marți, 6 decembrie 2011

ŞTIRE: Anunţ consecutiv


Nu că n-aş avea ce ...
~
12/1 ~ 8:56 PM
Serverul Radio R România a fost spart, blocat, parola furată. Din acest motiv, emisiunea dedicată Zilei Naţionale, anunţată pe adresa www.radior.eu, ora 21 NU o putem difuza. Aceasta e lumea în care trăim ! Vă ţinem la curent, pentru viitoarele transmisii. Elena Toma

12/3 ~ 1:37 AM
Radio R România emite NON STOP, din nou, pe adresa cunoscută : www.radior.eu/ În fiecare sâmbătă, ora 21, vă invităm să ascultaţi emisiunea " Adrian Păunescu - Mărturii în timp " - Producător Iulian Ceauşescu. De asemenea, vom difuza şi emisiunea dedicată Zilei Naţionale : "România e Vie " - Producător Eugen Rogojan, curând. Ne cerem scuze pentru inadvertenţe. Mesajele dvs. le aşteptăm pe id-ul emisiunii : radiorromania Vă rog, urmăriţi blogul meu, pentru noi informaţii : elenatomaxxl.blogspot.com Cu mulţumiri pentru înţelegere, Elena Toma

12/3 ~ 7:53 PM
Din nou, Radio R Romania emite NON STOP pe adresa http://www.radior.eu/ În fiecare sâmbătă, ora 21, emisiunea "Adrian Păunescu - Mărturii în timp - Producător Iulian Ceauşescu, la Radio R România, pe adresa : http://www.radior.eu/
~

Ziua, aceeasi...
flaviusobeada.wordpress.com
La semnul dat de Paul, într-o notiţă lăsată Galei, ne-am dat seama ce zi... mirabilă e azi. În 12 iulie (29 iulie, pe stil vechi) s-a născut şi părintele Nicolae Steinhardt (1919-1989). P...
~
a
~
Nu că n-aş avea ce ...
Nu că n-aş avea ce ...
~
avea doar 44 de ani
avea doar 44 de ani
~
comentariu, alt comentariu, Gelu Vlasin, comment mic, a,
a  !

Cornelius, :)
~,

3 comentarii:

AA spunea...

La multi ani domnul Cornelius, in sfarsit am reusit sa trec si pe la dvs. Va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi, lasati supararile de-o parte si bucurati-va mai ales in aceasta luna a cadourilor!

Trec mai rar dar trec :)

DoarATAT spunea...

Buna Ziua ! ~ Doamnei Adriana Alexandru !
~
Nu-i bai !
~
Gata. Puteam finaliza doar cu cele de mai sus si semnatura, insa mai "VA" (nu intreba ce inseamna, nu stiu; poate aflu CE inseamna "mai va" ... deriva cumva (?) din franceza ?)
Ma bucur ca ati comentat caci, daca ati fi tacut la capitolul "vizite", se putea presupune ca NU AVETI CE CITI la mine, care sa merite a fi comentat !!
Am cateva "mecanisme" care ma tot anunta despre vizitele zilnice, despre unici si ţări care ingroasa numarul - un numar care nici nu conteaza -, statistici si tot felul de gadget/truc bune de folosit ca sa afli ... sa afli CE ?
Ca multi [trec pe aici] ... SI ATAT !!! Din punctul meu de vedere, eu am procedat taman pe dos: am pastrat cam 90% din blogurile vizitate (nu cred sa fi vizitat vreodata mai mult de 5000 - initial am vrut sa zic 1000 -, insa iar nu conteaza !) ... blabla blabla blabla.
SINGURUL CARE CONTEAZA cu adevarat este Comentariul lasat !!!
Deci,
si mie mi se facuse "dor" de dumneavoastra - cam de doua luni de zile - insa am remarcat ca aveti "tragere" spre un blog - de altfel frumos !! - DIN 3 LITERE (OMW parca - ??). Cu acestia ... ne-am neglijat reciproc; cred ca dumnealor ISI DORESC intre ei DOAR tineri, eu fiind deci INCOMPATIBIL, am inceput si eu sa-i evit ... desi cred ca si peste 3548 de ani TOT TANAR m-as simti, caci Tineretea este o stare mentala, nu doar fizica !!! Treaba lor, insa m-au dezamagit suficient, incat sa NU-I MAI DORESC "prin preajma" !!!
Deci: era mai bine sa ma fi oprit ... la primul impuls ! :)
~
Cornelius, :)

AA spunea...

Domnul Cornelius,
~
Refuz sa cred ca grupul MWB va exclude pentru ca sunteti mai in varsta!!! MWB promoveaza calitatea nu cantitatea, adica mai bine putin si frumos decat mult si prost! Eu m-am ''ratacit'' printre ei din greseala, CINEVA m-a propus, habar nu am cine, probabil ca a considerat ca blogul meu ( Puterea Dragostei) are o oarecare valoare de transmis desi n-am idee care ar fi aceea! Talent nu am la scris deci, asta se exclude din start! Domnul Cornelius, eu cred ca nu are nimeni nimic cu dvs. dar trebuie sa recunoasteti ca la dvs. pe bloguri e mare HAOS, cum e si la mine dealtfel. Eu mi-am dat seama de lucrul asta si am inceput ''curatenia''. N-am terminat-o dar MA STRADUIESC in fiecare zi sa mai asez cate ceva! Va spun sincer, eu am mai venit pe la dvs. am dat o ochiata dar cand am constatat ca ma ia DUREREA de cap de fiecare data cand intru, am zis ca mai bine ar fi sa vin mai rar si numai cand consider ca TEXTUL scris de dvs. il pricep si il pot si comenta! Nu mi-o luati in nume de RAU, va rog frumos, sunt doar sincera si va spun ca aveti dreptate, N-AM AVUT CE CITI la dvs. si de accea n-am lasat nici un semn ca AM TRECUT!
~
Deci, MWB nu ar trebui sa fie un ''dusman'' de moarte ci mai degraba un exemplu demn de urmat pentru noi toti, cei care ''butonam'' prin virtual. Cititi-i un pic si luati exemplu, poate va vor ajuta sa aduceti putina ordine pe bloguri si in ganduri, cine stie!
~
Adriana :I

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,