sâmbătă, 19 februarie 2011

A - Brambureală - reală la C_omentarii


Chiar amestecaţi, FIECARE se află ... pe DRUM  
SDC15077

Bună Ziua !
 
Acest "post" (articol, căci despre "el" e vorba) nu are conţinut. Aş putea spune că are doar ... constatări, dar, nu-mi permit să supăr pe nimeni ! Deci, este GOL !
Şi ... voi începe cu "sfârşitul" ... [Ca să nu uit].
~
Radio Enigma România (2/18/2011 10:01:31 AM): o zi betooon . ne auzim de la 21 în această seară.
Radio Enigma România (2/18/2011 12:13:43 PM): \:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/ 
Radio Enigma România (2/18/2011 9:01:19 PM): Bună seara ROMÂNIA
Radio Enigmă România (2/18/2011 9:09:50 PM): tema ediţiei: CE VĂ DORIŢI CEL MAI MULT ÎN SEARA ŞI ÎN NOAPTEA ASTA?
Radio Enigma România (2/18/2011 9:57:29 PM): DE LA 00 VĂ AŞTEPT LA TELEFONUL DIN NOAPTE subiectul este despre DIFERENŢA DINTRE A FACE SEX ŞI A FACE DRAGOSTE...dacxa o fi vre una! pînă atunci vă las cu VIOREL SIMA adică mogulul....
Paraschiv Mirela (2/18/2011 10:20:45 PM): auzi ia dami şi mie linkul să văd dacă tia făcut ceva pe blogul ăla cică iar te clonează lumea\
Dana ... (2/18/2011 10:38:44 PM): http://opicaturadesuflet.blogspot.com/2011/02/avem-un.html Acum un an..., iubirea mea, Spălam cu lacrimi dragostea, Mi-ai rostit: "-Ce mult mi-aş dori Să fiu şi eu iubit... o zi Aşa cum ştii tu să iubeşti!" Mai ştii, iubire? Ţi-aminteşti?
dana ... (2/18/2011 10:59:08 PM): http://opicaturadesuflet.qip.ro/avem-un-an/
Radio Enigma România (2/19/2011 1:01:01 AM): telefonul din noapte cu alex ...acum. TEMA : DIFERENŢĂ SAU NU ÎNTRE A FACE SEX ŞI A FACE DRAGOSTE?
Radio Enigma România (2/19/2011 1:16:57 AM): DIN MOMENT CE AM STABILIT CĂ SEXUL E O NEVOIE FIZIOLOGICĂ , ESTE SAU NU ESTE MORAL SĂ NE SATISFACEM ACEASTĂ NEVOIE, INDIFERENT DE SENTIMENTE?
Radio Enigma România (2/19/2011 2:04:01 AM): somn uşor
Gata ! Asta a fost tot la 6:45 !!! Mult, puţin ??? ENORM (desigur) !!! Le-am numărat, sunt 11 ! (La două am pus "...", neavând ACORDUL publicării ID-ului ! Trebuie să fiu atent ! Cineva, cândva ... s-a "supărat şi a plecat". Deoarece NU a revenit, eu cred că ... a rămas supărată ! Acum, iată ... O ROG frumos SĂ MĂ IERTE !!!).
~  
Special pentru domnişoara Mirela:
 
Da ! Nu este "deloc" uşor ... SĂ TE EXPUI ! Adică, ... să-ţi faci un Blog ! Unde SĂ RIŞTI să fi ridiculizat, să ţi se pună întrebări incomode, să constaţi că MAI SUNT mulţi ALŢII ... mai BUNI decât tine ! Mult mai BUNI !!! De aceea ieri, ţi-am spus (special pentru tine !), că : "este un loc de dat cu capul !". Adică  ... (printre multe alte ÎNŢELESURI), este LOCUL unde, din căpşorul tău propriu ... scoţi ceva CU TEAMĂ (mai târziu, mult mai târziu ! ... cu nepăsare !). Căci, să-ţi spun drept, ai fi în avantaj, căci mulţi au "ales" doar ... copy/paste ! Şi ... ÎŞI ACCEPTĂ ... propria minciună, dezvoltând-o ... la infinit ! Da, recunosc ... manelele E DE VINĂ ! Eu te-am rugat (multe, ... mai ales "printre rânduri") măcar să încerci şi alte "genuri ... muzicale". [Dacă vei învăţa să "citeşti printre rânduri" eu ... acum, ... tocmai am afirmat că: NU ŢI-AM IMPUS !]. Multe "lucruri" te-am rugat ... pentru că îţi erau necesare şi încă îţi sunt necesare, exact CA AERUL !!! Pentru a fi "TU însăţi" ... este întradevăr UN ACT DE CURAJ !!! Îţi doresc din Inimă: Să fi Binecuvântată de Dumnezeu !  

Despre "celelalte" ... precizez că SUNT normale, drept care MULŢUMESC !!! 

Acum, ... avansăm. Am 3 comentarii de "moderat" ! 
Două sunt mai "vechi", cu "probleme" iar ULTIMUL ... tot cu "probleme" ! 
Doreşte să o ajut ! 
Eu ! Minune mare ! 
Este vorba (bănuiesc) despre "a alege o opţiune" DE PRIMIRE Comentarii ! Pentru a nu lungi vorba, O FELICIT căci are (ARE) mult mai multe comentarii "primite" ... decât "MĂREAŢA mea ... prezenţă". Adică ... ARE Comentarii "la zi", pentru postările sale ! Secretul PRIMIRII de Comentarii ?? Aici deja ... ne aflăm în plin HAOS ! Pe "temă", poate, voi extinde vreodată. Cert, este evident pentru ORICINE: 
CUM SĂ PRIMEŞTI ... ceea ce TU NU OFERI ??? 
În rest, există desigur, niveluri de "modestie". [nivel; nivelare; asemenea] Şi "accept" reciproc ! Nu poţi fi ... cu toată "LUMEA" ... la fel ! Şi de aceea (ÎMI RECOMAND, mie mai ales, SĂ TRIEZ ..., să triez !) este de preferat "să ne scăldăm ... în APELE NOASTRE" !!! Mai pe şleau: de ce să "tatonez" CEVA ... care NU mă interesează ??? 
Întotdeauna "problema/problemele" ÎMI APARŢIN ! OARE, ce ar putea "cineva" comenta ... la mine ? Este bine, ca la "ultima TRIERE" ... să rămână ALEŞI doar acei ... pe care îi şi simţi CĂ SUNT ! Că "există" ... cu adevărat, cu "minusurile" lor cu tot ! Căci ... acele minusuri ... de fapt ÎŢI APARŢIN !!! Or fi şi la ei, însă ... dacă le-ai "băgat în seamă", înseamnă că SIGUR sunt şi la tine ! 
COMUNICAREA contează ! Aceasta este bine să fie CIVILIZATĂ ! Pentru a "încuraja" acest ASPECT "minor" ... eu recomand "Moderarea Comentariilor". Cei anonimi, cei rău-voitori, cei CE ÎNJURĂ, şi "alte categorii" ... NU VOR TRECE ! De ce ? Din respect pentru propria MEA persoană, din respect ... pentru "acel ... nevolnic", din RESPECT pentru BLOG şi CITITORI !!! Asta este tot. 
De aceea ... această Postare, este GOALĂ ! 
Firescul, naturalul ... NU ESTE BĂGAT ÎN SEAMĂ ! "Lipsa" ... este VIE, mai ales ... atunci când ÎŢI DAI SEAMA de ceea ce ai pierdut ! 
Şi uneori ... PLÂNGI CA PROSTUL !!! 
~  

 SLAVĂ lui Dumnezeu ! 

 
Cornelius, :) 
 
PS: ... celelalte două Commenturi, au ... unul o interdicţie, iar celălalt ... cred (NU SUNT sigur) că este O CONFUZIE ! Confuzia se referă la a-mi fi atribuit ... ceva ce nu-mi aparţine (şi NU am avut timp ... să verific !). Amândouă NU pot apărea ... DIN RESPECT pentru cine ... mi le-au trimis ! ... 

~
Chiar amestecaţi, FIECARE se află ... pe DRUM 
SDC15077
Chiar amestecaţi, FIECARE se află ... pe DRUM SDC15077  
~
Victor Socaciu (Cenaclul Flacara)- Mereu cu Dumnezeu (indemn poporului roman)!

http://www.youtube.com/watch?v=AT7HwL_eE0w
FormaMentis2009  | 08.04.2010 | 3:26 min.
~
(din ABC-ul ... comunicării ! VĂ IUBESC !)
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,