sâmbătă, 26 februarie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 26 (Sâmbătă 26.02.2011)


CINE pune APĂ, cine NU primeşte ... hrana VIE ?
Bună Ziua !
Îmi sunteţi dragi cu toţii, însă ... eu nu mai am Timp !
De aceea, vă rog să nu Vă Supăraţi ! Este minunat să fim cât mai mulţi pe DRUM ! Eu încerc din răsputeri, să mă alătur unui GRUP, numit de mine, provizoriu ... "cei mai BUNI" ! Doresc să mi-i asimilez şi ... dacă mai am Timp, să "descopăr" MEREU, alţi semeni ... mai BUNI !
Cumpătare: este OPINIA mea ! Pe care mi-o las fluctuantă. Fiecare îşi poate afla, propriul GRUP de semeni, ... mai BUNI decât el însuşi. Împreună, culegând ESENŢELE accesibile, el însuşi devine mai BUN. IUBIREA o primim, SAU NU, o trăim ... SAU NU ! Doar de noi înşine depinde.
Eu ... prefer să MĂ ÎMBUIB de IUBIRE !
 
SLAVĂ lui Dumnezeu ! Acesta ne Binecuvântează în EGALĂ măsură !

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

26~1 

Bună Ziua ! Doamnei victorita2010 !
Da, mi-a plăcut ! Este important să respectăm "Regula Jocului", JOCUL în sine, având reguli multe şi mărunte, dar ... uşor de respectat. Nu doar pentru articolele dvs. VOI REVENI cu plăcere AICI. Observ că sunteţi TOTUŞI 11 membri, un colectiv unitar, în care FIECARE are modul său de abordare, "stilul" propriu, ori ... de împrumut.
Este minunat acest Blog, pe care cu voia dumneavoastră îl voi include în "Traseu" (din lipsă de Timp, sunt nevoit, iată, să ALEG dintre cei mai buni). Vă mulţumesc ... şi atât.
Ieri am "luat o zdruncinatură serioasă": am fost lăudat şi AM FOST AFECTAT ! Nu sunt obişnuit să-mi fie aduse elogii şi ... am realizat PERICOLUL !
De aceea VĂ ROG din Suflet, dacă uneori, citind aici sau ... oriunde în altă parte a Blogosferei, voi "FI SILIT" să laud, să ştiţi că nu este vina mea, ci doar a autorului. Autor pe care acum, ÎL ROG ... să NU ia în seamă ... prea mult, pentru A NU FI AFECTAT !
Eu mă bucur sincer când GĂSESC semeni MULT mai BUNI decât mine, care îşi pot păstra firescul, chiar când sunt ... evidenţiaţi !
Da, aşa cum bine spune doamna Adriana Alexandru, minunat ESTE să mergem pe acelaşi DRUM, împrumutând ESENŢE unii altora !
Copy/paste poate face ... oricine, însă "împrumutul ESENŢEI" nu o realizează decât CEL CARE ... "vibrează ... la ACEL NIVEL" !
Împreună suntem ... esenţiali în devenirea IUBIRII.
Toate gesturile, fiind necesare ... NE COMPLETEAZĂ, prin asumare. După care, păşim mai departe.
~
Cornelius, :)
PS: ... azi sunt şi eu, mâine, doar Dumnezeu ŞTIE ! ... ~,
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 

26~2 

Bună Ziua ! Doamnei victorita2010 !
(ca să nu uit !)
... 
aceştia trebuiau să fie INOROGI, şi totul era perfect ! (Această imagine este excepţională, mi-a adus aminte de "Ultima Licornă", scrisă de Peter BEAGLE. Am citit-o de două, trei ori ... în Liceu. Aş reciţi-o ŞI ASTĂZI !)(chiar "făcusem" două mici ... lucrări, una s-a pierdut, una ... a rămas în stadiul de "Schiţă". Acea schiţă am regăsit-o IERI, la servici !!! Deci, MI S-A DAT ... altă PALMĂ peste ceafă !)

Cornelius, :) 
PS: ... încerc să recuperez schiţa şi ... poate îi dau ceva CULOARE ! Atunci, în liceu ... doream să fac un ciclu de lucrări, dedicate acestui roman "special" ... ~,
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
26~3

Mereu suntem la Început !
Imaginile redau rapid şi simplu, ceea ce 1000 de cuvinte, poate, abia schiţează ! 
~
Cornelius, :) 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
26~4 


Superbă Idee, interesantă "Punere în Pagină", de ambele voi ţine cont. 
Prima, pentru a concretiza, în final, lupta mea cu Lenea !   
A doua, am reţinut "ciudăţenia" ! Este aproape pe calapodul meu, dar ... mi-ar trebui în plus, acumularea grabnică a limbii engleze şi a unor minime cunoştinţe de IT. 

În rest: IUBIREA nu selectează, nu covârşeşte, nu împiedică, nu argumentează ! 
Iubirea AŞTEAPTĂ răbdătoare, pentru că, odată SOSITĂ ... NU mai pleacă !

Cornelius, :)  
~*~ ~*~ ~*~ 
Da ! Deocamdată ... "Ciudăţenia" îmi aparţine, abia s-a înfiripat ! Este vorba despre un artificiu tehnic, de care, dacă nu voi fi în stare să-l aplic, voi apela la un "tehnician". Ideea "ciudăţeniei", sau ... "ciudăţenia" ca idee, se referă la modul în care voi pune 9 într-unul, şi, poate ... rămân în [blogspot.com].

Ideea doamnei Adriana Alexandru, se numeşte Proiectul Inimi Pure. Este o contribuţie "ceva" mai atentă la CITITOR, care, nu mai este doar "asaltat", doar "solicitat sentimental". Cititorului i se oferă oportunitatea de a interacţiona ACTIV şi CREATOR, totodată putând să-şi "etaleze" personalitatea ! 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
26~5
 
Jalnică prezenţă. Eu încă nu am învăţat prea multe, cât de cât suficiente pentru a NU mai fi manipulat, NICI MĂCAR de Prietenii CARE îţi vor BINELE !!! Nu credeam că O VORBĂ poate avea aşa mare influenţă ! Am fost lăudat şi ... aflând, M-AM GĂSIT RAPID pe TOBOGAN. Toboganul numit Mândrie ! Este drept, MI-A PLĂCUT, însă ... tocmai de aceea este ... "tobogan" !  
În continuare mă lupt să-mi revin !  
Desigur, doar EU sunt de vină ... Vank a fost doar O SCÂNTEIE !!!  
26~5 este LA VEDERE, în completarea ... celui de aici ! ~ Cornelius, :) 
Pe viitor, voi fi mult mai atent la "comentariile mele" !!! 
De citit despre MANDRIE: Citate celebre pe intelepciune.ro, despre ~ aflate pe CREZ = Pagina Ortodoxă Românească (!! de verificat !), aICI, sursă ... interactiva !! (frumos; mi-a placut)(vezi mai multe, in fereastra Video), cântec ... vechi,(însă înafara temei), FILM (Mandrie si Prejudecata, online-gratis, are doua parti; 122 minute, produs in 2005, subtitrat), alte ... oferte, opinie Bibleinfo.com, pe Ecoteolog (comment !!) ..., ma opresc la Război întru Cuvânt , articolul Moravuri ecleziale: EGOISMUL “DREPTMARITOR” SI RAVNA DIN MANDRIE , (Google insa, mai are pagini despre mandrie : unde poti gasi articole interesante, daca le alegi - mai intai !) :-) (Un zambet de imprumut, de pe Blogul: Finantare.ro ~ Melania Coman  :-D  , :-( ) A fost odata ... OREX !
%%%am găsit webdex%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
CINE pune APĂ, cine NU primeşte ... hrana VIE ?
CINE pune APĂ, cine NU  primeşte ... hrana VIE ?
~
Să BEM ... altfel, ne uscăm !

Să BEM ... altfel, ne uscăm ! 
Cornelius, :)

5 comentarii:

AA spunea...

Bună Dimineaţă! Domnului Cornelius!
EXISTĂ acea vorba din bătrâni...CINE se aseamănă, se adună.
EU mă asemăn cu ESENŢA dvs. de aceea am adunat-o! Şi DA, minunat ESTE să mergem pe acelaşi DRUM,şi să împrumutăm ESENŢE unii altora !
Timp încă ESTE, de ce să nu îl folosim FRUMOS? Să ne îmbuibăm cu toţii de IUBIRE care este esenţa VIEŢII!
~
O zi bună va doresc, şi Timp petrecut FRUMOS în IUBIRE!
~
Adriana, :)

DoarATAT spunea...

Doamne ajută ! Vă mulţumesc !
~
Doamnă Adriana, am avut ceva dificultăţi, încă nedepăşite, după articolul dvs. Aţi "declanşat", fără să vreţi ... un Vulcan, care ... CAAARREEE (!), avea pretenţia să o ia razna, pe arătură ! Desigur, chiar şi acolo s-ar fi domolit, dar. i-am oferit şansa ... de a se "canaliza" CEVA mai "Creator".
~
Am găsit ÎNCĂ o surpriză ... în Grădină : "Proiectul Inimi Pure", de care nu mi-am dat seama, la precedentele vizite. Dar, pentru VIS, este necesară MUNCA.
~
Cornelius, :)
PS: ... am întârziat doar două ore şi un pic, datorită faptului că astăzi este Sâmbătă ... ~,

AA spunea...

Domnul Corneliu, îmi pare sincer rău pentru Vulcanul ,,declansat'', nu a fost desigur cu intenţie!
Mă bucur că aţi descoperit ,,Proiectul Inimi Pure''care este încă în fază experimentală, mai trebuie mult LUCRAT.
~
Va doresc o Sâmbătă plăcută
~
Adriana, :)

DoarATAT spunea...

Doamnei Adriana !
Eu sunt de vină, aşa că, nici o problemă !
Despre "Proiectul Inimi Pure", l-am vizitat încă de prima dată, de la primul contact cu (Portalul) FORUMUL lansat de dvs. Atunci însă, am fost atras mult mai mult de "Artă şi Creativitate".
Eu sper să nu mă fac de râs, pentru că ... orice "promisiune incipientă" trebuie susţinută cu FAPTE concrete. Ori eu, nici măcar nu l-am mai vizitat !! Deci, sunt deplorabil.
Cred că ... un avânt prea mare, o împrăştiere pe MULTE Proiecte, mai ales când sunt iniţiate de altcineva, înseamnă stagnare.
Deocamdată le indexez pe o listă cu urgente, căci îmi sunt utile.
Trebuie să continui ... SĂ FAC Curat la mine, pe Coloana Gadget, să-mi finalizez Traseul, să ţin viabile restul de Bloguri, aşa cum sunt ele în prezent. Apoi, să le unific, dacă voi găsi calea tehnică necesară.
~
Bun !
Să nu mă uitaţi, vă rog. Cred că aţi fost derutată (poate) de Vank, o melodie frumoasă, deloc tristă, puternic ancorată în REAL. Am nevoie de o "RUPTURĂ". Inerţia mea este mult mai mare decât mesajul lor. (chiar acum ... derulează) Ori poate, aşteptările mele ... erau altele.
Vă Mulţumesc pentru grijă ! Însă, întradevăr ... putea SĂ NU FIE un simplu foc de paie !
Eu ... îmi aplec iar capul, în faţa propriilor mele nerealizări, neîmpliniri. Cu "acestea" mă lupt, ori ... îmi închipui că o fac !
Am nevoie SĂ CUNOSC Oameni VII, poate şi pentru ... a-mi mai ridica fruntea, din când în când, cu Speranţă şi Dor.
Vă rog să vă continuaţi Proiectele dvs. Iar eu, încerc în continuare, să fiu şi eu, măcar în planul ideilor, ÎN PREAJMA celor ca dvs.
Voi sunteţi Piscul, pe care îl zăresc din VALE.
E greu să coborî, e greu să urci. VISUL îţi dă aripi. Aripi pe care uneori le poţi răni ... , unii ar zice: "Ca să ai ce VINDECA".
~
Nu vreau să va dezamăgesc !
~
Poate, cu mai multă trudă, voi fi un ... reviriment (nu ştiu ce înseamnă, dar îmi place cum SUNĂ :) !)
~
Cornelius, :)
PS: ... eu STIU SIGUR ca orice "FAC" ... se intoarce la mine ! De aceea, poate, INCA nu fac ce trebuie ! ... ~,

AA spunea...

Nu este adevărat că sunteţi deplorabil domnu' Cornelius! De Portal nici noi nu ne-am mai ocupat din cauza Timpului care ESTE şi nu prea este. Desigur, CURĂŢENIA este importantă, Coloana Gadget trebuie să fie cât mai uşor de parcurs atât pentru dvs. cât şi pentru noi, cititorii dvs.
~
Cum aş putea să vă uit domnu' Cornelius?! Am fost un pic nedumerită de melodie dar pe urmă am realizat, cu toţii avem nevoie de o ,,RUPTURA''. Preocuparea mea era alta... că din cauza faptului că aproape nimeni nu vă bagă în seamă şi că foarte mulţi vă baneaza, să vi se pună ,,pata'' şi să vă retrageţi...ori aşa ceva NU SE POATE!!! Eu am nevoie în continuare de ESENŢA dvs! Sper că nu sunteţi prea tare supărat pe mine pentru că mi-am permis să vă extrag esenţa... PROMIT că nu voi deveni o altă CLONĂ ci doar o mică formă DoarATAT!
Slavă Domnului... focul de paie s-a stins şi aşa rămâneţi în blogosfera.Acum să ştiţi că mi-au crescut corniţe când spuneţi că noi suntem Piscul...m-aţi ridicat la Ceruri şi îmi trec fumurile pe la nas...Trebuie să-mi dau o calmata...să-mi revin oarecum.
~
Nu mă veţi dezamăgi dacă veţi continua să scrieţi! Eu aştept cu nerăbdare să rezolvaţi ,,ciudatenia'' şi să le uniţi pe toate 9 într-unul singur.
~
Faceţi ceea ce TREBUIE să faceţi. DoarATAT şi nimic mai mult.
~
Adriana, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,