duminică, 26 decembrie 2010

Bună ZIUA ! ~ nr.: 000 6 ~ (Duminică 26.12.2010)

Bună Ziua, dragii mei !
Omul ăsta e nebun ! Care dragi ? Nu vede că nimeni nu-l comentează ? S-a ţicnit de tot ! Săracul !
Da, îţi mulţumesc pentru "îndreptare", dar ... să ştii că nu ai dreptate ... decât parţial !
Da, ... bine, bine ... Ia zi ! Să te aud. Să văd ce mai debitezi.
Dar ... e banal de simplu. Tu, eşti poziţionat doar pe "locul" de observator. Pe acest LOC se intră automat, în momentul în care DESCHIZI "Calculatorul" ... indiferent în ce scop. ... Până aici, ai fost atent ?  
Hai termină cu de-astea ! Zi mai departe, ... bagă text, cum îţi place să zici !
Da ... TEXT da, însă treaba cu "bagă" ... mă abţin pentru că poate avea conotaţii diferite de ceea ce doresc să transmit de fapt. (Uoff ! Bine că a venit ... punctul. O "interminabilă" trebuie să fie temperată, din când în când: o virgulă, altă virgulă, punct şi virgulă ... mă rog, fel de fel de semne consacrate, FINALUL este dat de PUNCT.)
Bagă băi, n-auzi !!?
Hai PA ! M-ai supărat. Ştii bine că nu-mi place limbajul ăsta ... "licenţios", slinos, înjositor, tupeist, "superior/fără suport". Te clasifici imediat la ... delăsători ! În grupa celor ... CARE (de fapt) NU cuvântă ! Cei care ... folosesc doar clişee, ei însuşi fiind ... CA ATARE !
Stai ! Ce faci ? Ţi-a sărit muştarul ? Hai c-am glumit !
Observ. (cu alte cuvinte ... STAU în faţa ... unei "maşini", unei unelte, unui "clişeu" ...). Dar nu vreau să-ţi dau satisfacţie !
Hai măi ... dragă ! Pe  bune ?! 
Exact ce-ţi spuneam !
Aici ... întradevăr AM OPRIT, acest dialog imaginar. Care începea ... "să mă roadă pe bojogi". Stimabililor ! Eu tot vă aştept ! Să veniţi şi să comentaţi, după, ... da ! DUPĂ ce citiţi ce am scris. Să comentaţi TEXTUL, imaginea "pusă" la text, video-clipul (de împrumut) adăugat, mă rog ... întreg ansamblul CARE formează O POSTARE DE BLOG ! (linkuri utilizate, etichete, întreaga PAGINĂ ... etc.). Toate îţi vorbesc. Toate îţi sunt adresate. Eu ... le folosesc drept UNELTE de lucru, pentru "agăţarea" altei postări ... ÎN NIŞA MEA ... existenţială ! AICI nu sunt DoarATAT: eu. Aici ... sunteţi şi dumneavoastră, prezenţi ... CHIAR DACĂ nu aţi intrat niciodată pe PAGINILE mele, mai mult, chiar dacă NU aţi folosit NICIODATĂ ... calculatorul. AICI, unde eu mă adresez CUIVA ... acel cineva A TANGENTAT nişei mele ... energetice şi deja PRIMEŞTE influenţe. ATÂT ! Este banal de simplu. Pentru ceilalţi însă, CARE interacţionează ... "povestea" se schimbă ! ... CUM ? ... Ete că nu vreau ... să ZIC spunând adresări de "socializare". Bim Bam Buf ! "Câştiga" doar cine ... comunică ! ~ Cornelius, :) (1570 ... fără liniuţele de dialog),
~
Acum ... PERIPLU !
Dar, mai întâi ... câteva amendamente ! 
* Cuvintele sunt folosite de toţi oamenii, doar că fiecare individ are propria "traducere". Cuvintele se înlănţuie ajutate de tot felul de unelte, formând un ansamblu având "context" integrat. "Porţii" periodice (factor Timp, factor Spaţiu, factor "Împrumut citat" etc.) alcătuiesc un context mai larg, un context CARE defineşte (arată cu degetul ! ... :) ). Toate ... sunt "traduse" ... INDIVIDUAL, de cititorul: ... atent, obosit, superficial, "programat ... sau autoprogramat", interesat sau "interesat", în căutare, etc. Aceeaşi PREZENTARE dă ROD diferit ! Ceea ce este de fapt, foarte normal. Contează ÎNSĂ enorm ... acceptările ! Adresabilitatea poate fi (ea chiar ESTE ...) manipulantă ! Nici nu poate fi altfel ! Există sau nu ... talent. Cunoştinţe. Idei. Noutăţi. Încadrări ... ori diluari. Şi altele (sic !).
* Prieteni. Până la proba ... contrarie. Cinstit (logic deci !) vorbind, acesta ... nu-i decât un spaţiu Virtual. Nu este CONFIRMAT de realitate. Se "foloseşte" de repere din realitate ... şi atât. (Deocamdată). Credibilitatea CREŞTE ... îndeplinind, şi punându-se ÎN anumite condiţii ! Fotografiile CARE "mă reprezintă" ... pot fi ... ale vecinului de bloc, ale unui prieten, ALE MELE !!! Dar, nu este suficient ... să afirm la rubrica "Vizualizaţi Profilul meu Complet" ... CEVA/Orice, pentru ca ACEL lucru să fie REAL. 
Lipsa "contactului" fizic în spaţiul REAL, bulversează, mai devreme ori mai târziu întreg EŞAFODAJUL ... din Virtual. Ceea ce duce, sau ... poate duce CHIAR la RUPERI de orice alt Virtual !!! Să nu uităm că ZONA Credinţei în fapt, "ţine" de alt soi de Virtual !!! 
Eu ca Om, nu pot depune MĂRTURIE despre Domnul Iisus Hristos, Mântuitorul nostru ! Nicăieri. 
Însă, aici, în Virtual ... pot depune mărturie despre domnul Constantin Iordăchescu. Efectiv, ne-am strâns mâna reciproc ! Activitatea în acest Virtual al domnului Constantin Iordăchescu se desfăşoară în mai mult "Puncte de Contact". Aceste "puncte" trebuiesc CONFIRMATE de omul (Omul) care le-a CREAT !!! Mie ! Şi eu lui ! Reciprocitatea confirmării ESTE Vitală pentru o Confirmare "ÎNALTĂ". Confirmarea, de asemenea ... trebuie făcută ... IAR şi IAR, tot timpul ! În cazul "de faţă", Confirmarea 'Punctelor de Contact' ... NU s-a efectuat, ca atare ... Credibilitatea OFERITĂ este ... aproape NULĂ !!! (2346) 
* Opţiune. Posibilitatea de ... alegere. Este un "teritoriu" FOARTE VAST. Mă voi referi DoarATAT: la UN aspect ! 
Noi ALEGEM ... nonstop ! Chiar şi când ... respirăm ! 
Putem alege ORICE. În nici un caz, în ACEST spaţiu Virtual ... nu-l vom GĂSI pe Dumnezeu. Dimpotrivă, îl putem pierde pe Dumnezeu. Dar, putem întări relaţia noastră cu Dumnezeu, UTILIZÂND acest spaţiu Virtual ! De noi DEPIND ... multe ! (405) 
* Acum eu sunt în slujba mea ! Cu toate că ... în subliminal ... sunt "lucrat la greu" ! (90)

În rândul de mai sus, se OBSERVĂ clar, caracterul meu ... duplicitar. Celelalte rânduri ... desigur ... SUNT DOAR ABERAŢII. Ele aparţin unui psihopat ! Nu-i aşa doamnă Elena Marin-Alexe ? Căci, ASTA AŢI AFIRMAT TOT TIMPUL ! În acel ARTICOL pe care ... doar l-aţi ELIMINAT. ASTA afirmaţi în continuare, deoarece ... simpla eliminare NU ÎNTRERUPE ... influenţele pe care le-a avut, acel articol. Nu ÎNCETEAZĂ ... EFECTELE ... produse de CAUZĂ.
Aşa cum nici în cazul meu, nu au încetat Efectele produse de Cauză ! Clona mea ... CONTINUĂ să mă afecteze, chiar dacă "şi-a încetat ... existenţa". Acum ea ESTE de o eficienţă MAXIMĂ !
Chiar NU VREŢI să înţelegeţi ... NIMIC !!! ?
~
Eu şi cu mine, împreună cu însumi eu, CER IERTARE ... cititorilor ! Mie ... vă oferă (ajutat, desigur, de YouTube ! Mulţumesc YouTube ! Mulţumesc ... tuturor creatorilor ... de VIS !) acum, ÎN SPIRITUL CRĂCIUNULUI ... câteva minunăţii !! :
:
O, Măicuţă sfântă

http://www.youtube.com/watch?v=Lo036GqyGPM&feature=related
Fiudetina | 14.10.2008 | (248406) | 7:29
[O, Maicuta sfanta Teodora Paunescu Tuca
http://fiudetina.wordpress.com/

O, Măicuţă Sfântă
Te rugăm fierbinte,
Să ne-asculţi de-a pururi
Marea rugăminte:

Refren:
Nu lăsa, Măicuţă,
Să pierim pe cale,
Căci noi suntem fiii,
Lacrimilor tale.

Maica vino iara,
Nu lasa sa piara
Tara si poporul
Turma si pastorul

Când plângeai sub cruce
Maică-ndurerată,
Te-am primit de Mamă,
Noi şi lumea toată.

Călători pe marea,
Veşnic tulburată,
Noi ne-am pus în Tine
Şi nădejdea toată.

Fă să-ţi batem zilnic
La miloasa-ţi poartă,
Câtă vreme-n lume,
Valuri ne mai poartă.

Iar când nori şi ceaţă
Înnegri-vor zarea,
Vino Tu Măicuţă,
Să ne-arăţi cărarea.

Categoria: Oameni şi bloguri

Etichete:MaicaDomnuluipricesneMaicutasfantaTeodoraPaunescu, Tuca]
~, 
Este creştineşte să ne îngăduim unii pe alţii. Această îngăduinţă presupune toleranţă, dar şi îndreptare ! ~ Cornelius, :)
~

~
FERICIRILE: Cantec ORTODOX bizantin psaltic SUPERB!

http://www.youtube.com/watch?v=Ol6k0b0TW54
Theodor1Romania | 19.11.2008 |(212823) | 3:07
~
Aici am întrerupt, am fost "afară la AER". Pe drum (cam două, trei ore), m-am gândit şi răzgândit. Acasă revenit ... m-am blocat iar plânsului, cam din 5 în 10 minute. viaţa mea este un dezastru şi eu VĂD nişte ... nişte ... "CE" la alţii în "ogradă" ! Tocmai s-a terminat un film superb pe TV 1000, despre "reuşita" unui tânăr mexican ... care îndrăgea Footbalul. "Fugise de acasă" pentru footbal, obţinând împotrivirea tatălui său. Care a şi murit. Infarct. Satisfacţia puştiului, după luni de eforturi reale, incluzând JOCUL cu "toate cărţile pe faţă" ... fiind cel care tocmai a propulsat ECHIPA, a aflat de la bunica (pe care O ADORĂ) că ... la un meci anterior, la PRIMA lui remarcare publică ... TATĂL SĂU se mândrise cu el BUCURÂNDU-SE, deşi ... Comunicarea între ei era "întreruptă" !!!  Problema oamenilor singuri. A celor însinguraţi. A ... orfanilor. A refuzaţilor ! Cine reuşeşte să facă abstracţie, la urma urmei ... URMÂNDU-ŞI VISUL ... au şanse mari să-l realizeze. Aproape că nu contează "dimensiunea" VISULUI. Şansa ţi-o creezi atunci când ... etalând problemele, dificultăţile, eşecurile Vieţii ... măcar încerci (aflii mai târziu) SĂ LE CONSIDERI oportunităţi ... şi să le tratezi ca atare !
Care au fost de fapt ... problemele mele ? Au fost ... bine "spus", bun început ... deja O OPORTUNITATE de fructificat. Am gândit la trecut. Îţi mulţumesc Doamne Dumnezeule ! AU FOST, dar ... nu le-am fructificat ! Au fost poate încercări ale Vieţii, aşa cum au TOŢI Oamenii. Poate de aceea ... unii rămân doar ... oameni. NU sunt "supuşi" ... încercărilor. Cine este de fapt ... doamna Elena Marin-Alexe ? Nu ştiu ! Poate trebuia să pun o altfel de întrebare: CE este de fapt ... doamna Elena Marin-Alexe ? Acum ... pot să-mi răspund, chiar folosind interogativul ! De fapt ... pentru a "scurta" orice efort ... de răspuns: problema mea de CONSECVENŢĂ !!! Banal de simplu: una din OGLINZI !!! Vă mulţumesc ... stimată DOAMNĂ ! Atât ! DoarATAT.
Doamna Elena Marin-Alexe. O Femeie, este cu atât mai tulburătoare, mai fermecătoare, mai fascinantă ... cu cât ESTE mai "misterioasă". De fapt ... chiar se poate ... generaliza ! Taina. Tainele. Misterele. Acestea ATRAG. Restul este O LUPTĂ a absurdului. Dorinţa noastră nebunească ... de A LE DĂRÂMA ... de pe soclu ! Prin elucidare. Poate că totuşi ... apar ALTELE ?
Ne trece Viaţa, ne mai trebuiesc ... vreo două, şi tot nu vom afla ! Poate de aceia Viaţa adevărată este aşa frumoasă ! Aici ... în Virtual, unde NIMIC nu este real ... risc SĂ-MI PIERD ... viaţa.
14:05 ! Fortuit voi închide ... "cursorul" se mişcă IAR ca melcul. Sunt ... blocat ! De altfel, este chiar prea mult ... pentru AZI.
CRĂCIUN FERICIT ! La toată lumea ! Doamne ajută ! ~ Cornelius, :) PS: ... după ce redeschid, poate voi introduce poză, cu flori ... singurele care "merg" ... tămbălăului de mai sus ! ... (14:15)
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,