marți, 12 ianuarie 2010

Dialog ... matinal !

Iubire ... cu "nabadai". CONFUZIA ... uneori da "Roade" !
:

prietena: Porumbelul ,,POSTAS,,
Senatorul şi hotelierul

Despre un anume senator francez Renauld, se povesteşte următorul fapt:

Ajungând pentru prima dată la Paris, ca senator, trase la un hotel, unde îşi luă o cameră, plătind costul înainte:150 de franci.
Hotelierul l-a întreabat dacă doreşte chitanţă.
- Nu, îi răspunse Renauld, nu e nevoie, Dumnezeu vede totul.
- Credeţi în Dumnezeu? întrebă hotelierul.
- Sigur. Dar dumneata?
- Nu, domnule, eu nu cred.
- Ei, atunci, zise senatorul, dă-mi chitanţă...

Aşa este. Cei ce nu cred în Dumnezeu sunt capabili de orice, dar mai periculoşi sunt cei care declară că au credinţă, însă faptele îi contrazic.
O ZI BINECUVANTATA

Cornelius Rosca: Multumesc ! Doamne ajuta ! ~ la fel SI chiar mai bine ... la dvs. ! .....am putintica treaba ...5 min VA Rog !
prietena is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.
prietena: Suflete sârguincios,

Un bolnav din lume,
Un copil de-al Meu,
Ar avea nevoie
De-ajutorul tău.

Să ei alifie
Şi balsam cu tine,
Iară pentru restul
Lasă-Mă pe Mine !{ popas duhovnicesc}

prietena: Suflete ispitit,

Patima pe care
Stiu că n-o iubeşti
N-o să plece dacă
Nu o spovedeşti.

Ca să scapi de ea,
Trebuie voinţă !
Şi am să te-ajut,
Dacă-i neputinţă.

Cornelius Rosca: Am revenit, ... dar nu pot sta mult, DEJA ...SE Lucreaza !
Cornelius Rosca: Am postat ultimele mass-uri de la "prietena" !
prietena: Suflete apropiat,

Ori de câte ori
Eşti scârbit şi trist,
Să-Mi citeşti cu râvnă
Imnul Acatist.

Şi-am să te ajut
Dup-a ta credinţă,
Dup-a ta iubire,
După nevoinţă.

Cornelius Rosca: Doamna "susana" ... eu am avut incredere in "acest FRATE"
prietena: Suflete necumpătat,

"Vinul veseleşte
Inima oricui",
Zice într-un psalm,
Cel cunosc destui.

Vin înseamnă, însă,
Dragostea curată
Şi nu veselia
Celor ce se-mbată.

Suflete frământat,

O problemă, iată,
Mintea îţi frământă;
Care nu-ţi dă pace
Şi te înfierbântă.

De citeşti Psaltirea
Fără a-nceta,
Vei găsi răspunsul
La-ntrebarea ta.

Suflete bun,

Eu M-am răstignit
Doar de dragul tău
Ca să-ţi dărui raiul,
Copilaşul Meu.

Nu vreau ca şi tu
Să te răstigneşti,
Ci vreau doar atât:
Mult să mă iubeşti

Cornelius Rosca: De 3 ori ...la dumnealui, probabil a sters, nu ma intereseaza, L-AM RUGAT sa indeparteze "CLONA mea" ... pe care o urmarea cu SARG dar, atat !
Cornelius Rosca: Cu "necuratul" ... NU dialoghezi ... ci IL INDEPARTEZI ... in NUMELE Domnului !
Cornelius Rosca: Nu este treaba nimanui ... ca om ... SA-l "vindece" pe ... diavol !
prietena: Suflete binevoitor,

Vin şi anul ăsta
Să vă vizitez
Şi, cu bucurie,
Să vă-mbrăţişez.

Am o rugăminte,
Fii Mei iubiţi:
Poate anul ăsta
Nu Mă răstigniţi !


si cu aceste cuvinte anchei rugandu-va sa ma iertati ca am abuzat de rabdarea voastra ,,iertare ,iertare,iertare.
Cornelius Rosca: Nu ati citit ... ceam scris ?
BUZZ!!!
Cornelius Rosca: Nu ati citit ... ce-am scris ? Eu am citit TOT ce mi-ati scris, va multumesc, dar V-am Comunicat OPINIA MEA de barbat ! Eu sunt FERM ... cand este vorba de PRIETENIE, Iubire si Adevar !
Cornelius Rosca: Eu NU mint, dar pot "Prelua ... o informatie FALSA" care sa ma pacaleasca "ca e buna" si s-0 dau mai departe !
Cornelius Rosca: Nu stiu de ce nu-mi raspundeti...?!!!
Cornelius Rosca: Eu, doamna "susana", o spun si AICI: Nu sunt Dumnezeu ! Nu sunt Trimisul lui Dumnezeu !
Cornelius Rosca: Si NU Vorbesc in Numele LUI DUMNEZEU !
Cornelius Rosca: Dar ... ceea ce "eu" CRED ... ca e bun SI poate fi folosit si de altii ... DAU MAI Departe, dar cu discernamant ... in doze MICI ...
Cornelius Rosca: SI doar daca ... CINEVA este "amator" sa primeasca in ... continuare ... !
Cornelius Rosca: Un "Prieten"... care ESTE PRIETEN cu Dusmanul meu, inceteaza de a-mi mai fi prieten ! Imi devine INDIFERENT !
Cornelius Rosca: Eu stiu ca NU ati inchis ... EU NU v-am OBLIGAT ... la nimic ! Si INCA VA Iubesc, fiindu-mi "Sora mea mai mare", dar de la Dumnezeu !
Cornelius Rosca: ASA sa ne ajute Dumnezeu ... PE TOTI !
Cornelius Rosca: DISCERNAMANTUL este dat Omului de catre DUMNEZEU, nu de catre diavol !
~5min....nimic(acum9:43AM)
...
Cornelius Rosca: Doamna "susana" ... Vad ca V-ati OPRIT.
Cornelius Rosca: au trecut 5-6 minute, daca nu raspundeti, inchid si eu.
Cornelius Rosca: Totusi NU voi interpreta ... dupa ce se intra pe Portaluri "stil" NING ... NU SE MAI "vede" NIMIC ... pe "Yahoo! Messenger".
Cornelius Rosca: O ZI BUNA ... Va doresc ! Doamne ajuta !(9:47AM)
~
~
Am inchis (si aici) la (9:49AM).
~
PERIEREA de care v-am zis !:
:
" ~,

vad ca se mentine si aici (tot "goala") !!!
Va multumesc !
gata la 10:09 AM
~,UpD14.01.2010~10:16http://cemerita.blogspot.com/
~,
UpDate la 19 Decembrie 2010, duminica (7:59AM) 
Da, doamna susana ! 
Eu v-am considerat Prietena mea, din Virtual (alaturi de multi altii ... care au venit si AU PLECAT ... in confuzie ! Confuzie creata de un hacker, apoi sustinuta, intretinuta si amplificata de domnul Adrian Fratila (suparat si razbunator ... pe cine NU i-a facut NIMIC, de fapt !) si de doamna Elena Marin-Alexe ... probabil bazata pe PRESUPUNERILE facute de domnul Adrian. 
Amandoi insa, DACA erau cu adevarat intelepti, doar comparand IN PRIMUL RAND, adresele de profil a mea si a Clonei ... apoi CELELALTE diferente evidente, ca si SEMNELE cat muntele ALE FRAUDEI si CALOMNIEI la care eram supus, nu s-ar fi alaturat TERFELIRII pe care a trebuit sa o suport eu insumi, dar SI FAMILIA MEA !!! Caci respectivul ... s-a folosit de imagini preluate de la mine, ca suport al BATAII DE JOC ! 
Acestia doi, mentinandu-se in CONFUZIE chiar si AZI (19 Decembrie 2010) ... se mentin in acelasi timp COMPLICI ai Clonei ! Si nu sunt singurii ! Adaug cu MARE incredintare pe numitul GHEORGHE CAZACU, cand preot, cand diacon, cand FRATE ... avand cu mult mai multe bloguri decat mine (adica Un pluriblogger = PSIHOPAT, dupa afirmatiile doamnei Elena Marin-Alexe, categorie in care DOAR eu am fost inclus ! Caci dumneaei este PRIETENA cu doamna criss = 12 Bloguri, cu domnul Pr. Gheorghe CAZACU, al caror NUMAR de bloguri, nici dansul nu-l mai stie !) 
Da domnule "FRATE" ... v-am rugat (RUGAT,  nu impus !) ca atunci cand va referiti LA mine, si veniti sa "comentati' ... LA mine, sa NU va adresati CACOFONIC, caci este lipsa de respect ! Eu nu sunt Rosca Cornelius (pe care POATE chiar dvs. L-ati "CREAT" !). 
Va intreb TRANSANT: 
Cum de STIATI sa veniti la MINE (Originalul !!!) ... atata timp cat dumneavoastra aveati "agrafe" si "adresele de pe BlogRoll" DOAR CATRE ... Clona mea ! 
A fi hacker nu inseamna neaperat sa fi si INTELIGENT ! 
A fi CITITOR, sau blogger, de asemenea ! Ca blogger, dupa un anumit timp, te dumiresti CAM ce reprezinta o Adresa de Profil ! SI IN NICI UN CAZ ... nu faci PRESUPUNERI ! 
Si eu pot "Presupune", domnule "FRATE" ca domnisoara Ioana Cazacu Liliana, sunteti de fapt ... tot dumneavoastra ! "Stilul" ... VA DA DE GOL ! Presupun ! 
Ce usor este ... SA TE BAZEZI pe presupuneri ! ... O iei RAZNA repede ! 
Imi cer iertare, pentru lipsa de diacritice ! Presupun ... ca NICI nu vorbiti ... romaneste, IN GAND !!! 
Cornelius, :)
PS: ... POT presupune ca FRATELE este tot una cu doamna susana ! Pot presupune ca eu nici nu exist ! POT presupune ca, in urma acestui UpDate ... "blogurile si conturile mele" VOR DISPAREA ... DEFINITIV ! POT presupune ... ca DEJA este trimis un UCIGAS PLATIT sa "imi inchida GURA ! Definitiv !". POT presupune ca NIMENI nu CITESTE de fapt ... la mine, DE MULT TIMP ! ... CERT este doar Dumnezeu ! ~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,