miercuri, 22 decembrie 2010

Bună ZIUA ! ~ nr.: 000 2 ~ (Miercuri 22.12.2010)

Ieri ... au fost doar doua. Am ajuns tarziu acasa, mai erau cateva minute ... pana azi, asa ca m-am culcat.
~
2~1.

Bună Ziua ! ~ Domnului Ion Stelian !
~
Vă mulţumesc ... pentru că "m-aţi preluat" imediat ! Numele dvs. îmi este cunoscut şi din alte reţele Ning ! Sunt bucuros ... simţind că prietenii mai vechi nu m-au uitat !
Aici în ESENŢE ...
De fapt, generalizând, PESTE TOT în Virtual, sunt propria mea BARIERĂ ! Încă nu am un TRASEU (pe care să-l "execut" în maxim O ORĂ !), de care să mă ţin strict. Ideea este de dată recentă, în timp de "socializam" cu domnul Cristian Lisandru ... eu fiind PIERDUT ... undeva ... în Virtual ! Posibil pe unul din blogurile sale, în Facebook, ori, poate ... în Amprente literare (tot reţea Ning). Mai adineauri, am răspuns BUCUROS unei cereri de prietenie ... doamnei Cristina !
În ESENŢE, ca pretutindeni unde m-am împrăştiat ... NU FAC NIMIC ! Eu pierd ! Măcar dacă aş intra şi aş citi câte ceva, DE ORIUNDE ... mi-ar folosi ENORM. Am e-mailuri primite în număr de peste 10000 (zece mii !!! Căpială curată !), încă de la prima intrare (nu mai ştiu unde a fost; posibil să fi fost pe DIEU OU RIEN, urmată foarte curând de SUFLET BUN, la care am ţinut ... la fel de mult). În acest moment (nici nu îmi mai aduc aminte, dacă ... am preluat Banner pentru ESENŢE, pe blogul meu principal) ... sunt complet SLEIT. Cel mai simplu, dar complet IDIOT, ar fi să aplic "metoda BOC": să TAI din aproape în aproape ... până MĂ voi TĂIA ... pe mine însumi. Cu alte cuvinte ... să ŞTERG TOT, inclusiv conturile ... şi să nu mai revin NICIODATĂ !
În "compensaţie" ... aş CONVERSA cu Dumnezeu !
Cel mai mult, din ce [NU] înţeleg din Virtual, este NEPUTINŢA bloggerilor de A DORI să trăiască în ADEVĂR ! Dacă vom continua SĂ NU NE ÎNTÂLNIM în Real ... confirmându-ne astfel UNII PE ALŢII, în VIAŢĂ vor fi doar ... nişte VORBE adunate-n SLOVĂ ! Deşertăciune !
Cu CINE ... socializez de fapt ? Cu NIMENI ! Cu, sau fără mască !
Eu sunt din Bucureşti, România !!! Cine doreşte SĂ NE ÎNTÂLNIM ? La întâlnire, propun, pentru VALIDARE prezenţa a minim 5 persoane !!!
Eu am mai avut "întâlniri" între bloggeri, din care PRIMA a fost dedicată SPECIAL ! (Vezi Blogul ... "Clubul pupăcioşilor" = http://pupaciosii.blogspot.com/ ... care, din păcate, la scurt timp DUPĂ întâlnirea din aprilie 2009 ... nu a mai "continuat".
Dacă vom CONTINUA să stăm doar cu Monitorul în faţă, VOM UITA că suntem ... Oameni ! 

~
Cornelius, :)
PS: ... superb ! Eu "am terminat" comentariul ... în timp ce melodia propusă de dvs. încă nu s-a încheiat (pentru că, de fapt, sunt mai multe ~ trilulilu). Am cont la Trilulilu, am rătăcit parola, ca de obicei ! Vă rog să mă ajutaţi SĂ ÎNŢELEG ce să fac acolo ? Mă interesă în special, să pot PRELUA melodii "puse" pe o BARĂ (fără VIDEO ... nu întotdeauna imaginile îmi sunt pe plac !). Doar că va trebui să ... AŞTEPTĂM, până regăsesc parola ! Gata ! S-a terminat şi "melodia": timp = 44:39 ~,
~
2~2.
Bună Ziua !
Vă mulţumesc, domnule Ion Stelian !
~
Imaginea va rămâne după arhivare. "Melodia" însă ... nu mai poate fi accesată (cu precedenta aşa am păţit !) ... acum, o ascult pe aceasta, dar ... mă grăbesc ! Mai stau cam 5 minute !) !
La Revedere ! (frumos spus !)
~
Cornelius, :)
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,