marți, 23 august 2011

De ce ? [6] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!!

Este Timpul  SCHIMBĂRII
~
Din Noiembrie (anul trecut) am constatat o firavă reminiscenţă înspre Punctualitate ! Este desigur o Necesitate ! Aşa ca setea, foamea, procreerea. Este o măsură a Respectului, către Sine, către Ceilalţi. Mai exact, această necesitate a revenit "la mine" prin participarea mea la Funerariile Poetului Naţional Adrian Păunescu ! Atunci, în acele momente, am realizat plenitudinea CONTRIBUŢIEI sale: devenisem contemporan acestui Titan al Spiritualităţii, al Implicării sociale, al Patriotismului ! 

Atât ! DoarATAT ! 
Atât ar putea fi acestui articol ! Doar PA-ul de mai sus. 
Voi continua, dincolo de influenţele momentului. Am "deschis" această postare din dorinţa unor precizări. Viaţa însăşi ne obligă, din timp în timp, la Revenirea pe Cărarea personală, paralelă PE DRUMUL Firesc, al Spiritualizării colective, prin efortul datorat Spiritualizării personale ! 
Noi înşine suntem ANTURAJUL ! 
Dorim îndumnezeirea ? Cercetăm acest "anturaj", construit, susţinut, asumat ... de noi înşine ! Corespunde el sau nu TRASEULUI dorit nouă de Dumnezeu, în cadrul Creaţiei ? 
"Verba volant, scripta manent !" CE rămâne ... dincolo de noi ? Ce rămâne, după noi ? Ce rămâne după fiecare GÂND al nostru, după VORBA spusă, după FAPTA comisă ??? 
Subiectivismul ne împiedică să aflăm noi înşine, de aceea ... noi ne detaşăm unei bune precizări doar prin SEMENII noştri. 
Prin Ascultare ! Fără restricţii, dar, înainte de orice, fără impuneri ! 

Am început această Postare, pentru a-mi asuma FAPTELE ! Încă o dată şi încă o dată şi încă o dată, până la "Chemarea" noastră finală, când, "detaşaţi" de material, vom fi proprii noştri Judecători ! Cei mai drastici, cei mai neîngăduitori ! Vom Judeca aspru nu doar propriul nostru Traseu, dar mai ales ... Influenţele Benefice, ori Malefice asupra întregii Creaţii, de care suntem permanent RĂSPUNZĂTORI ! 
Avem îngăduinţa de a alege ! Din timp în timp, este bine să verificăm ... ce alegem ! Sa verificam: CE AM ALES ?
!

Mai jos, redau o corespondenţă personală "dusă" în TAGGED ! Nu voi preciza persoana participantă la acest "dialog peste Timp şi Spaţiu":  
 
Istoric mesaje : 
 
Fără nume (cu 6 zile în urmă): 
ce departe e romania 
 
Am răspuns (cu 6 zile în urmă):
Ştiu !
Deoarece "ţara mea" este acolo unde trăiesc, o port mereu în Inimă !
~
Cornelius, :) 
 
Fără nume (cu 6 zile în urmă): 
da ,aşa e si sint mindra ca sint romanca,chiar daca unii ne fac de ruşine......fiecare padure are uscaturi.....
 
Astăzi, ceva mai devreme i-am transmis următorul:
Bună Ziua ! ~ Doamnei Fără nume!  
~  
Acest TAGGED, în care am intrat datorită unei "cereri" mai vechi şi neonorate (în timp optim), este interesant şi oferă destul "ambalaj" de întâmpinare ! Este însă specializat pe cereri şi oferte de Prietenii cu specific "matrimonial". Cel puţin aşa dă impresia la prima vedere.  
Aş fi încântat dacă aş găsi persoane dornice de noutăţi din Ţară, aflate prin intermediul "trăitorilor" şi nu al Ziarelor (online); persoane care duc dorul acestor plaiuri minunate - însă, aşa cum bine spuneţi, rău gestionate; căci ... uscăturile au proliferat. Persoane care doresc "să mai schimbe o vorbă-două". 
Este însă posibil să părăsesc această reţea de socializare, pur şi simplu pentru că eu am alt fel de căutări.  
M-aş bucura să nu întrerup comunicarea, însă, dacă aveţi Blog pe care vă gestionaţi gândurile ce pot fi cunoscute public (eu am 9 Bloguri free, pe blogspot) şi doriţi să comunicăm prin intermediul acestora, vă rog să vă precizaţi poziţia. Blogurile sunt instrumente cu ajutorul cărora este elevată latura creatoare a utilizatorului. Fiecare îşi postează (scrie) la vedere gândurile, însoţite de imagini vizuale şi/sau auditive şi poate primi, sau nu, comentarii ... la aceste articole ! Există tot felul de "stimuli" competiţionali care menţin "treaz" acest STIL de comunicare, în care Reciprocitatea, Respectul, Întrajutorarea umană, îşi au un rol bine conturat.  
Nu vreau să vă plictisesc, sau, mai rău, să pierdeţi Timpul cu mine, în caz că dumneavoastră aveţi alte priorităţi. Îmi cer scuze însă, anticipativ, în caz că mă hotărăsc să-mi reduc activitatea: Băşcălie.Ro + TAGGED + Neogen, fiind primele vizate şi nu doar acestea (ca Reţele de socializare, sunt "conturate" de utilizatorii însăşi spre Sfere de interes ... care nu mă interesează !).  
Vă doresc multă Sănătate, Iubire, Armonie şi Pace în Suflete, alături de cei dragi ! Doamne ajută ! Amin.  
~  
Nu uitaţi: dacă doriţi, puteţi să căutaţi AICI în TAGGED, dar ... şi cu ajutorul Blogurilor personale. Acestea din urmă însă, vă vor ajuta să vă conturaţi, să vă precizaţi şi să vă formaţi propria personalitate ! Nimic nu este "bătut în cuie", oricât de "rigizi" ne-am dori să fim.  
~  
Cornelius, :) 

Când oare mă voi detaşa de BALASTUL pe care eu însumi mi-l aşez în CALE ? 

Cornelius, :)  
Update până la postarea următoare:  
Traseu: a, a, a, a;  
De citit: Diligenta ~
IOANA DOBRE; Diligenţa noastră - Caleaşca dumneavoastră;
dicţionar: a;  
   
Gânduri, ca frunzele:  
1) a  2) a
...
De ce ? [1] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!!
De ce ? [2] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!!
De ce ? [3] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!!
De ce ? [4] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!! 

De ce ? [5] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!! 
De ce ? [6] ... : d'aia, ori (?) ... Fie Vie Voia TA !!!
~
Este Timpul SCHIMBĂRII
Este Timpul  SCHIMBĂRII  
Această imagine este din acest an: 1 august 2011 ! Am avut întâlnire cu o doamnă, de la care urma să primesc (contra cost) o Carte de Poezii ! Prin această POZĂ i-am demonstrat (poate va citi această postare !) că EU AM REUŞIT SĂ MĂ ÎNCADREZ ÎN TIMPUL STABILIT ! Dumneaei însă nu s-a prezentat conform condiţiilor proprii (uşor schimbate, este drept, faţă de o înţelegere anterioară ! doar că această noua ORĂ, stabilită de dumneaei, eu am respectat-o !).
Eu sunt mulţumit ! Oricum, nu mă dau banii afară din casă ! ~ Cornelius, :)

~,
Temă:  [Pe fugă ! * (2) Tema "primită" de la RADIO ENIGMA ROMÂNIA] (rămâne "agăţată" aici)

Mariana Stratulat: 
Ce vă este mai uşor / mai greu să spuneţi: îmi place / nu-mi place de tine? De ce?

Vă doresc o zi cu oameni plăcuţi lângă voi!
Numai la
http://radioenigmaromania.ro/

De la ora 11.00 sunteţi aşteptaţi să vă spuneţi părerea pe această temă în emisiunea Mozaic!

Cu Mariana Stratulat

Vă invit să treceţi şi pe aici:
http://radioenigmaromania.ro/cultura-pagina-ingrijita-de-mariana-stratulat
http://radioenigmaromania.ro/pagina-ascultatorului-mesajecomentariiuraari-de-la-maria-sa-ascultatorul

Vă mulţumesc!

Cornelius Rosca: Buna Ziua ! 
Cornelius Rosca: Nu mai este Timp, nici macar " pe fuga" ! Am ajuns la concluzia ca LUCRURILE TREBUIESC BINE PRECIZATE ! Trebuie avut grija ca interlocutorul sa nu se simta jignit ori "atacat" in nici un fel ! Dar cel mai bine este sa spui ADEVARUL din "capusa": [Ce-i in gusa si-n capusa !]
Cornelius Rosca: Daca "respectivul" se afla ori nu pe acelasi nivel spiritual cu tine, nu conteaza ! Odata si odata va fi in stare sa-si dea seama ca in ACEL MOMENT (al adevarului DUR), de fapt ... l-ai respectat ! ~ Cornelius, :)
 
Mariana Stratulat: (emoticoane)
Cornelius Rosca: Asta e ! (Tardiv) Postarea mea este aproape gata ! Dar fara contributia mea aici, ma simt GOLIT ! ~ Cornelius, :)
Cornelius Rosca: Chiar daca nu ati citit, sunt totusi multumit ca am trimis cateva cuvinte, pana la inchiderea Editiei ! ~ cornelius, :)
Gata la 23 August 2011, Marti ~ 13:16 
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,