vineri, 22 aprilie 2011

PS: ... printre Picături de TIMP, picătura mea de timp ... ~,

Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE




11:00 AM
 
Idee; o idee apare pe parcurs, deci PARCURSUL trebuie precizat. Apoi FOLOSIT. Este mai greu, căci, pentru folosire trebuie să-ţi asiguri PROPRIA-ŢI "URMĂRIRE". Personalizată ! A ta ! Fără tehnicisme de ... maşină. Omul nu este O MAŞINĂ, dar, invent
ându-le, UpGradându-le NonStop, riscă să devină ASEMENEA propriului PRODUS. Riscă, INTRÂND în Maşină, să se integreze ei, să capete MEMORIA "ei".
Maşina, NU are memorie. Dacă ar avea, ar continua să o aibe ŞI DUPĂ ce o scoţi din Priză !
Un om cu memoria unei maşini ! Idee ! Nu cumva SĂ-L SCOATEŢI DIN PRIZĂ !
Moare ...
Dacă însă afectarea nu este mare, SCOATEŢI-L DIN PRIZĂ !
Şi ... aruncaţi MAŞINA !
~
Picătura mea de TIMP. CE FAC Doamne Dumnezeule ... cu MAŞINA ???
Picătura mea de TIMP. Doamne Dumnezeule, te rog, AJUTĂ-MĂ să mă eliberez de MAŞINĂ !
Căci, Doamne ...
NU ŞTIU câte PICĂTURI DE TIMP, SĂ FIU CU TINE şi câte picături de timp, să fiu cu MAŞINA !!?
Dar, chiar VREAU ?
~
Cornelius, :) 

11:23 AM, gata
writer s-a MUTAT la altă adresă ! Aici, am început cu un dezmăţ ... gustos ! ; La 11:49, din lipsă de Timp în REAL, căci încă nu mi-am terminat curăţenia, M-AM OPRIT ! 
O să-mi fie DOR de voi. 
Cu ocazia Sfintelor Sărbători Pascale, vă doresc să TRĂIŢI în PACE, SĂNĂTATE şi IUBIRE, cu gândul la Dumnezeu ! Doamne ajută ! amin. 
~
Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE

Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE
~

PS: ... printre Picături de TIMP, picătura mea de timp ... ~, - *Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE* ~ 11:00 AM Idee; o idee apare pe parcurs, deci PARCURSUL trebuie precizat. Apoi FOLOSIT. Este mai greu,...
Cu 2 minute în urmă
Vedeţi ? De ce nu-mi apare fotografia ?
Iată intrările primite în "Tabloul de bord" pentru astăzi (aici, îmi apare poza !):
  • postat de DoarATAT în BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI - Cu 6 minute în urmă
    *Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE* ~ 11:00 AM Idee; o idee apare pe parcurs, deci PARCURSUL trebuie precizat. Apoi FOLOSIT. Este mai greu, căci, pentru folosire trebuie să-ţi asiguri PROP...
  • postat de DanaPătraşcu în O PICĂTURĂ DE SUFLET - Cu 17 minute în urmă
    În gheara nopţii crude, m-am predat Mult prea târziu, minutul nu-l mai ştiu, Luceafărul nu ştiu când a plecat, Nu ştiu nimic, eram într-un pustiu. Şirag de lacrimi pieptul îmi ardeau, În mii de spasme şi su...
  • postat de miki' în Labyrinth - Cu 39 minute în urmă
    [image: Photobucket]
  • postat de Cristina în 100 Ro - acum 1 oră
    HAPPY EASTER !!! SARBATORI FERICITE !!! [image: The Transfiguration - by Raffaello Sanzio]
  • postat de Odorica Ion în 100 Ro - acum 1 oră
    Mare noroc au criminalii nostrii, sau ei isi faciliteaza, acest noroc. Ce vint puternic, bate pentru a ne distrage atentia de la nenorocirile noastre de zi cu zi. Acum este momentul sa prostim oamenii...
  • postat de Odorica Ion în 100 Ro - acum 1 oră
    Foto: Nicolae Popacomentarii politice, politica internaIn Romania pare ca incepe sa functioneze justitia. Astazi (ieri) a fost adus in tara *Constantin Necolaiciuc* – fostul director al CFR care si-a ...
  • postat de disa în AMESTECATE - Cu 3 ore în urmă
    REALITATEA.NET În fiecare an, ziua de 22 aprilie se sărbătoreşte Ziua Pământului, ziua când s-a născut mişcarea pentru protejarea mediului înconjurător. Comentariu de pe Youtube: "imaginile sunt superbe...
  • postat de Father în Father - Cu 4 ore în urmă
    ENERGIILE PALMING-ULUI In ciuda simplitatii sale evidente palming-ul activeaza energii foarte diverse si puternice, declansand procese profunde in tot organismul. Trebuie deci sa stim care sunt aceste...
  • postat de ioan în Karina - playcast art - Cu 4 ore în urmă
    Aripi de vis si blanda duiosie, Aripi de calda, sfanta mangaiere, Aripa LUI de ... vesnic vesnicie Aripa mea de tropot si tacere... Sa fim smeriti....oameni...Dumnezeu e cu noi....e in noi...E IN ARIPI......
  • postat de Imperator în ImperatorTravel - Cu 4 ore în urmă
    Tocmai treceam in revista toate destinatiile pe care le-am descris in rubrica “weekend la…” si am ramas surprins sa descopar ca nu am scris si despre Bruxelles. Mai ales ca este un oras care imi place, in ...
  • postat de Antiignorantu în Fericirea sta in PUTEREA de INTELEGERE ! - Cu 5 ore în urmă
    Claritate mentala ,purificare psihica si fizica , cresterea rezistentei organismului la mediul foarte toxic din marile orase si cele foarte poluate , etc. !
  • postat de Adriana Alexandru în Puterea Dragostei - Cu 6 ore în urmă
    Subsemnata Adriana Alexandru, de 7 ani domiciliata in Roma, legitimata cu CI AO 5902643 va rog sa facilitati strangerea de fonduri pentru salvarea vietii a doi copilasi, Cristiana Verdet si Robert Bozdog...
  • postat de Lillee în "Cugetări Stocate " - Cu 10 ore în urmă
    Am vrut sa scriu acest articol inca de anul trecut, dar cand am vazut ca omul neinformat e tare-n gura, m-am lasat pagubasa. Astazi revin la ideea initiala pentru ca prostia tinde sa atinga cote exorbita...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 10 ore în urmă
    [image: Photobucket] *Buna dimineata!*
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 10 ore în urmă
    [image: Paste_Fericit.jpg] * * *Poem şoptit* *Aş locui în ochiul tău, o vreme, * *Să văd cum munţii încă nasc izvoare * *Şi-atunci când îl sărută căprioare * *Să simt cum firul ierbii încă geme.* *În pumnu...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    [image: Paste_Fericit.jpg]
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    *Puisorii * *de Maria Gaitan* *Astazi au iesit la soare Puisorii aurii, Scuturind din aripioare, Mici ca niste jucarii... Unii piuie, se-ntreaba, Altii ciugulesc prin iarba, Unul atipeste-o clip...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    *Puisorii * * * * de Maria Gaitan* *Astazi au iesit la soare Puisorii aurii, Scuturind din aripioare, Mici ca niste jucarii... Unii piuie, se-ntreaba, Altii ciugulesc prin iarba, Unul atipeste-o clipa, Sp...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    ** *Traditii de Pasti in Romania* ** *Incarcat cu traditii, Pastele in Romania este sarbatorit cu mare respect si evlavie pentru Hristos, dat fiind faptul ca aproape toti romanii sunt crestini. De la Iepur...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    ***Vine iepurasul!** Nu este specific romanilor venirea iepurasului la sfintele sarbatori pascale ,dar cei mici se bucura foarte mult de venirea lui.** **Dragaii copii sa va bucura...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 11 ore în urmă
    ***Astazi in sufragerie Dormitau pe-o farfurie, Necajite si minjite, Zece oua inrosite. Un ou alb,abia ouat, Cu mirare le-antrebat: - Ce va este, fratioare, **Ce va doare? Nu va ninge, nu va ploua, **St...
  • postat de MEILOIU MONICA - DANIELA în ROUA DIMINETII - Cu 12 ore în urmă
    *Sursa-www.credo.ro* * * *În aceasta zi, se pomenesc sfintele si mântuitoarele si înfricosãtoarele Patimi ale Domnului nostru Iisus Hristos pe care le-a primit de bunãvoie pentru noi. Se mai face încã p...
  • postat de Eleonora Lisnic în Eleonora Lisnic despre lumea din jur - Cu 12 ore în urmă
    *Şedinţa Parlamentului, 21 aprilie 2011:* Foto de pe Arena.md
  • postat de Eleonora Lisnic în Eleonora Lisnic în versuri şi proză - Cu 12 ore în urmă
    *Şedinţa Parlamentului, 21 aprilie 2011:* Arena.md
  • postat de DanaPătraşcu în O PICĂTURĂ DE SUFLET - Cu 13 ore în urmă
    Obosită de-anonimi Care se tot ţin de glume, Peste-un ocean de lacrimi Plutesc, fără ţel anume... Ca un nufăr voi rămâne Aşa cum am fost mereu, Cu multă înţelepciune Voi trece şi-acum de greu. Nici nu este ...
  • postat de Dreamer în ...doar viaţa... - Cu 13 ore în urmă
    Mi-e sufletul descult... De ce?
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 13 ore în urmă
    *Ion Dichiseanu-Strada ** ****** *
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 13 ore în urmă
    [image: (377x81, 13Kb)]* ** [image: (225x130, 56Kb)]** **OCHII TĂI **de Alexandru Andries Şi lumina parcă se pregătea, Aduna toţi norii şi-i atârna Departe la orizont, Pe frânghie, Să se-usuce încet… A...
  • postat de victorita2010 în Muzica si poezia , prietenii sufletului meu! - Cu 13 ore în urmă
    [image: (377x81, 13Kb)]* **Oua incondeiate! Motivele ornamentatiei oualelor incondeiate la romani Motivele ornamentatiei oualelor incondeiate sunt numeroase, si fiecare motiv se prezinta in mai multe...
~
Asa cum M-AM ASTEPTAT, a intrat POZA imediat urmatoare !
repetare:

PS: ... printre Picături de TIMP, picătura mea de timp ... ~, - *Cu MAŞINA urci, dar ... rămâi în MATERIE* ~ 11:00 AM Idee; o idee apare pe parcurs, deci PARCURSUL trebuie precizat. Apoi FOLOSIT. Este mai greu,...
Cu 12 minute în urmă 
CONCLUZIE: doar pozele MELE nu intra ! Unde ajung acestea ???
~,

2 comentarii:

Karina spunea...

http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/

SARBATORI PASCALE CU LUMINA IN SUFLET!

DoarATAT spunea...

Hristos A ÎNVIAT ! Paşte LUMINAT !

Draga mea Karina !
Ştiu (am înţeles aluzia !), dar abia prididesc SĂ INTRU eu însumi pe NET !
Ştefania este pe primul plan, iar eu ... o cam neglijez !
Din ce în ce MAI MULT, îmi dau seama de ADEVĂRATA CONTIBUTIE FEMININĂ, cu Sacrificii şi Îndurări Imense şi Permanente (ele, femeile ... CHIAR îşi poartă CRUCEA !).
Bărbaţii S-AU MOLEŞIT şi, cred eu, AR TREBUI ÎNLOCUIŢI de la CONDUCEREA Planetei !
Bărbaţii, de "ceva VREME" au devenit IRESPONSABILI !
Să NU UITĂM, ... ATUNCI, acum 2000 (şi ceva) de ani, HRISTOS s-a ÎNTRUPAT, DATORITĂ ASUMĂRII ... unei Femei SFINTE:
Pururea Fecioara Maria, MAMA Mântuitorului nostru, MAMA Planetei de CREDINCIOŞI !
Bărbaţii SE ZBAT să nu recunoască SUPERIORITATEA FEMININĂ, la care "Sexul Slab" A AJUNS tocmai din cauza OPRIMĂRII (a CRUCII !).
Dumnezeu ÎNSUŞI nu s-a dezminţit dintr-o HOTĂRÂRE "mai veche":

A ÎNTREBAT o femeie şi A AŞTEPTAT răspunsul acesteia !!!

Dumnezeu ÎNSUŞI ... NU NI S-A IMPUS ci, o dată în plus, NE-A DOVEDIT ... că SUNTEM LIBERI !
Liberi să MURIM prin nerecunoaşterea CREATORULUI, ori SĂ FIM VEŞNICI, prin învingerea MORŢII, acceptarea DARULUI de SACRIFICIU: FIUL, Domnul Iisus Hristos, VENIT SĂ NE ÎNVEŢE despre LUMINĂ, VENIT să DOVEDEASCĂ FAPTUL CĂ ARE PUTEREA VIEŢII, VENIT SĂ CULEAGĂ ROD, PRIN SACRIFICIUL DE INĂLŢARE ! Fiul lui Dumnezeu, CALEA-ADEVĂRUL-VIAŢA, ... ridicat de noi pe CRUCE, de păcatele noastre, multe !
~
Cornelius, :)

PS: Doamna Karina, draga de ea, A AVUT Timp ... să nu mă uite ! Mulţumesc !
~,

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,