duminică, 9 mai 2010

Minunat: "ALTAR ... de Vise" !



~
VIAŢA trebuie Iubită !
Vă recomand: http://valeriucostin.blogspot.com/2010/05/altar-de-vise.html (Altar de vise).
...
mi-a plăcut la http://sictireli.wordpress.com/, pe 04/29/2010 ... O Preluare de pe http://cati-ca-voi.com/
...
Eu TAC, sau ... voi face o "Rostogolire" ! , (virgulă), CĂCI ... deja MI SE FURĂ ... pe faţă, UN SFERT din Viaţă ! ... "A la BOC".
...
Chiar citesc (când am Timp) la AMIRA (de văzut, neaparat: http://amira-spiritualitate.blogspot.com/2010/05/despre-rugaciune-si-sfanta-liturghie.html (Despre rugaciune si Sfanta Liturghie - Parintele Cleopa)
~
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,
~
Câteva ZILE ... am fost "cu un picior ÎN GROAPĂ" (soţia), respectiv ... "murisem" (eu); NU am mai "deschis ... NIMIC", fiind "blocat" comunicării.

Restanţe : (la 09.05.2010.7~9:30 AM)
:
1) Radio Universul Prieteniei (5/4/2010 10:01:01 AM):

Astăzi este Ziua Natională a Inimii


"Bate, şi eu ştiu că bate şi vreau eu să bată.
Bate şi-o aud întruna şi nu mai vreau să bată
De fiecare dată, ca-ntâia dată.
De fiecare dată, ca ultima dată."

(Nichita Stănescu)
~
Vă mulţumesc, dragi Prieteni ! (Era mai bine ... să fi "rămas deschis comunicării" !) ~ Din păcate, şi eu, IGNOR ... AŞA MULTE "lucruri" ... !!

2) Radio Universul Prieteniei (5/4/2010 12:12:54 PM):

Inima mea e potirul în care a căzut o lacrimă de linişte.
Inima mea e mărturisirea jocului sălbatic al iubirii.
Inima mea a simţit îmbrăţişarea veşniciei şi visează straniul fior al răsăritului şi apusului.
Inima mea e giulgiu alb al timpului aprins de căutări şi aşteptări.
Inima mea e un dar de la Dumnezeu într-un amurg uriaş de fericire.
Inima mea e a Ta! Inima mea e a Voastră!

Mariana Stratulat
~
(INIMA ... este locul "bântuit" de IUBIRE ! ... locul unde "banul" NU Există ! ... căci TOŢI AU PREŢ: aceleaşi OGLINZI ale IUBIRII !)

3) Radio Universul Prieteniei (5/4/2010 9:54:48 PM):

Clikc pe adresa:

http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
şi sunteţi alături de Radio Universul Prieteniei, un radio mereu aproape de sufletul tău!
Vă aştept cu drag pe toţi, alături de mine de la ora 22.00-Sunetul Anilor la Radio Universul Prieteniei.
Vă doresc o seară minunată!
Vă îmbrăţişează, cu drag, Viorel Sima!
http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
http://www.radiouniversulprieteniei.nu-ip.ro/

4) Radio Universul Prieteniei (5/5/2010 8:17:47 PM):

salut!
Sunt ALEX si va invit sa ne curentam la 220V .

5) Radio Universul Prieteniei (5/5/2010 8:54:52 PM):

sunteti de acord cu oficializarea zilei barbatului?
de ce?
~
NU ! ... "deocamdată" ... Este ALT element din : ABATEREA Atenţiei !

6) Radio Universul Prieteniei (5/5/2010 9:09:41 PM):

stire zilei.
Dupa declaratiile FMI, Romania este OFICIAL in faliment!
~
ROMÎNIA = OM ÎN RAI

ROMÂNIA = GRĂDINA MAICII DOMNULUI

ROMÂNIA ~ Trebuie "plivită" de "buruieni" = cozile de topor ... care "ne conduc"

7) Radio Universul Prieteniei (5/5/2010 9:45:41 PM):

o seara frumoasa, si....atentie la cei ce conduc tara asta.
~
"Şi a fost O ZI. Şi a fost O SEARĂ. Toate erau BUNE !"

Ăia care cred că ne conduc, EI TREBUIE : SĂ FIE ATENŢI LA NOI !!!

8) Radio Universul Prieteniei (5/6/2010 9:48:26 PM):

Clikc pe adresa:
http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
şi sunteţi alături de Radio Universul Prieteniei, un radio mereu aproape de sufletul tău!
Vă aştept cu drag pe toţi, alături de mine de la ora 22.00-Sunetul Anilor
la Radio Universul Prieteniei.
Vă doresc o seară minunată!
Vă îmbrăţişează, cu drag, Viorel Sima!
http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
http://www.radiouniversulprieteniei.nu-ip.ro/

9) Radio Universul Prieteniei (5/7/2010 11:25:26 AM):

Ce reprezintă Radio Universul Prieteniei pentru tine?
~
DA !
... răspuns FERM adresat VIEŢII !!!

10) Radio Universul Prieteniei (5/7/2010 11:17:29 PM):

cum se aude?
~
Toate sunt BUNE !

11) Radio Universul Prieteniei (5/7/2010 11:37:34 PM):

Basescu a anuntat ieri masuri prin care GENOCIDUL devine in Romania POLITICA DE STAT. De la 1 iunie peste tara noastra capul mafiei politice aduce intunericul pentru foarte multi ani de acum incolo.
Cum va vedeti viata in urmatorii ani.
Cui se datoreaza saracia fara precedent in care gasca ce conduce Romania ne arunca?
~
Viaţa în "următorii ani" (pentru cine ... "va mai apuca" să-i "prindă" !)
... va fi FOARTE Frumoasă ! (În NICI un caz ... Minunată !!) ;

MINUNATĂ ... va fi pentru CEI MULŢI, care vor (mai) TRĂI în Suferinţe CUMPLITE ... impuse de "conducători" !

Toate "se ... datorează" NOUĂ !!!

CĂCI ... NU AM PLIVIT GRĂDINA MAICII DOMNULUI !, care, ACUM, este plină de "Cozi de TOPOR" (slugile ... "elitei") şi "BURUIENI" ("acoliţii", "protejaţii", "familiile" ... LOR).

Şi eu voi trăi MINUNAT în Voia Domnului DUMNEZEULUI Nostru !
căci după CHIPUL şi ASEMĂNAREA LUI, ne-a dat Suflare de Viaţă Dumnezeu, când NE-A FĂCUT SUFLETE VII ... restul fiind ŢĂRÂNĂ !!

12) Radio Universul Prieteniei (5/8/2010 12:44:10 AM):

somn usor!
~
Într-ADEVĂR ! ,
STAŢI ... liniştiţi ! ,
Nu vi se întâmplă NIMIC ... aNormal ! .
~
Pentru AZI, inainte de "închidere", am mai primit:
:
Radio Universul Prieteniei:

Radio Universul Prieteniei

http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls

vă invită să ascultaţi duminică, 09 mai 2010

14.00 – 16.00 Cântec, joc şi voie bunăViorel Sima
16.00 – 18.00 Hoinărind pe meridianeCristian Radu Văşioi
18.00 – 19.00 Viaţa culturală a IaşuluiRodica Rodean
19.00 – 21.00 Duminică seara la noi acasă: „Bărbatul şi femeia...”Mariana Stratulat
21.00 – 23.00 Visul unei femeiAlina Arbajter
23.00 - 01.00 Nocturna muzicalăAlla Stanciu

Vizitaţi pagina Radio Universul Prieteniei la adresa:
http://www.radiouniversulprieteniei.nu-ip.ro/

Audiţie plăcută!
~
A mai fost "unul" (Radio Universul Prieteniei (5/8/2010 7:54:03 PM): Clikc pe adresa: http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls şi sunteţi alături de Radio Universul Prieteniei, un radio mereu aproape de sufletul tău! Vă aştept cu drag pe toţi, alături de mine de la ora 20.00 Muzica si Buna dispozitie la Radio Universul Prieteniei. Vă doresc o seară minunată! Vă îmbrăţişează, cu drag, Viorel Sima! http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls http://www.radiouniversulprieteniei.nu-ip.ro/) ...
deoarece "l-am sarit ... fara sa vreau", il las doar in paranteza !
~
Adineauri INSA (09.05.2010.7 ~ cca. 12:30) AM PRIMIT ... un mesaj DE ReTransmis prin MESSENGER :
"cineva ... nu spun CINE:

Basescu:

Taiem 25% din salariile bugetarilor, 15% din pensii si somaj!"

Asta a spus azi, 6 mai 2010, presedintele nostru.
Tineri, ridicati capul si haideti sa ne unim si sa ne adunam toate fortele ca sa luam masuri drastice impotriva sistemului din Romania.
Azi Romania a cazut drastic pe o panta a extremismului si a batjocurei fata de tot ceea ce inseamna valori ale libertatii omului!
Numai noi suntem sansa unei generatii. Este de neconceput cum in secolul XXI asa ceva sa se intample, sa fim luati in batjocura si bagati in datorii!
In 1989 fratii nostrii si-au varsat sangele pentru ca noua sa ne fie bine!
Unde e binele?!
Da mai departe acest mass, numai noi suntem forta ce putem schimba ceva....."
...
Deci, INCA din 6 MAI ... circula acest mass pe INTERNET !

Eu i-am adaugat, celui care mi l-a trimis, urmatorul comentariu :

"Cornelius Rosca:
Mulţumesc ... pentru IMPLICARE !
~
Tocmai "ni s-a precizat" ... CĂ VOM FI FURAŢI ... PE FAŢĂ !;
adică nouă, la bugetari ... NI s-a promis ... că NI SE VA FURA: UN SFERT DIN Viaţă !
~
Era mai SIMPLU:
Să desfiinţeze cele 6 posturi "naţionale" ale "tvr" ... care oricum au AUDIENŢĂ aproape de ZERO !
~
Cornelius,"

~
UpDate 09.05.2010.7~22:36:
păstrez această adresă, pentru un articol ! "IA CU PÂINE, MAICĂ!"
~
Cornelius,
~
UpDate 20.05.2010.4~8:09-8:14 AM

Doamnei
geaninalisandru
Vă mulţumesc ! ... fug ... la SERVICIU !
Cornelius,

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Am facut o vizita la : "Critic pe Bloggari.Org" ... unde am gasit "INCHIS" !
Doar cateva comentarii, care mi-au "trezit" banuieli sumbre !
Am plasat UN Comentariu :
:
"DoarATAT says:
Your comment is awaiting moderation.
09/05/2010 at 12:13

Bună Ziua !
Domnilor !!! … eu personal V-am SUSŢINUT şi VĂ SUSŢIN !
Am lipsit câteva zile (din cauza soţiei !! ~ era s-o pierd … “acum” !) ŞI nu vă mai GĂSESC !??

eu SUNT “bruiat” din IUNIE 2009, de “cineva”, o MASCĂ nenorocită, căruia i-am spus “Clona mea” … acest “ins” ABJECT … îşi atinge SCOPUL, dacă este băgat în seamă !
~
EU … NU AM CEDAT, deşi am suferit … şi încă sufăr !
~
Vă rog din TOT SUFLETUL :

NICI UN PROIECT BENEFIC, NU POATE FI ABANDONAT !!!

Dacă “cineva” (probabil … ca de obicei: O MASCĂ NENOROCITĂ, … sunt destule printre Bloggeri !) V-A “Supărat” … dumneavoastră ÎI FACEŢI JOCUL … prin ACEST Abandon !
Aţi UITAT de PROIECT ?
Aţi uitat … CE v-aţi propus ?
Aţi fi avut ŞANSE ca, încetul cu încetul, cu răbdare ŞI … cu susţinerea NOASTRĂ … să deveniţi ÎN TIMP … UN COLECTIV FERM, care SĂ IMPUNĂ ÎN ROMÂNIA (cel puţin în Virtual !): LEGEA BUNULUI SIMŢ !
~
Vă rog din tot Sufletul, REVENIŢI asupra Deciziei de ABANDON !!!
măcar pentru “speranţele … neprecizate” ale celor “CÂŢIVA” (aşa-i la “început” … INERŢIA este MARE !) … care AU VENIT … măcar O DATĂ, în vizită … CU ONESTITATE !!!
~
Vă Iubesc !
Vă mulţumesc pentru că … EXISTĂM !
~
Cornelius,"
~
L-am "reluat" AICI ... din teamă de A NU FI "respins" pe fugă (S-A MAI ÎNTÂMPLAT !), după CARE ... să mi se solicite ... REFACEREA ... Comentariului !
~
Vă ROG :
FIŢI ATENŢI !!!
Fiţi atenţi la CINE vi se adresează !
Fiţi atenţi la ADRESELE DE Profil !!!
Adresele de PROFIL ... SUNT UNICE !
... NU cred că pot fi falsificate, prin proceduri de hacker !
~
Am "reluat" comentariul ... tot la comentarii, deoarece, un webmaiter mi-a explicat, că:
ORICE RELUARE ... ESTE DEPUNCTATA ... de Motoarele de căutare !
~
Cornelius,

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,