sâmbătă, 5 martie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 29 (Sambata 05.03.2011)


BOTEZUL !
ZIUA când se înfiripează Dialogul,
între Viaţa nou sosită şi VIAŢA DAR de IUBIRE !
~
Bună Ziua !
 
Bună Ziua Viaţă ! Bună Ziua Oameni, Planetă, Univers ! Bună Ziua !
Nu ştiu, "desigur", să mă comport ... "civilizat" !
Înainte de ... "Revoluţia romană ... televizată ÎN DIRECT" (halal ... Revoluţie !), anturajul, uneori, simţea nevoia să precizeze:
"Eu când mă trezesc ... ÎI ÎNJUR PE TOŢI ! Şi Prieteni şi Duşmani ! Măcar ... să fiu PRIMUL !" !!!

Atunci, pe vremea aceea, nu doar că nu prea eram "dus la biserică", dar eram chiar ... ATEU ! Însă, tot nu eram de acord cu această BRAVADĂ. "Simţeam" că, din start era o PROSTIE ! Căci, pe acelaşi "principiu", se putea CONSTRUI ... reversul ! ... Şi tot parcă lipsea CEVA ! Eram încotoşmănat în "EDUCAŢIA oficială" şi nu aveam cum să-mi dau seama, deşi ERAM LIBER CUGETĂTOR, de capul meu şi de unul singur (în Taină !), încă din anul I, ori II de Liceu ! Ce am eu, acum ..., CONFUZII, dar atunci, trăiam DOAR în Confuzii !!! Filmele "de pe piaţă", rarele momente SORBITE CU AVIDITATE la TV., atunci când NU era "Telejurnalul" ... au ţinut ... echilibrul ! Se "vorbea" şi "pe la spate", pe ascuns (dar ... LA VEDERE !!!) ..., dar "îndoctrinarea" şi, mai ales manipularea mentalităţilor ... TRĂITORILOR DE RÂND devenise ARTĂ ! Acea "artă a vremii" este CONTINUATĂ ŞI ASTĂZI ... cu înverşunare. Doar cei "programaţi", ori, autoprogramati sesizării amănuntelor ... mai scot, din când în când CAPUL, pentru ... O GURĂ DE AER "CURAT" ! Căci, acel aer cu adevărat CURAT, se află în Zone RAREFIATE ! În Zone ... aproape "nepopulate". Zone unde FIRESCUL imediat şi minim necesar ESTE ... convieţuirea ÎN ABSENŢA Minciunii ! Este "O Zonă" ... începătoare, de limpezire DUPĂ ... necesara curăţare de MÂZGA lipicioasă şi rău mirositoare a neadevărurilor de tot felul. Uneori (pe bună DREPTATE, câteodată) "scapi" de VORBĂRIE ! Este un efort REAL, care "trebuie" SUSŢINUT ... până când ... TĂCERILE ÎNCEP SĂ VORBEASCĂ !
~
De aceea, cred eu ... NU MĂ COMPORT "CIVILIZAT" ! Căci IATĂ: în loc SĂ ÎNJUR, ca PRIM GÂND AL ZILEI, eu ... adresez O BINECUVÂNTARE :
Bună Ziua !
Binecuvântare adresată Semenilor mei, căci, primul FAPT DE GÂND CURAT, este să-I Mulţumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a mai acordat O ZI de Viaţă, rugându-L SĂ MĂ AJUTE să duc la îndeplinire TOATE FAPTELE BUNE, HĂRĂZITE MIE ... pentru acea ZI.
Zi de Viaţă, DACĂ ... ESTE ÎNCHINATĂ lui Dumnezeu !!! ~
Stana Izbasa - Romanian Music folklore singer Romania
http://www.youtube.com/watch?v=4gXWcGVaPr4&feature=related
De la:  | Data creării: 23.07.2008 | 2:40 minute
~, 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
29~1 

Bună Ziua Viaţă, de Dimineaţă ! 
Doamna Victoriţa
sunt minunate toate postările dvs. Tocmai prin simplitatea (aparentă) a "Ofertei" ! 
Imaginile oferite, susţinute muzical, aproape că nu mai au nevoie şi de "text". Încadrarea este stabilitata încă din titlu şi accentuată de "etichetă" ! 
Dacă cineva, din grabă, v-ar spune că "nu sunteţi prea vorbăreaţă", desigur ... s-ar înşela ! Eu mă bucur (dorindu-mi să "mă molipsesc" din EXUBERANŢA dvs.) că ne-am întâlnit în zona aceasta, în care cuvintele (uneori) sunt de prisos. Căci "Trăirea" este în PRINOS

Oare ... CE URMEAZĂ ?(!) Căci, "aici", este doar ... o Etapă ! 

Cornelius, :)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
~
...
~
BOTEZUL ! 
ZIUA când se înfiripează Dialogul, 
între Viaţa nou sosită şi VIAŢA DAR de IUBIRE !
BOTEZUL !  ZIUA când se înfiripează Dialogul,  între Viaţa nou sosită şi VIAŢA DAR de IUBIRE ! 
~  
Ana Maria Ştefania este "acasă la Bucureşti" !
Ana Maria Ştefania este "acasă la Bucureşti" !

Cornelius, :)

6 comentarii:

Karina spunea...

http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/03/photobucket.html
Multumesc! {}

DoarATAT spunea...

La Mulţi Ani, cu Sănătate, doamnei Karina !
Vă mulţumesc, din Inimă, dar nu ştiu dacă aţi primit mesajul. Nu am avut timp să verific !
Mulţumesc pentru ... acolade !
Vi le retrimit ... cu încântare !
{}
~
Cornelius, :)

DoarATAT spunea...

Pentru mine, ... de retinut:

http://www.thenewsdaily7.com/?xtid=bdxaltoxGNRdown
Sosita pe Y!M

Trebuie sa vad ce este !!
~
Cornelius, :)

Karina spunea...

e superba pustoaica ta!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Karina !
Tuturor domnişoarelor, domniţelor, doamnelor, bloggeritelor, cititoarelor, FEMEILOR !
Tuturor !
~
Vă mulţumesc !
~
Am dorit ca în după amiaza Zilei Femeii să continui să felicit, pe Blogul lor, cât mai multe doamne. Nu am reuşit şi îmi pare rău !
Îmi dau seama că nu prea o să mai am Timp pentru Bloguri, pentru Net.
De aceea o să fac totul ori "pe fugă" (ca şi până acum), însă, mult mai "rapid". Ceea ce înseamnă mai scurt, mai concis, fără prea multe "adaosuri". Ori, ... restrâns la "esenţe"; un domeniu pe cât de larg, pe atât de greu de precizat, de ... clasificat. Voi păstra ... aleatoriul.
~
Pe 8 Martie, pur şi simplu nu am mai intrat pe Net. Nici pe 9 ... şi, acum văd că suntem în 11, deci ... nici pe 10 Martie !
~
Mulţumesc în mod special CELOR care m-au susţinut "moral" prin TIMPUL pe care şi l-au "rupt" pentru A CITI "la mine", dar ... MAI ALES, prin faptul că au comentat !
Comentariul făcut la Prieteni tinde să devină "o Obligaţie". EU NU VREAU SĂ OBLIG PE NIMENI CU NIMIC ! şi nici eu, să mă simt ... "Obligat" !
Însă, habar n-am cum o să mă descurc, printre atâtea Bloguri: unele Frumoase, unele Bune, unele "Vorbăreţe", altele Instructive, toate muncite. Puţine însă care să întrunească mai multe calităţi ! Din Fericire, în ultima vreme am fost onorat să mă "SCALD" numai în "de-alea" BUNE.
Pentru mine este ... un semnal de alarmă, dar ŞI un imbold ! Nu pot să-mi "schimb" peste noapte ... "CERTITUDINEA ... incertitudinii" creată de acea Clonare, dar mai ales, de EFECTELE EI !!!
Încăpăţânarea unor domni şi doamne, care, mai recent MI-AU BLOCAT ACCESUL pe Blogul lor ... nu mă mai deranjează, însă, îmi adaugă semne noi de întrebare: DE CE ?
Eu sunt "curat" pentru că SUNT CURAT faţă de ACUZELE care mi se aduc ... PE LA SPATE ! Nici măcar nu se doreşte, bărbăteşte ... o discuţie explicativă ! Se TRÂNTESC UŞILE ÎN NAS !!!
BUN !
PERFECT !
Cineva, desigur, ori este CLAR răuvoitor, ori trăieşte deja în TURNUL SĂU DE FILDEŞ, la "înălţimi ... ameţitoare" !
Bim Bam Buf ! IUBIRE !
~
Îmi "voi pierde Timpul" DoarATAT: voi continua să-l CAUT pe Dumnezeu ... AŞA CUM DOREŞTE ACESTA să mi se reveleze ... MIE !!
MIE ... NU ... altora !
De aceea voi continua să folosesc OGLINZILE ! Sper doar, ca acestea să fie CURATE ! Nu de mine depinde ... CURĂŢENIA ALTORA !
~
Mulţumesc doamnei Karina !
Mulţumesc ... celor care MĂ ACCEPTĂ ŞI PE MINE într-un colţisor AL LUMII LOR de VIS !
Ce Minune: AICI, cu ajutorul "instrumentelor" (tastatură, Monitor, Blog personal), putem VISA ÎMPREUNĂ ... INALTANDU-NE SPIRITUAL, sau, pentru mici perioade de Timp, "primind" COŞMARUL ... unor semeni, GREU de "digerat" !
~
Vă mulţumesc ! Chiar dacă, cineva mă va ... "ascunde" definitiv ! La urma urmei, NET-ul rămâne DOAR ... un instrument !!!
~
Cornelius, :)

DoarATAT spunea...

erată:

Ce Minune: AICI, cu ajutorul "instrumentelor" (tastatură, Monitor, Blog personal), putem VISA ÎMPREUNĂ ... ÎNĂLŢÂNDU-NE SPIRITUAL, sau, pentru mici perioade de Timp, "primind" COŞMARUL ... unor semeni, GREU de "digerat" !

adică:
ÎNĂLŢÂNDU-NE, în loc de ... INALTANDU-NE

~
Cornelius, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,