miercuri, 16 februarie 2011

Ca să nu uit !

Deja am uitat ! Nu ştiam ce etichetă să pun, am format altă fereastră, m-am uitat ... am ales Adevăr, dar ... nu mai ştiu pentru CE ? Başca faptul că mi-am pierdut Timpul (cu majusculă neapărat !). Trebuie să o iau de la început:
am "deschis" ... deja ceva "scârţâia" (nu ştiu ce, am trecut mai departe ...), am dat pe principal şi am anulat "intrarea" ... continuă să scârţâie RĂU DE TOT (puteau fi scrise şi "normal" ~ nu vă luaţi mereu după aspect, nu vă luaţi mereu după conţinut, nu vă luaţi mereu după context ... oricum SUNTEM manipulaţi, deci ... "NOI DECIDEM" ce şi cum, tangentându-ne viaţa ! ; gata cu paranteza). Iar am uitat ! Nici nu mai contează, căci ... mereu suntem "La început" (neprecizat), deci ... împrăştiaţi în CONTEXT. Poate cineva oare, să iasă din context (!?!) ...
Deci (care va să zică ...) eram aici, dar nu eram ... căci SCÂRŢÂIA şi subit m-am decis să-i FAC RE/START (cu ş). Bun. Apoi m-am "legitimat ... mie însumi" şi iar a scârţâit. Descoperisem recent nişte VALENŢE în legătură cu:
Lista de lecturi - Blogurile pe care le urmăresc - Bloguri
şi anume: dai clik pe o "agrafă" şi ... îţi apar în fereastra alăturată, numită Elemente, "prescurtarea" postărilor DOAR a acelei agrafe ! HipHipUra ! (să-mi fie ruşine ! după doi ani de zile, habar n-am de nimic !). Da, aşa este, încercaţi şi vedeţi ! Acolo, în "Tabel" ... sunt multe minunatii tehnice (mai recent, eu le zic MECANICE ! Nu ştiu de ce !!? Poate ca să-mi evidenţiez mie însumi ... că ÎN SPATE SE AFLĂ omul !). Nu mergea deloc, dar chiar deloc, agrafa la un blog "personal" (undeva ... între nişte Furci Caudine, cică nu mi-am "revendicat" proprietatea LOR, a ... blogurilor "mele" desigur !). Deci ... unde este Blogul ? Nu mai este al meu DECI ! Cum îl găsesc ... ÎL ANULEZ ! Dar mai întâi ... mut nişte articole, ultimele, mai ales ...
Până la urmă A APĂRUT ! Cu altă ... surpriză ! La una din postări există O POZĂ ! Era să fac ... infarct ! Nu era a mea, nu o pusesem eu acolo, ce caută poza aia acolo/aici ... mi-au "furat" blogul ... Să căpiez, nu alta ! Nici nu aveam CURAJ să încerc să mai întru. Deja aveam nişte "duşuri paranoice" din perioada Clonării "mele" (de fapt ... ce înseamnă asta ... de îi tot zic eu, Clonare ?!!). Am intrat, m-am uitat în jos pe pagină şi m-am dumirit: era doar UN AVATAR !! Probabil că în "motorul de CĂUTARE REDARE, se "aşează" automat ... prima poză GĂSITĂ !
Da. Pot spune că ... a fost doar o introducere ! Încă nu făcusem NIMIC ... altceva, decât să pierd Timpul ! Cel puţin o oră !
Se pare însă că SURPRIZELE se ţin Lanţ ! (Ce zi este azi ? - o clipă vă rog, să mă uit în calendar - miercuri) Cum Miercuri !? Ah ! Am PĂCĂTUIT ! Mi-am desfăcut o conservă de peşte, pe care am şi mâncat-o ÎNAINTE să joc Sudoku color ! (Eh ! Nu v-am spus TOATE amănuntele, care sunt ... firimituri EXISTENŢIALE). Deci AZI am o ZI "spurcată" ! Blestem ! Ghinion ! Stai aşa, că asta nu-i nimic !
Nu mai ştiu (ba da ! am accesat "agrafa") cum am ajuns ... la cineva care mă BANNASE. Eram hotărât să "ies", adică ... să desfac agrafa ! Da ! Se poate desface chiar de AICI, de acasă ! Dar, stupoare (cam multe pe ziua de azi ! şi este abia la ÎNCEPUT !) ... eram pe "pagina" ... NU SPUN CARE ! Nu vreau să mă banneze iar, deşi şi-a luat La revedere! Nu suport să aflu că iar dau de o RENUNŢARE ! Măcar a avut bunul simţ să ne anunţe !
Nici n-am ajuns la miezul problemei şi iar trebuie SĂ FUG ! (trebuie neapărat să MĂ ABŢIN să mai scriu cu litere MARI ! Nici mie nu-mi place şi mai estetic ar fi, dacă doresc vreo evidenţiere, să folosesc funcţia b).
Miezul a ajuns ... la ora 6:58 AM . Mai adineauri era 6:55 AM, iar acum este 7:00 AM. Trece, trece ... Acum parcă simt nevoia unui "videoclip". Să văd ... deschid YouTube (deşi m-am abonat, nu pot face nimic concret, căci nu mă pricep. Deocamdată ... mă abonez, de-a valma !) (Da ! Este cazul să fac prima introducere de diacritice, apoi ... mai văd ...). Gata (7:22 AM) ! Am pus diacriticele.
Este aşa de târziu ! deja ar trebui să fiu în metrou, la înghesuială ! Şi sunt, practic, tot la ... introducere. Da, probabil CHIAR asta să fie hiba mea: nu pot trece LA CUPRINS, iar când trec ... MOARE ! (Totuşi ... să fie vorba OARE de ... Blestem ? Să fiu eu OARE ... blestemat ? La urma urmei - a câta urmă de URMĂ ? - ce ESTE ăla ... Blestem ?). Gata şi cu "Cuprinsul" ... vă rog pe voi ... să vi-l poziţionaţi unde doriţi ! (Voi ... adică ... cei, cele, acel, aceea ... care CITESC).
Pentru încheiere: tot "acolo" am citit Doar 30 minute din viata!, care m-a trimis la Most – The Bridge (2003) ! Aici, pe pagina lui B, nu mi-a plăcut, aşa că mă retrag ... şi chiar FUG !
Nu-mi aduc aminte ce trebuia să nu uit ! Nu contează !
~
Vă IUBESC ! La Revedere !
~
Cornelius, :)
PS: Videoclipul ... la întâmplare ! Acum (7:50 AM) YouTube este: Http/1.1 Service Unavailable 
Iar ... o iau razna !
~
Ajutati-o pe ALEXIA !
Povestea mea
~
legea ©
(adresa videoclipului pentru ElaEl.)(UpDate la 17.02.2011.4~6:40 AM)
~, 

4 comentarii:

Karina spunea...

ce rar apari:(

DoarATAT spunea...

Mulţumesc, doamnei Karina !
~
sunt bulversat ... şi am lăsat "o mostră" a "interiorului" !
a "trebuit" să deschid, pentru a face o postare pe ElaEL. Încă n-am început-o. Căci, acum ... sunt aici, cu întârziere "mică" pentru mine. 14 ore, în Real, este un SALT mare.
~
în rest, o să includ ... ceva din domeniul dvs., îmi este necesar (abia acum !!? SLAVĂ lui Dumnezeu !) pentru MINE, în ElaEL ! Eu ... nu pot sta "deoparte", deci ... chiar şi eu TREBUIE să mă "formez". Desigur, voi face "mici împrumuturi", însă, nu ştiu în ce relaţie voi fi faţă de legea ©, eu făcând, de obicei ... precizările necesare ! Adică, mi-ar mai trebui ... O ÎNCUVIINŢARE !
~
Vorba multă, sărăcia omului !
~
Fiţi Binecuvântată !
Fiţi Binecuvântaţi !
Binecuvântează-mă Doamne Dumnezeule, întru Harul Tău !
Doamne ajută !
~
Cornelius, :)
PS: ... timpul meu apune, îmi pare rău ! ... ~,

DoarATAT spunea...

Gata !
Nu mai fac nimic !
Astăzi chiar am treabă la servici. Trebuie să fiu acolo la 7:00 AM.
Pusesem să-mi fac ciorbă ... rămâne pentru după amiază !
~
Cornelius, :)
PS: ... de fapt, pentru când o vrea Domnul Dumnezeu, SLĂVIT ESTE ! ... ~,

Karina spunea...

:))

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,