vineri, 1 ianuarie 2010

Deoarece

am inceput actiunea de Rostogolire ( vezi : Rostogol 1~B , Rostogol 2 ~B )
am gasit in partea de jos (vezi Cap SAT !),
un "CEVA" de care nu pot scapa, dar care NICI nu se arata SA VAD ce este.
Legitim ESTE sa CAUT sa scap de ceva care : FIIND LA MINE "acasa" (pe blogul meu ADICA), neputand avea ACCES (fiindu-mi Invizibil) inseamna ca "Este CEVA care IMI DAUNEAZA !!!"
Am "copiat textul respectiv, folosind "Editati HTML", aici am sa incerc sa-l redau, CU si FARA "Editati HTML".
:
Va Iubesc !
Fara :
~ ,
if (!window.gadgets || !gadgets.rpc) { document.write('

Cu("Editati HTML") voi incerca doar daca nu ramane, ceea ce vad ca ESTE, intr-un limbaj AIUREA.
Va ROG, daca ESTE cineva care imi poate TRADUCE, in caz ca ramane dupa ce dau "PUBLICATI POSTARE". Daca NU ramane am sa-l copiez "bob cu bob" pe caiet, FOLOSIND Creionul ! (gata 01.01.2010.5 ~ 23:40 PM)
~~
DEGEABA. textul ramane ascuns, s-a comutat singur pe "Editati HTML", SI s-a blocat ... a trebuit sa ANULEZ peste 30 de DIV(scris mic) aflat intre ,? (scrise invers) si .(scris invers).
DAR, daca cineva poate folosi "Editati HTML", cred ca poate citi textul (ce a mai ramas din el dupa eliminarea ,?DIV. (scrise cum am precizat: pe dos !).
Pe CORNELIUS ROSCA, unde am descoperit "Amanuntul", am dat "copy" pe pagina "ramasa"(publicata), iar aici voi da "paste", sa vad daca "textul va fi preluat", deci "paste":
:

Va Iubesc !
~ ,
if (!window.gadgets || !gadgets.rpc) { document.write('

~~ gata, dau "Publicati ...", sa vad daca APARE ! (am verificat pt. "Editati HTML" SI "textul" este "Acolo ... cu toate imbarligaturile de semne scrise "pe dos" !!!):
Hai !~
Deci ACUM am :
UN TEXT CAMUFLAT, dar SCRIS si Publicat PARTIAL pe doua Bloguri personale, singurele bloguri pe care le-am introdus pe ZeList, CELELALTE 7 ... s-au introdus "SINGURE".
UN adevarat SF !
~
BlogRank~
~

Abonaţi-vă la Postări Comentarii
~
CAPITA-LIST (Bucuresti)Recensamantul Bloggerilor
~


~~~textul ASCUNS este camuflat la "Gadgetul": CAPITA-LIST (Bucuresti) si poate fi "citit" pe "Editati HTML". Dar asemenea SURPRIZE cred ca o sa mai gasesc !
~~~~~~~
Accesand "photobucket" AM regasit Recensamantul Bloggerilor (BETA), am "cerut" MUNTENIA. La pagina 14 (acum la 02.01.2010.6 ~ 2:07 AM)(al treilea rand de SUS), la 30.04.2009 ESTE inregistrat "BLA ... BLA ... BLA" ca fiind al lui : ROSCA Gheorghe Cornel din Bucuresti, adica AL MEU !!! Dau "copy"+"paste" pe randul respectiv, sa vedem ce rezulta :
:
Blogger BLA ... BLA ... BLA este al lui ROSCA Gheorghe Cornel din Bucureşti 30-04-2009 , tot acolo, accesez RANDUL (click stanga !) , citesc si "copy+paste" pt. ceea ce "imi apartine" :
:

blogger BLA ... BLA ... BLA

apartine lui ROSCA Gheorghe Cornel din Bucureşti

Pentru ca mereu : suntem la inceput ... trebuie sa comunicam ... urmarim un model ... devenim UNUL ... credem ca traim ... uneori chiar o facem ... avem atitudine ... n-avem nimic ... incercam sa iubim ... ... gandim ... devenim

Salveaza BLA ... BLA ... BLA pe Fav20.com



Iti recomand aceste teme pentru blogul tau:


Teme pentru blogul tau sau Teme pentru blogul tau


~
sa vedem (mai sus) ce a rezultat : !

Am accesat cele doua "propuneri" ... care mi-au adus aminte de o "fraza" citita recent, SI anume la domnul : Stefan Stoica (eu NU am acces permis, asa ca NU stiu ... peste ce dati, daca "dati click" pe nume !). Comentariul domniei sale, [II MULTUMESC (si aici !) in caz ca intradevar a vrut sa ma ajute] il gasiti "pe de-a intregul" la " " . Aici, acum, citez DOAR :
:
" Faptul ca ati postat poze si informatii cu/despre dvs. poate nu e chiar asa acuzabil in unele cazuri, dar avand in vedere ca de indata ce ati observat ca sunteti "clonat" cum va place sa spuneti nu ati sters profilul si sa treceti pe domeniul privat nu dovedeste decat ca va place situatia in care va aflati. "

Da, CHIAR ! De ce OARE nu am trecut pe Domeniul PRIVAT ? Cand "ASA de SUBTIL" sunt "indemnat" ... inca Din APRILIE !!!!
Da ... de atunci ... de cand am anuntat ca DORESC SA introduc "AdSense", pentru ESTETICA Blogurilor mele, da, DE FAPT poate chiar mai devreme, DE ATUNCI ... se tot fac presiuni ... pana la :
FURT direct
(prin COPIERE dubla si tripla, a acestor 9 Bloguri ... ma iertati va rog ... de "C...T").

Draga domnule "Stefan Stoica", EU m-am "prins" de mult de "intentiile" ... tuturor atacurilor la adresa "pretioasei mele persoane".
NIMENI nu da 2 (adica doi) Bani pe mine . Pe "acestia" ii intereseaza DoarATAT: ... Blogurile ! Pentru ca eu : m-am incapatanat Sa NU Cumpar !!
Daca as fi avut "bani", cumparam INCA DE LA INCEPUT !!!
Daca as AVEA "bani", AS CUMPARA chiar ACUM !!!
Dar, CU TOTUL si CU Totul ... ALTCEVA !!!
Dar, cum "ei" nu-mi dau "bani" (chiar DACA nu as fi fost Bugetar, tot ATAT mi-ar fi dat ... ca la toti "ceilalti" de altfel ... adica NIMIC !), ... din ce imi mai ramane ... SI PE "AIA" ... ii dau mai departe, ramanand cu ... NIMIC !!!
Cat despre :
:
" Cu tot respectul pentru varsta inaintata pe care o aveti vreau sa va spun ca doar pt faptul ca boiti peretii sau decorurile de la Nottara nu sunteti un artist. Sunteti tot un zugrav. Unul cu ceva mai multa carte...dar tot un zugrav. ", draga Domnule "Stefan Stoica", doar la prima "vedere", imi spune DEJA, ca si dvs. ati fi meritat

"PREMIUL LACRIMEI"

Slavă lui Dumnezeu !

si, din pacate, sau, poate chiar mai degraba DIN Fericire, Foarte MULTI Oameni AR FI Meritat ! Cineva ... a avut grija SA-L "faca ... VARZA" acest premiu .... NU doar compromitandu-ma ! Ci SABOTANDU-L direct !
Acei carora EU l-am acordat, Pe MERIT Deplin ... si nu l-au acordat mai departe, IN CONDITIILE cerute ( vezi eticheta: , cred ca si-au dat SEAMA DEJA ! Imi pare sincer RAU pentru Acesti Oameni !
Au REFUZAT Iubirea !
~
CRED !
Cred ca nimanui NU-I "place" ... S.I.T.U.A.T.I.A. ... in care ..........................
~
~~
Numai ATAT : Va Iubesc ! Fratii si Surorile mele ... care V-ati TREZIT !
Va Iubesc ! Fratii si Surorile mele ... care NU v-ati Trezit !
Va Iubesc ! Fratii si Surorile mele ... care NU va veti trezi NICIODATA !
Blestemat SĂ FIE ... cel Rău !
ASA sa ne ajute Dumnezeu, DUPA credinta NOASTRA !
Doamne ajuta !
~,
~ ,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,