duminică, 28 martie 2010

... (am uitat ... să pun TITLUL !).


Dumnezeu să O Odihnească ... pe biata femeie ! Condoleanţe familiei, pentru COVÂRŞITOAREA pierdere !!
~
"Incendiu la Novaci ~ 03/23/2010 de sictireli".

Îmi pare rău, Nu doresc să fac "Reclamă" nici negativă, nici pozitivă: doar îmi păstrez un comentariu, aflat "în aşteptare" ! :
:
DoarATAT Comentariul tău e în așteptare.

Bună Ziua !
Pentru … “sictireli” !
~
Nu uita te rog de vârsta femeii: 86 de ani !
Iar dacă ai fi fost “moştenitor”…NU aveai ce face … cu SCRUMUL !!!
Omul … şi-a iubit mama … cu CARE ar fi GLUMIT PE SEAMA … sicriului !!
Mai mult chiar…dovedeşte că “era cu picioarele pe pământ”, cu tot cu CAP !!! Şi ESTE de înţeles, cu atât mai mult cu cât NU Doar Bugetarii … AU SALARII MICI !!
Iar din cele patru imagini (din care ULTIMELE DOUĂ…Nici NU Trebuiau SĂ APARĂ aici, în Virtual !!) reiese CLAR că ERA vorba despre UN OM Gospodar, chiar înstărit ! Dar înstărit PRIN CUMUL, pic cu pic … CU Sudoarea Frunţii … în ZECI de ANI !
Şi mai ALES … locuia ACOLO … UN Om Curat, dar Singur !
~
Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
~
Cornelius,

pe 03/28/2010 la 10:23 | DoarATAT
~
Vă rog să mă iertaţi pentru faptul că m-am aflat ÎNTR-O Scurtă Vizită "acolo", în "domeniul" "sictireli", dar "ARGUMENTELE" domniei sale ...m-au şocat MAI MULT decât ultimele două ... din cele 4 IMAGINI ... PREZENTATE !!!
~~~
Cum ... şi De ce ... am ajuns la sictireli ? Mă aflam la Marcus Opriti-l Pe Hoara Oameni Buni!, unde făcând al doilea comentariu ... NU am înţeles pe celelalte, mai ales ... "înverşunarea" ... rău "călăuzită" !
Deoarece ... ESTE bine sa-ti asiguri "spatele" ... redau acest al doilea comentariu (al zilei este al treilea):

6.
Bună Ziua !
Pentru dvs. !
~
Am un MARE semn de întrebare !
? dacă puteţi vorbi CIVILIZAT (aţi dovedit în “Ginerică…”)… NU înţeleg cum de vă puteţi lăsa “Purtat DE VAL” ?
Nu puteţi ALĂTURA …
*..: “Politrucu’ asta indobitocit”, “imbecil”, “de ce dracu’”, “dobitoc”
cu urarea :
“sa fiti iubiti”
~
“Muzichia este ceva … care-mi gâdilă plăcut … auzul !”
~
Mai ALES … că NU-L VINDECĂ pe “imbecil” de CORUPŢIE, de nesimţire, de minciună … dar, toate acestea … TREBUIESC dovedite !
Te rog să mă crezi … HABAR N’AM cine e “Hoara”… iar dacă pe dvs. V-A supărat aşa de tare, încât (poate) v-aţi pierdut cumpătul … eu vă CRED ! Şi mă ALĂTUR Supărării dvs., dar, în limite decente : NU VREAU SĂ LE DAU … Satisfacţie ! NU Merită… SĂ DEVIN ABJECT ca “ei” ! “EI”… care ne conduc !
~
DEX:”ABJÉCT, -Ă, abjecți, -te, adj. Care inspiră repulsie, dispreț; josnic, netrebnic, mizerabil. – Din fr. abject, lat. abjectus.
Sursa: DEX ‘98 | Trimisă de ana_zecheru, 11 Jul 2002 |” … am ales doar prima definiţie.
~
NU mă mai uit la televizor … pentru simplul FAPT … CĂ NU ACOLO … Vom găsi “Soluţia” … CI ÎN STRADĂ … ca în GRECIA !!!
Doar că trebuie să ne CONŞTIENTIZĂM “poziţia” !
Şi să ştim CE VREM (?)… de fapt !
Democraţia, înseamnă “VOX POPULI, VOX DEI” … Doar că NOI Toţi … AM UITAT !
~

Cornelius,

Comentariu prin DoarATAT — 28/03/2010 @ 11:32 |"

Va reamintesc recentul meu articol Buna Ziua ! ... Caut Clona ! , dar, si "mai vechiul" Multumesc Adrian (Amatorul) pentru ... .
Dragă Adriane ... chiar aşa de NEBUN mă crezi ? DE CE ţi-ai anulat Blogurile ... în loc SĂ STAI cu mine de vorbă ... ca între BĂRBAŢI ??? Nu este păcat ... de toată MUNCA TA ?? Eu ... te respect în continuare ! Tu n-ai teamă ! Nu de mine trebuie "să fugi" !
De fapt ... trebuie să FUGI ... să te "regăseşti pe tine, cel FĂRĂ DE PATĂ" !
Pe cel CU Conştiinţa ÎMPĂCATĂ ... CĂ: A Iertat şi A Fost Iertat !
Lasă-l în "plata" Domnului ... pe cel care ... te-a îndemnat LA RĂU ! Toţi greşim ! Trebuie doar ... să conştientizam ... IUBIREA care NE Învăluie: Domnul Iisus Hristos, Mântuitorul nostru ... ne trimite valuri/valuri din ACEASTĂ IUBIRE CARE VINE DE LA TATĂL ... la noi soseşte "filtrată" de IUBIREA Fiului şi de Iubirea MAICII SALE, Pururea Fecioara Maria ... FĂRĂ aceste DOUĂ FILTRE de Iubire ... NOI ... AM FII SCRUM şi PULBERE !
Nu ... de mine trebuie ... să te temi, dragă Adriane ! ... eu sunt (desigur) MAI păcătos !!!
De Judecata lui Dumnezeu CE NE AŞTEAPTĂ ... trebuie să NE FIE Teamă !
Eu ... chiar Te rog: ... Să NE Iertăm reciproc ... acum, cât mai avem timp !
Eu chiar ... TE Iert ! ... mai am atâţia "bolovani" de golit din CARUL Vieţii ... cu care Mă voi prezenta la Poarta Raiului !!
Şi NU cred că este CINEVA care să NU dorească să INTRE ... acolo ... ESTE Acasă !!!
~
Din pacate, mai adaug un comentariu "ramas pe ... diacritice", deoarece ... nu-mi apare DECAT dupa "moderare" !:
:
"Bună Ziua !
Domnului Marcus !
~
Mă bucur că AM CU CINE să mai schimb o vorbă !
Îmi pare rău de starea dvs. de SĂNĂTATE !
Mă bucur ... că sunteţi "UN Om liber" !
Îmi pare rău că totuşi aveţi "o licenţă" în limbaj ... ... cu "înflorituri" !
Mă bucur că suntem ... cam de-o seamă !
Îmi pare rău că NU am avut "meseria" dvs. !
Mă bucur ...
Îmi pare rău ...
CĂ suntem DOAR Oameni, că nu suntem VIRTUOŞI, că VREM să schimbăm ÎN BINE, că NU Putem, de fapt ... NIMIC, că SUNTEM Români, dar trăim în ROMÂNIA ...
Bună Ziua ! Bună să-ţi fie Inima ! Bună ca ... dragostea !
"eu", deci EU ... sunt din Bucureşti ... şi NICI mie ... NU-MI plac Proştii care se cred Şmecheri !!!
~
Cornelius,"
...a fost comis la Despre mine ; şi "văd" că-i la moderare !
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,