marți, 1 februarie 2011

Şcoala Românească de Bloggeraj, la PRIMII PAŞI !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ9a3xDoyQSAymfWxjJyTRO2xgMS_PGY_qGgQj3pqDKIJ4VLvoNddwGVCbSabe4PslNPEi6-3cm2Ncaq9g9zBZexbsDvN-Hd77aa88_BFm2ysEWZgBh6foasI-B7wG-M6bs1E35gMQ48o/s1600/diplomablogdeblog10.gif Concurs gen Leapşa !,
~
Bună Ziua ! 
(A¡ A¿ ) Cornelius, 
 
Vă Mulţumesc, mai ales pentru noul termen ! (poate voi avea timp să fac şi eu câteva nominalizări !) ; 
Voi reciti (chiar acum) "cele necesare despre" la doamna Lucia Verona, pentru că acolo le-am GĂSIT prima dată ! (fără supărare ! ... :) ) (n-ar strica ŞI AICI, pentru re-confirmare) ; 
Consider că acest "concurs" gen "Leapşa" este foarte UTIL. Este o etapă în formarea unei Blogosfere ROMÂNEŞTI de calitate. 
Etapă de asemenea în formarea unei echipe de tehnicieni care să alcătuiască o POLIŢIE a Virtualului Românesc (nu doar Blogosfera ! de ce nu şi "celelalte": "Y!M", Gmail etc., Facebook, Reţelele Ning, Portalurile, Forumurile, YouTube s.a. ?!!). 
Eu am fost afectat GRAV de "munca" unui hacker, care m-a Clonat. Şi-a format (cu accept Blogspot.com) un Avatar/Pseudonim ... IDENTICE cu ale mele (dar, pe altă adresă, desigur !) ... AFECTÂND mulţi bloggeri prin acţiunile sale infame ! 
Eu singur, fără cunoştinţe IT, necunoscând limba engleză, nu am reuşit să mă apăr, dasi am semnalat pe blogurile mele că NU EU sunt autorul nemerniciilor ! Mai grav a fost că UNII bloggeri ... "i s-au alăturat", compromiţându-mă şi CONTINUÂND să mă compromită chiar dacă "Clona ... aparent A DISPĂRUT" !!! 
Am primit ameninţări de tot felul, direct şi indirect, iar alţi bloggeri chiar ŞI-AU BĂTUT JOC de IMAGINEA MEA, căci hackerul îmi clonase chiar şi Blogurile. Cu tot cu FOTOGRAFIILE puse de mine, la mine ! 
O altă "vină" a mea : blogurile mele sunt în domeniul FREE ! Atât îmi permit deocamdată ! 
Doresc acestei acţiuni: 
 
Multă BAFTĂ ! 
O Finalizare REUŞITĂ ! 
Cornelius, :)
PS: ... primi paşi spre Şcoala Românească de bloggeraj ! ... ~,
(eu l-am întrebat pe domnul georgegrama2007 cum trebuie să procedez CORECT în YouTube, dar, dacă a fost vreun răspuns, eu nu am găsit pe YM nici la Spam !)
Comment la domnul ALEX MAZILU, Alex Mazilu Foto Blogging, Nominalizarile continua !.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
"Dacă doriţi să participaţi, preluaţi cu copy-paste categoriile din concurs şi purcedeţi la nominalizări pe propriile voastre bloguri"

continuare ... imediata (o mica ... vizualizare ! la 7:22 AM)
~
Comment la doamna Lucia Verona:

Îmi pare rău pentru NECAZUL din Familie ! 
Vă doresc doar BENEFIC şi Pe VOIA lui Dumnezeu, iar "noi" ... "să le trecem pe toate ... cu BINE !" 
Voi profita de această neaşteptată "amânare", încercând să fac pe două din cele 9 bloguri ale mele (ambele Principale), nominalizările mele. 
(deoarece SIMT că iar am probleme ... din partea hackerului, CER PERMISIUNEA de a le "confirma" ŞI prin email, sau gmail !!! = adineauri, mi s-a oprit "Publicaţi Postarea", pe motiv că: 
ori am făcut dublu clik, 
ori sunt doi CARE ... POSTEAZĂ pe blogul dvs.
-- tocmai "editam" pe BLA ... BLA ... BLA)
............
Cele două Bloguri unde voi încerca NOMINALIZĂRI: 
CORNELIUS ROSCA şi BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI
Vă doresc MULTĂ SĂNĂTATE, atât dvs., cât şi Familiei dumneavoastră ! 
Cornelius, :)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
BLOG DE BLOG 
cele mai bune bloguri din 2010.
~
(Autori: Alex Mazilu şi Alecu Racoviceanu. Vizitaţi şi acest Proiect !)
~
Juriul concursului BLOG DE BLOG (reamintesc componenţa acestuia : Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanAlex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia GârbeaIonuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro. A, desigur, sunt şi eu în juriu!) a stabilit prin consens următorul regulament organic (nici o legătură cu generalul şi bulevardul). Organic, adică bio, adică natural. Acum să nu vă imaginaţi că ... continuarea aici !
~
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Deci, cum spuneam, juriul, în înţelepciunea sa, a stabilit următoarele categorii:


  1. Marele premiu - Pentru că-mi place: Mariana Rogoz Stratulat, blogul MARIANA ROGOZ STRATULAT (suflet de cocor) si Dana Patrascu, blogul O PICĂTURĂ DE SUFLET
  2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
  3. Blogul cu cel mai mult umor
  4. Cel mai bun cititor/comentator
  5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
  6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
  7. Cel mai informat blogger
  8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
  9. Cel mai bun blog al unui ziarist
  10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri : George Colang cu blogul Offshore si Mugur Bădărău cu blogul Despre evolutie. (Domnului Mugur, la ultima postare -Despre rugaciunea potrivita- i-am trimis DOUA comentarii, care insa ACUM ... nu apar ! Primul comment, l-am trimis chiar in primele 10 minute de la aparitie !)
  11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
  12. Cel mai bun blog de sport
  13. Cel mai bun blog de muzică
  14. Cel mai combativ blog
  15. Cel mai activ blogger :  ROUA DIMINETII
  16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
  17. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
  18. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.
  19. Premiul de popularitate 
Am nominalizat DOAR cativa bloggeri, pe care i-am cunoscut LA NIVELUL INTREGULUI AN 2010 ! 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
~
Eu sper să pot face câteva nominalizări !
Diseară însă ... voi face SIGUR ... predare de LEAPŞA, pentru cei care încă NU CUNOSC nimic despre acest Superb CONCURS !
Desigur, pe "drum" ... voi face notiţe din belşug, deşi AM DEJA, din memorie ... câteva Preferinţe !
~
Cornelius, :)
~
[Text pentru un comment:
Dau LEAPŞA mai departe la: TASHA, SORIN, ELENA (probabil Elena Toma), LORENA, CLAUDIA, CRISTIANA, DAN, CORNELIUS (adica eu !), CIPRIAN,DR.IVAN (probabil Dr.Vasvari A),APRIL, şi celor care trec pe aici şi dacă au timp de lepşe...:)]
~
UpDate la 02.02.2011.3~4:17 AM
Mesaj trimis catre un Grup din toateBlogurile.ro :

Anunţ tB/Hai la Divers ~ Doaratat
Bună Ziua !  
Există un CONCURS gen Leapşa, în Blogosfera românească, numit "Blog de blog". Termenul de nominalizări s-a prelungit până pe 5 Februarie, sâmbătă ! 
Poate participa orice blogger care îndeplineşte condiţiile ! În acest sens, vizualizaţi adresa: 
"BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Leapşa cu nominalizări" (http://luciaverona.blogspot.com/2011/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_17.html). Doamna Lucia Verona, este unul din membrii Juriului ! Nici-unul din membrii juriului, nu participă la Concurs, deci nu îi nominalizaţi. În acest sens, verificaţi toate postările, făcute pe blogurile membrilor Juriului. Aceştia sunt ... organizatori. 
Acest Concurs, se află la ediţia a II-a, dedicată ... celor mai bune Bloguri din 2010 !!! 
De TOŢI bloggerii care vor face nominalizări, VA DEPINDE situaţia în Clasament ! 
Citiţi Regulamentul, postaţi pe propriile bloguri NOMINALIZĂRILE dumneavoastră, apoi trimiteţi linkul postării, prin comment ! Apoi ... răspândiţi vestea (LEAPŞA !) la cât mai mulţi, în special către cei pe care i-aţi nominalizat, în caz că ÎNCĂ nu au auzit de Concurs ! 
Vă ROG: haideţi "să le dăm de lucru" membrilor Juriului !
%%% adresa: http://toateblogurile.ro/grupuri/de-foto/forum/topic/anunt-tbhai-la-divers-doaratat/.
~
Leapsa trimisa catre: domnul Mugur Badarau, Blog Despre evolutie, (comment la Postarea Despre rugaciunea potrivita);
Doamna Lucia Verona, Blog  Blog, ca sa fiu trendy, postarea : BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Leapşa cu nominalizări
~
Îmi pare rău, aş mai fi făcut 4 nominalizări, dar ... erau PESTE ora 24:00 şi nu ar fi fost corect !
Mă bucur că totuşi ... am apucat să "mişc în Front" ! Vă Iubesc ! 
Noii mei prieteni ... deja ÎI AM ÎN MEMORIE pentru ... Editia a III-a ! 
Baftă tuturor CONCURENŢILOR ! 
Gata la 06.02.2011.7~00:19 AM 
Cornelius, :)
,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,