marți, 28 decembrie 2010

Bună ZIUA ! ~ nr.: 000 8 (Marţi 28.12.2010)

Vremelnic dezbinate, unite iar in MOARTE !
SDC16238


Bună Ziua !
N-am observat că am intrat în altă ZI ! Mi-aş dori să fi intrat în altă Viaţă ! Dar, oricine ... după CE DEPĂŞEŞTE greutăţile (bine, sau rău !), atunci când "trage concluziile" ... constată "Frumuseţea" şi mulţi ... încep să se laude ! Aici, în Virtual, lucrurile nu sunt cu mult diferite de lumea reală. De fapt, trăirile noastre SUNT foarte reale: ne bucurăm, ne întristăm, ne supăram, ne liniştim, COMUNICĂM ... astea toate şi multe altele, plasate între Da şi NU, între A fi şi A nu fi !
Ceilalţi, pe care îi căutăm ... NE TRAG în sus !
Sunt însă unii, care NE CAUTĂ EI ... pentru a ne doborî, pentru a-şi râde de noi, pentru a ne DISTRUGE ! Unii dintre rău voitori au cunoştinţe de hacker ! Esenţial este să nu-ţi pierzi cumpătul, la atacurile SIMPLE ! Ce te faci însă cu "şmecherii" care produc ILUZII ... acceptate de SISTEM !
Eu ... am fost Clonat ! Undeva, în istoricul Blogurilor mele ... pe măsură ce OBSERVAM, anunţam "noutăţile" DESPRE Clona mea ! O Luptă în ZADAR ! Aceasta ... avea mai multă credibilitate, decât originalul ! Pentru simplul MOTIV că ÎNJURA, Blasfemia, IMITA ... şi restul repertoriului de care EU nu vreau să-mi mai aduc aminte ! Doar că nu pot ! Din cauză CĂ în continuare ... tot eu, ORIGINALUL ... sunt evitat, ignorat ! O Luptă în Zadar !
Începusem (observând ! ... principala CALITATE la un blogger cu state vechi !) să-mi creez ... TRASEE ! O recentă EXCLUDERE, mă bulversează DIN NOU !!! Pur şi simplu ... sunt (aproape !) STUPEFIAT ! Complicele Clonei mele ... are câştig de cauză, doar pentru că ... A ELIMINAT ... articolul în care MĂ TERFELEA ! Aparent ... acum CINE SĂ MĂ MAI CREADĂ ?
Simplu: eu, în primul rând ... care solicit RESPECT RECIPROC ! Iar în al doilea rând: persoana care ... A SUSŢINUT (prin participare ACTIVĂ) DEZASTRUL la care eu eram "Eroul perdant" ! Toţi ceilalţi ... erau în CÂŞTIG ! Aparent !
APARENT ! Căci Adevărul ESTE O PERSOANĂ !!! În faţa acesteia ajungem CU TOŢII ! Abia după ce NU mai putem face nimic CONCRET ! Căci, toate faptele noastre LUCREAZĂ non/stop, încă din momentul conceperii lor: FAPTELE GÂND !!!
CAUZA iniţială ... este ALEGEREA ! Depinde CE ALEGEM ! Apoi ... EFECTELE sunt multiple, şi CONTINUĂ până la Sfârşitul Sfârşiturilor, înlănţuindu-se cu ... CELELALTE !
Lanţul : CAUZĂ ~ Efect = Cauză ~ Efect = Cauză ... multiplicându-se incomensurabil !
~
Recent, afirmam că Iertarea presupune Toleranţă, dar şi Îndreptare ! Bineînţeles, călăuzite de Înţelegere (Înţelepciune !).
PIATRA pe care Mântuitorul ne "condiţiona" SĂ O ARUNCĂM ... din acest motiv, era lăsată SĂ CADĂ: minţile oamenilor erau puse LA LUCRU conform principiului OGLINZII !! De aceia, cei care erau ÎN PREAJMA lui Iisus Hristos ... L-AU ASCULTAT ! Erau ... primii mieluşei ! Era primul OIER ! Erau ... primii Oameni, învăţaţi de Primul OM !
Mulţi ... repetăm RUGĂCIUNI, umplem Bloguri de astfel de "LOZINCI" !!! În care ... de fapt UITĂM să credem ! Dar, ni se par suficiente pentru a afirma ... PENTRU a AFIRMA: "Da Doamne Iisuse Hristoase ! Te-am primit în Inima mea ! În Cugetul meu ! În Sufletul meu !" Dar, ne judecăm SEMENII ! Dar, ne condamnăm SEMENII !
Căutaţi ... şi veţi afla: EU mi-am iertat Clona ! Şi nu am iertat-o pentru că, aşa cum încă VOI TOŢI ... AFIRMAŢI: "ăsta era propria lui Clonă" ! adică ... am iertat-o pentru că "eram ... tot eu" ! Nu. Am iertat-o PENTRU că EU şi EA (Clona) ... ne-am acceptat NEPUTINŢELE ! Mai mult eu, Clona continuînd "jocul" în virtutea INERŢIEI !
La urma urmei: Cu CE eram eu mai bun ca ea, dacă aş fi continuat S-O URĂSC ! Dacă ... aş fi jignit-o ! Dacă, n-aş fi băgat-o în seamă ! Este adevărat însă, un lucru de care ACUM mă cutremur: eu chiar NU m-am rugat pentru ea ÎN ADEVĂR ! Nu vedeţi (?): deşi nu mai este ... acum ea este mai eficientă ca niciodată ! CONTINUĂ SĂ NE DEZBINE !
~
Este târziu în noapte ! Capul îmi bubuie (şi inima deasemenea !), ochii mă dor ... iar eu pierd timpul ... pentru CE ??? De ce minimalizaţi ... Viaţa unui om ?? Orice VIAŢĂ este importantă şi VITALĂ !
Distrugerea Vieţii ... nu este agreată de CREATOR ! Cum aţi vrea să fie MINUNAT aici, în ţară, în această GRĂDINĂ a Maicii Domnului, dacă ... NOI TOŢI, rămânem ... de fapt ... în NE ASCULTARE ???
NU mă mai interesează soarta mea decât din PRINCIPIU ! Nu ne jucăm cu ADEVĂRUL ! pentru simplul motiv, că ACESTA ne va cere socoteală ... după ce NU VOM MAI PUTEA face nimic concret ! Atunci ABIA ... ne vom afla în faţa PROPRIEI OGLINZI !!!
Şi va fi ... nu doar scrâşnet de dinţi, dureri inimaginabile, regrete cu adevărat profunde !
Cel mai GREU va fi SĂ NE IERTĂM PE NOI ÎNŞINE !
~
Dumnezeu să ne Lumineze ! Dumnezeu să ne ierte ! ... căci noi toţi "tragem" Adevărul  din braţele MAMAI SALE, încercând să ni-l adjudecăm ... până îl CRUCIFICĂM a câta oară ???
Şi abia au trecut DOUĂ ZILE ... de la NAŞTERE ! Pentru CINE a mai venit ? De ce a mai venit ?
Ne bucurăm de NAŞTEREA SA, dar deja îi îndurerăm Măicuţa Sfântă !
Doamne Dumnezeule iartă-ne ! Căci nu ştim ... SĂ ASCULTĂM de TINE !! 10 lucruri ne-ai cerut, noi ... le-am înlocuit cu mii şi milioane ... perfectibile ! 10 DARURI Perfecte, MINUNATE ... noi le-am înlocuit  ... LE-AM ÎNLOCUIT ! Numai ca să NU ASCULTĂM !!!
Dar ... avem pretenţii ! CINE plăteşte ... cu BANI, este VIABIL, şi ... are Cuvânt ! Şi este "ascultat" ! Şi atât ! Şi DoarATAT !
~
Frumoşilor ce sunteţi !
~
Vremelnic dezbinate, unite iar in MOARTE
Vremelnic dezbinate, unite iar in MOARTE Cornelius, :)

ESTE pretutindeni, suntem orbi
ESTE pretutindeni, suntem orbi
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
8~1.

Bună Ziua ! 
Doamnei Mariana Rogoz Stratulat ! 
~
Vă doresc Sărbători Fericite ! (în continuare) 
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi ! Alături de tot mai mulţi ascultători ! Alături de un Colectiv (Radio) MINUNAT ! 
*** Acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! *** 

Labels:
La Mulţi Ani MAJESTATE ! Bună Ziua ! 

Cornelius, :) 
 
PS: ... odată cunoscută, creaţia lui Dumnezeu NU mai poate fi uitată ! Face parte tot din CREAŢIE ... ~,
(Update NECESAR la 02.01.2011.7 ~ 9:15 AM) Nu pot modifica ... decât prin adăugare (aici !). Sensul frazei de la "PS:" = de aceea am şi scris "creaţia" cu c mic (!), mă gândeam la manifestarea PRIN OM (om, Om, OM), în general ! Omul ESTE Creaţie în cadrul CREAŢIEI; iar manifestarea umană ... ESTE ... creaţie ! Mai sus, după cum bine vedeţi ... este link spre Adresa de Profil, ... DECI, corect era să fi scris cu majusculă !!! Adică aşa: Creaţie ! Acolo, veţi găsi profilul "dezvăluit" de doamna Mariana Rogoz Stratulat ! Însă ... creaţia dumneaei ESTE însăşi manifestarea acestei distinse doamne, MULT MAI VASTĂ (vă amintesc doar ... ESTE şi Profesoară !), noi însă, prin intermediul Virtualului, din această manifestare BENEFICĂ, ... cunoaştem DoarATAT = ceea ce putem ACCEDE !!!). Iar dacă din ceea ce accedem ... ne şi "asumăm" PĂSTRÂND, atunci ... ESTE MINUNAT !!!)
~*~
8~2.

Vă rog, permiteţi-mi ... să continui !
Cornelius, :)
PS: ... comentariile sunt "deschise" doar în BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,