duminică, 20 martie 2011

Rugăciune pentru JAPONIA, (o rugăciune pentru noi înşine !)


Nepăsarea naşte MONŞTRI

Cutremurul care CUTREMURĂ ÎNCĂ ... minţile răvăşite ale FRAŢILOR !
Acest Cutremur devastator, ESTE evident "semn" (dacă aşa vrem să-l considerăm) de la Dumnezeu ! Cu toate că eu  cred că ESTE, mai degrabă ... "tehnologie avansată" !!!
O "Tehnologie" ... AVANSATĂ DISTRUGERII !
Vă rog să citiţi la doamna Adriana Alexandru, întreg articolul dedicat acestei nenorociri !
Deoarece SUSŢIN propunerea dumneaei, eu, voi aduce aici ... doar RUGĂCIUNEA propusă de domnia sa ! ESTE cazul şi ÎNCĂ este Timp SĂ NE RUGĂM pentru Poporul Japonez, FRATELE NOSTRU, SEMENUL NOSTRU ! Căci, implicit, NE RUGĂM ... pentru noi înşine !
Haideţi cu toţii împreună să fim alături şi să ne rugăm pentru Japonia, să aprindem o lumânare pentru ea şi să o lăsăm să se stingă singură. Să scriem pe o hârtiuţă o rugăciune din inimă... după ce  rostim rugăciunea să împachetăm hârtiuţa şi să o aşezam sub lumânare. 
Rugăciunea mea pentru Japonia
 
Tatăl nostru  care eşti în ceruri, noi Te rugăm  
Călăuzeşte sufletele fraţilor noştri şi surorilor noastre şi iartă-le lor păcatele. 
Alină suferinţa celor loviţi de furia naturii şi protejează-i de alte rele.  
Ajută-i să-şi construiască o noua viaţă în linişte şi pace.  
Amin 
~
De ce am spus "minţile răvăşite ale FRAŢILOR" ? M-am referit la ACEI Oameni, care continuă "să aibe PESTE FIRE" "grija mea, grija ta" ... utilizând ÎMPOTRIVA SEMENILOR LOR, ceea ce ŞTIINŢA (UN BUN COMUN întregii OMENIRI) a ajuns "să stăpânească" !
 
În momentul de faţă ŞTIINŢA ESTE CONFISCATĂ de către nişte NEVOLNICI, de către nişte OAMENI BOLNAVI ! Bolnavi mintal ! Căci ... "ei", care acum controlează nişte "descoperiri BANALE", sunt hotărâţi să EXTERMINE populaţional Planeta, "Jucându-se ... de-a Dumnezeu", cu FRAŢII LOR, cu EGALII LOR !!! Întreaga lor concepţie DE GÂNDIRE este realizată prin FRAUDĂ şi MINCIUNĂ ! Punerea în practică a acestei "GÂNDIRI" BOLNAVE, s-a făcut şi SE FACE pe mai departe ... prin UTILIZAREA FORŢEI, prin IMPUNERE !!! 
Nouă, rămânându-ne "doar" RUGĂCIUNILE, SUNTEM mult mai înzestraţi decât "ei" ! Deci, de ce nu ?
Haideţi SĂ NE RUGĂM !!! Orice Rugăciune este BUNĂ !
~
Nepăsarea naşte MONŞTRI
Nepăsarea naşte MONŞTRI
~
Cornelius, :)
~
LIFT, sau tehnologia SCĂRII
LIFT, sau tehnologia SCĂRII
~
Liniştea impusă, la miez de noapte ! 
Crângaşi, 18.02.2011.5~23:15
Liniştea impusă, la miez de noapte ! Crângaşi, 18.02.2011.5~23:15
~,

4 comentarii:

hidroizolatii spunea...

Un dezastru de neimaginat pentru Japonezi, dupa ce ca a fost aproape stearsa de pe harta zona Fukushima de acest tsunami urmat de zecile de cutremure, au mai aparut si radiatiile nucleare!

DoarATAT spunea...

Îţi mulţumesc pentru comentariu !
Sper să adaugi O RUGĂCIUNE specială pentru Japonia, în intimitatea ta personală. Doamne ajută !
~
Cornelius, :)

AA spunea...

Domnul Cornelius,
vă mulţumesc din suflet pentru aprecierea dvs...am rămas profund surprinsă când am citit prima dată acest articol...nu m-am aşteptat ca rugăciunea mea să fie citită şi preluată pe un alt blog, încă o dată vă mulţumesc. Eu nu ştiu să mă rog...când eram micuţă rosteam rucaciunile dintr-o cărticică...cu trecerea timpului am renunţat să mai citesc, m-am rugat lui Dumnezeu în sinea mea, prin cuvintele mele. Acest cutremur din Japonia m-a făcut să-mi amintesc cât de importantă este rugăciunea, am citit îndemnul Marianei(http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com)de a rosti această rugăciune cel puţin 15 minute:
"Doamne, Isuse Cristoase , Fiul lui Dumnezeu, ai milă de noi păcătoşii , de Japonia şi de lumea întreagă."

Eu aş mai adăuga lângă Japonia şi România căci guvernanţii noştri ne-au băgat ţara în război de 2 zile.

Mă voi ruga aşa:
"Doamne, Isuse Cristoase , Fiul lui Dumnezeu, ai milă de noi păcătoşii , de Japonia, de România şi de lumea întreagă."

Amin

În aceste vremuri grele nu ne mai rămâne altceva de făcut decât să ne rugăm cu toţii, împreună Tatălui nostru ceresc să ne apere de tot răul din lume.

DoarATAT spunea...

Doamnă Adriana, EU vă mulţumesc din Suflet pentru împărtăşirea de CREDINŢĂ cu care mă 'învăluiţi' !
Vă mulţumesc din Suflet pentru 'descoperirea' acelei Minunăţii (fie "doar" pt. articolul despre RUGĂCIUNE !) reliefate prin doamna mmary pe Blogul SĂU !
Încă o dovadă că există deja ZONE "de împrumut" Spiritual, ZONE în care (OMUL,) OAMENII ... SPUN ~ pentru SEMENII LOR ~ Cuvinte INSPIRATE !!!
FĂRĂ să le "păstreze" doar pentru EI ÎNŞIŞI ! Împărtăşirea către "ceilalţi" a TRĂIRII BUCURIEI ÎN Dumnezeu !
~
De aceea poate (poate totuşi mă înşel, poate totuşi MĂ ÎNŞEL !) că Dumnezeu ... M-A FERIT de anumiţi "Oameni", chiar prin ACŢIUNEA ACESTORA îndreptată împotriva mea !
Şi ACUM, mă gândesc cu întristare la Doamna Elena Marin-Alexe, PARTICIPANTĂ ..., ca ORICINE la activitatea din Blogosferă (însă CU DREPTURI DE AUTOR !), participantă la Viaţa în CREDINŢĂ, însă, (PRIN MINE !) ..., O CREDINŢĂ doar a DOMNIEI SALE ! O Credinţa EXCLUSIVISTĂ, pe "criterii" doar de dânsa ştiute !
Eu PENTRU domnia SA ... am insistat, pentru a NU păstra pe mai departe ... O ÎNVERŞUNARE fără MOTIVAŢIE Reală: m-a ACUZAT, m-a "împroşcat cu NOROI", mi-a IGNORAT cele câteva încercări de COMENTARII făcute de mine, pe Blogul SĂU !
Eu NU am mai insistat şi NU MAI INSIST ! Datorită însă "programării SALE" ... am fost "EXMATRICULAT" dintr-o Reţea NING !
Atât mai SPUN: îmi pare rău de URA CE-O RĂVĂŞEŞTE, iar prin LUCRAREA SA, ACEASTĂ URĂ este "distribuită" şi ALTORA !
DoarATAT mai pot:

Doamne Dumnezeule, TE ROG !
Iartă-ne nouă, fraţi ori "duşmani ... în TRUFIE", toate neputinţele noastre ! Te rog Doamne Dumnezeule, îndură-TE mai ales de MINE, căci IATĂ: SUNT MOTIV DE POTICNEALĂ faţă de ... O SORĂ ÎN CREDINŢĂ !
TE ROG, Doamne Dumnezeule, Milostiveste prin ÎNDEPĂRTARE de la "TOŢI AI TĂI" a pizmei, a "urii" prin fapte nevrednice de Adevăraţi IUBITORI de Dumnezeu, ce VREM ... SĂ FIM, întru SLAVA TA !
Mai abitir MĂ ÎNDREAPTĂ pe "mine" pentru PĂCATELE de care încă NU M-AM "dezbrăcat" şi IARTĂ-I pe TOŢI care "m-au Judecat, mă Judecă, mă vor Judeca", căci NU VREAU să LE FIU PRICINĂ DE Poticneală !
Destul MIE ... PĂCATELE MELE !
Mulţumesc Doamne Dumnezeule, SFÂNT în Treime ! Mulţumesc, cu MARE TEAMĂ, Maicii Domnului, Pururea Fecioara MARIA, pentru RUGĂCIUNILE SALE NEÎNTRERUPTE, pentru Mântuirea Sufletelor noastre, a păcătoşilor, a neputinciosilor PRIN PĂCAT continuat ÎN PROSTEALĂ, în PRIPEALĂ, în LENE, în Judecarea aproapelui !
PĂCATELE noastre, IA-LE Doamne Dumnezeule de la noi şi TE ROG: anulează-le EFECTELE !
Doamne Dumnezeule, IARTĂ-MI MIE ... această Rugăciune TRUFAŞĂ ! Presară Doamne Dumnezeule în GÂNDUL, VORBA şi FAPTA mea ... Doar VOIA TA Doamne !
Căci NIMIC eu sunt, FĂRĂ De TINE, Doamne Dumnezeule !

~
Cornelius, ...

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,