duminică, 21 iunie 2009

Comentariu pentru Lucylle

http://grosca.blogspot.com/2009/06/raspunsul-meu_20.html
Fă singură Diferenţa între Cel REAL şi cel Fals !
Dacă poţi ... poate că e bine pentru o vreme să ELIMINI gadget "Persoane interesate" ...
Nu ştii REAL cine şi DE CE mai ales,TE URMĂREŞTE !
Citeşte adresa pe care ţi-am trimis-o, cu aţentie !
Complet !
Aştept răspunsul tău TOT pe BLA...BLA...BLA.
Altfel îţi mai trimit încă o dată acest mesaj !
Verifică TOT timpul !
Te Iubesc !
Vă Iubesc !
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Chiar IŢI propun o întrevedere ... cu TOŢI Blogherii din Bucureşti !
Cu cât mai repede cu atât mai bine !
BineTze !
~
Spulberate...
Vă rog să citiţi şi dumneavoastră articolul Spulberate... !
Nu este important, eu încă NU L-AM CITIT.
IMPORTANTĂ este restabilirea ÎNCREDERII în Internet !
Eliminaţi-vă singuri TOŢI "anonimii".
ARUNCAŢII la GUNOI !
Spulberate...
Pentru că Intenţia lor ESTE ca NOI SĂ FIM ARUNCAŢI LA GUNOI !
~
Unii dintre dumneavoastră MI-AŢI oprit accesul pe blogul dvs.
Nu m-am supărat !
Mi-a părut rău că NU V-AM putut AVERTIZA !
Cei care mai aveţi încredere în "mine" ... atenţie ... CEL REAL , vă rog:
Aceste articole avertizare le preia pe blogul fals, cititi toata pagina !
Trimiteţi şi celorlalţi, în ARTICOLELE dumneavoastră, aceste adrese de avertizare !
~
Vă Iubesc !
Fie-ne Doamne după Voia TA !
~
NU UITAŢI ! :
Totul la vedere, PE "articol" şi NU pe COMENTARIU !
. şi ,
mă iertaţi vă rog ! Iniţial am scris Lucille ... corect este Lucylle (în titlul acestui articol).
BineTze !
~
S-ar putea (mai mult ca sigur) ca "fratele" sa fii inceput ANULAREA dovezilor invocate de mine.
Verificati la dvs. pe Blog, daca PUTETI ANULA persoanele "dubioase", de pe "gadget Persoane Interesate".
Verificati pe blogurile dvs. daca la COMENTARII, semnatura MEA este reala si NU FALSA !
Dar va implor, NU neglijati SA FACETI VERIFICARI tot timpul !
~
Aparent am primit "raspuns" de la Lucylle pe
Eu "cred" ca i-am raspuns CELEI ADEVARATE urmatoarele:
"Mai citeste-l o data !
L-am completat, vreau sa-l trimit ca "ADRESA" la cat mai multi !"
--am vrut sa IES de pe comentariul meu ... si nu mai pot: am ramas blocat. Vroiam sa stiu Numele Blogului meu

Un comentariu:

Lucylle spunea...

Mi-am luat-o într-un mod grotesc de la "fratele" :)) În postul meu "din nou!" , utilizatorul ce semna doarATAT mi-a spus că-s redusă mintal. Şi, am intrat pe blogul lui, prin link-ul lăsat din semnătură la un post de-al lui de acolo, parcă se numea "o nouă zi pentru mine". Neatenţia mi-a demonstrat că i-am lăsat chiar lui comentariul crezând că eşti tu. Verifică te rog, şi blogul meu şi pe-al lui. Aveţi aceleaşi fotografii de profil, aceleaşi nume sub care semnaţi şi acelaşi nume de blog. Nu am observat diferenţele că nu m-am uitat după ele :) Doamne cum mi-am luat-o. [http://multedarputine.blogspot.com este blogul meu sub care semnez musette şi nu scriu pe el mai nimic, dar îl păstrez în speranţa în care mă voi ocupa de el şi-l voi transforma în ce vreau eu.]

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,