miercuri, 18 mai 2011

periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 5) ~ STRADA (dacă NU utilizaţi DIACRITICE !!, la ce vă mai văitaţi ... de "RESTUL" ?)


7 Noiembrie 2010, sau, IEŞIREA din DECOR (şi noi ODATĂ) 
DoarATAT: 5 (ă â î ş ţ / Ă Â Î Ş Ţ), dar ... DUBLATE !

Ne-am transformat cu TOŢII în FRUNZE ! 

Bună ZIUA ! Qui prodest ? 
 
Desigur, Virtualul NU E (sic) ARMĂ ! 

aici, puteam să mă opresc IARĂ, căci ... ar fi fost SUFICIENT ! Nu găsiţi ? ... (înseamnă că nici n-aţi CĂUTAT !). 

Dacă aş vrea să CONTINUI, aş face-o, REVENIND la ÎNCEPUT: "Lupta pentru DIACRITICE !".
(ă â î ş ţ / Ă Â Î Ş Ţ). Căci, cam aşa s-ar pune "problema". Ne-am pierdut diacriticele ÎNSEAMNĂ că ne-am pierdut FIINŢA !! Şi cu asta, basta ! Restul este GÂLGÂIALĂ ! Apă murdară ce gâlgâie spre CANALUL ISTORIEI ! 

Pentru edificare, un nou GÂLGÂIT: Dublarea FILMELOR, între PRO şi CONTRA (de parcă ar mai avea vreo importanţă !). 
Capul PIERDUT ... şi TRUPUL se ÎMPUTE ! (Şi vor fi doar 300.000.000 ... şi ăştia PREA MULŢI !). 

 
(*= 5) ~ 1. 

Hristos A ÎNVIAT ! 

Doamnei Tasha, "de la MALU Mării" ! 

Vă contrazic
NU "ar fi curată bătaie de joc!" ci, 
ESTE o ABERAŢIE, marca Socaciu = "coadă la TOPOR"; mă întreb, a câta coadă la topor, devenită PESTE NOAPTE ?? Căci desigur, O NEGURĂ DEPLINĂ trebuie că l-a cuprins ! (Update de MOMENT: BINE a făcut ! Eu îl rog SĂ MĂ IERTE ! AŞA merităm ! Dumnealui NU poate fi "Coadă la topor" ci doar un FACTOR Catalizator, drept (DREPT) care-i MULŢUMESC ! Dumnezeu să-l Binecuvânteze, pe mai departe ! Doamne ajută ! Amin. ~ Cornelius, :) ~ la 6:33 AM)
La încheiere (introducerea VĂ APARŢINE !): 
-- încă o dovadă în PLUS, că, domeniul VIRTUAL, unde NI SE PARE că "avem CEVA de spus", unde NI SE PARE că "suntem auziţi", unde NI SE PARE că "suntem uniţi" ... când DE FAPT ne adâncim ÎN BEZNĂ ! 
Unirea în CONCEPT se face ÎN STRADĂ, prin "Îmbrăţişare ÎN VĂZUL LUMII !!!" 
Aici, în Virtual, urmează ... articolul următor, şi, celelalte ! 

Cornelius, :)
PS: AM AFLAT: "Ei şi CE ?" - sunt şi PRO, sunt şi CONTRA !!! Qui prodest ? 
PRO = pentru fiimea, CA SĂ PRICEAPĂ şi ea CEVA, pentru cei 5 ani pe care îi are ! 
CONTRA = pentru că NU DOAR că DISTRUGE FILMUL (implicit ... tot "FARMECUL"), ci pentru că ... DISTRUGE Spectatorul (CARE ştie că-i "spectator" !) 
Eu NU mai semnez nici-o listă Virtuală, tocmai pentru CĂ-I VIRTUALĂ ! 
PE STRADĂ ... se "tranşează ORICE problemă", ... ... ... măcar ... printr-o ÎMBRĂŢIŞARE ÎN VĂZUL LUMII !!! 
Asta aşa, pentru CINE mai are ... "CURAJ" (cuvânt GOLIT complet de Semnificaţie; o înşiruire de LITERE, adunate într-o aberaţie: curaj = aproape o trivialitate; posibil ... O LICENŢĂ POETICĂ ... dadaistă !)

Oare DE CE a mai înviat ? Pentru ca noi (NOI= Omenirea) ... s-o lăsăm pe tânjeală ?!! ~, 
 
~ 2.
Hristos A ÎNVIAT ! 

Stimată doamnă "tasha" ! 
Trădarea îmbracă diferite forme ! 
Eu, gândesc despre mine însumi că ÎL TRĂDEZ pe Mântuitorul nostru, prin fiecare "greşeală" pe care O COMIT, cu voie, sau fără voie, cu ştiinţă, sau fără. Deci, fac parte dintre TRĂDĂTORI ! Îmi rămâne doar atât: SĂ MĂ ROG pentru Îndreptare, pentru Luminare, pentru Împlinirea VOII lui Dumnezeu (nu a mea !). 
Eu am constatat că (noi toţi !) eu greşesc CHIAR când vreau să fac BINE ! 
Mai ales dacă ÎMI IMPUN acel "BINE" ... al meu ! Chiar dacă-i "de BINE", trebuie să fie şi PRIMIT ca atare ! Nu trebuie RESPINS ! 

Trădarea "celorlalţi", ŞTIU (căci am trăit, trăiesc, voi trăi) că DOARE, mai ales dacă ne afectează DIRECT (personal). 
Putem încerca SĂ IERTĂM ! Dar în nici un caz NU PUTEM UITA !!! 
Pentru a putea avea GRIJA altuia, TREBUIE să o păstrăm VIE ... şi GRIJĂ noastră înşine ! 
Ca şi Sănătatea, Bucuria (Împărtăşirea ei, mai ales), CREZ-ul etc. ! 

Acum, las loc şi altora, pentru OPINII ! Căci, sunt multe de spus, dar şi DE FĂCUT ! 

Cornelius, :)
~ 3. 
Hristos A ÎNVIAT ! 

Doamnă "tasha" ! 
Vedeţi cum îmi daţi dreptate !! ? Articolul (orice articol, al oricui) este COMPLETAT prin Comentarii ! Şi ale oaspeţilor şi ale Gazdei ! 

Aţi uitat: Aveaţi Soarele în Suflet ! 
O ZI Minunată, în FIECARE ZI, vă doresc ! 
Doamne ajută ! Amin. 
Cornelius, :)
O ASUMARE publică:
ÎMI ASUM toate comentariile MELE (nu ale Clonei !) stimată doamnă Elena Marin-Alexe ! Dacă NU eu v-am înjurat, atunci DE CE îmi oferiţi UN PUMN ÎN GURĂ ? De ce AŢI ÎNCHIS comentariile pentru POSTAREA CARE VORBEŞTE DESPRE MINE ???? Aşa VĂ ÎNVAŢĂ religia pe care O PRACTICAŢI ??? Ăsta este "Mântuitorul" (Domnul Iisus Hristos ! SLAVĂ lui Dumnezeu !) pe care-l PROMOVAŢI ? Aveţi talent scriitoricesc, aveţi GRĂDINĂ, aveţi Timp ... FELICITĂRI !!! Să NU UITAŢI: înverşunarea dumneavoastră ÎMPOTRIVA "fratelui", este de fapt, ÎMPOTRIVA a dumneavoastră înşivă ! Vă sunteţi PROPRIUL DUŞMAN ! La final (FINAL) să nu vă MIRAŢI că nu veţi fi ... CULEASĂ ! 
Partea PROASTĂ este că ... VEŢI TRAGE pre MULŢI după dvs. ! 
UNUL din NOI DOI, sigur se ÎNŞEALĂ ! 
Eu pot să vă IERT ! Dar NU POT să vă las ÎN EROARE ! Şi cu asta ~ Basta ! 
Mă lipsesc de "CREDINŢA" dvs. ! Mă rog lui Dumnezeu, Sfinţit în TREIME (Tatăl, Fiul, Sfântul Duh), mă rog Mântuitorului nostru, Domnul Iisus Hristos (cel RĂSTIGNIT şi de mine !!! Doamne IARTĂ-mă ! Doamne IARTĂ-mă ! Doamne IARTĂ-mă !), mă rog ŞI la MAICA Domnului, Pururea Fecioara Maria, pentru LUMINAREA mea, pentru greşelile mele vrute şi nevrute, spuse şi nespuse, care au afectat MALEFIC ... COROLA DE MINUNI A LUMII !, din care OMUL face parte integrantă ! Mă rog, ATUNCI când NU UIT să mă rog ! "Mă rog !": 
Da DRAGA MEA surioară: la MINE pe BLOGURI ... EŞTI BINEVENITĂ oricând ! 
~
7 Noiembrie 2010, sau, IEŞIREA din DECOR (şi noi ODATĂ) 
7 Noiembrie 2010, sau, IEŞIREA din DECOR (şi noi ODATĂ)
~   
Cornelius, :) 
Traseu: 
De citit: 
~
Ion Dichiseanu - Strada
http://www.youtube.com/watch?v=HqvC-RscfMU
http://youtu.be/HqvC-RscfMU

De la: | Data creării: 28.09.2008 | 2:28 minute
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,