injust" sunt greu de delimitat şi chiar de ELIMINAT ! De aceea ... eu "practic" (chiar şi eu ... mai uit ... !) metoda OGLINDA ! Este o "descoperire" personală, care face abstracţie de ALTE REFERIRI (am înţeles, recent (!) că "ideea" ESTE mai veche, ... dar cu ALTE "definiţii" !!!). Această metodă se ... autodefineşte şi capătă NOI VALENŢE, pe măsură ce o folosesc ! Atât vă pot spune CERT: ultima OGLINDĂ va fi aceia în CARE ne vom VEDEA ... pe noi înşine !
Eu însumi ... SUNT ... ceea ce VĂD LA ALŢII !!!
Iertarea presupune Toleranţă, dar şi Îndreptare. Fără Îndreptare nu poţi avansa în VIRTUŢI !
~
Stop !
~
Tare mult aş fi dorit să vă fi adresat PUR ŞI SIMPLU (DoarATAT):
SĂRBĂTORI FERICITE ! în continuare ! UN SFÂRŞIT DE AN MINUNAT !
UN AN NOU Îmbelşugat în Fapte Benefice, În CREŞTERI Spirituale ! Să ne regăsim mai plini de HAR, de DAR, contributori la Fericirea Generală, prin ÎNTĂRIREA Personală în VIRTUŢI !!!
Dumnezeu să ne Binecuvânteze !
~
Cornelius, :)
PS: ... îmi cer Iertare ! Vreau, mă strădui ... să mă bucur şi eu ... la acest Sfârşit de An ! Dar SUNT singur ! Fiecare ... le ştie pe "ale lui". Surorile mele, sunt ... cu "ale lor" ! Dumneavoastră la fel ! Eu sunt SINGUR pentru că duc lipsă de "ale mele": Fetiţa mea ! Doar ea mă mai ţine în Viaţă !! ... CU VOIA lui Dumnezeu ! Dar ... îmi lipseşte ! Şi MĂ OFILESC ! ~,
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
10:37 AM
Acum îmi dau seama că, imediat DUPĂ mine, însăşi doamna Elena Marin-Alexe, este afectată de această Clonă, care ... continuă PRIN efectele produse, să-şi împrăştie VENINUL ! Veninul de "răzbunare" care colcăie în Cugetele celor afectaţi !
ORICE lucru omenesc este perfectibil !!! Orice slăbiciune, neputinţă, defect, eroare, pagubă ... pot şi trebuie să fie înlăturate. Ansamblul SUFERĂ din cauza elementului. Elementul în sine, STABILEŞTE valoarea reală a oricărui întreg !!!
Eu, ca "element" am folosit pârghii "FREE" ... care sunt mai puţin "dotate" ! Sunt mai sărace în elemente de creaţie, pază, distribuţie, gadgeturi etc. Un hacker "în devenire" se va plictisi "repede" în acest teritoriu, unde doar se antrenează ! Ar fi bine dacă am întrerupe ... posibilităţile "distractive" ale acestor "creatori nefaşti". Dacă le-am ... MICŞORA numărul de posibilităţi !
Atunci când un hacker ÎNCEPE să-şi etaleze "cunoştinţele" ... DISTRÂNDU-SE, comunitatea SĂ CEARĂ ... Sistemului, întreruperea HACKERULUI, nu a "uneltei" !!! Unealta, de cele mai multe ori, este aşa de afectată ... încât ORICE ar face, şi-ar grăbi ... "moartea" ! Problema însă trebuie SESIZATĂ CORECT ! Dacă "unealta" aleasă de hacker, este ... un Blog, NU TREBUIE DISTRUS ŞI BLOGUL !!!
Cu o excepţie: dacă este totuşi "vorba" de un Blog curat ! Curat în sensul de "neatacat de ... hacker". Dar ... MURDAR EL ÎNSUŞI ! prin "creatorul" său !! Acest "tip de ... existenţă", este apărat de "Dreptul la opinie" ... etc., etc., ... etc.
Orice "există" în Virtual, are la bază un "creator", sau creator !
Unul bun, unul rău !
Acei care întradevăr îşi bat joc de Sistem, să poată fi ~ LA CEREREA COMUNITĂŢII ~ depistaţi şi deferiţi Justiţiei ! Nu există PAGUBE MINORE !!! Hackerii distrug, prin însăşi esenţa "muncii" lor ! ~ Cornelius, :) 11:20 AM
~
Vechiul, TRECUTUL nostru, LUCREAZĂ ...

Vechiul, TRECUTUL nostru, LUCREAZĂ ...
~
Modelele ne stau în faţă

Modelele ne stau în faţă 
~
Cornelius, :)
,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,