joi, 18 februarie 2010

Rugaciunea ca Mantra (2)

~
~
ASTAZI ... nu merit...SA Traiesc ... "am sarit" peste cele 12 serii...matinale ! AZI sunt ROBOT !
~
bsusyka sica:
le celor vii si ale celor raposati. Da-mi, Doamne, lacrimi fierbinti, ca sa-mi plang pacatele. Darul Tau cel curatitor, care a spalat picioarele ucenicilor Tai, sa spele si sa curateasca inima si sufletul meu, ca asa, cu vrednicie, cu curatie si cu umilinta sa ma impartasesc cu Sfintele Tale Taine, acum si in timpul mortii mele, iar in ora despartirii mele, cu bucurie sa se suie sufletul meu la Tine, fara de nici o frica, intrebare sau impiedicare sa trec vamile vazduhului, intrand in marirea Ta cea cereasca. Ajuta-mi, Doamne, ca sa Te maresc in veci, sa ma inchin Numelui Tau Celui Sfant. Amin.
~
bsusyka sica:
Rugaciunea de Joi
Doamne Iisuse Hristoase, Fiule si Cuvantul lui Dumnezeu Tatal, care in ziua de astazi ai luat Cina cea de pe urma, cu ucenicii Tai, si cu mare umilinta ai spalat picioarele lor, si ale ucenicului care Te-a vandut! Apoi, luand paine si vin in mainile Tale Cele Sfinte si binecuvantandu-le cu puterea Ta cea Dumnezeiasca, le-ai facut insusi Trupul si Sangele Tau, cu care i-ai impartasit zicand: 'Luati, mancati si beti, ca acestea sant Trupul si Sangele Meu, pentru ca sa se ierte pacatele voastre.' Cela ce tot in ziua aceasta Te-ai inaltat la cer si ai sezut de-a dreapta lui Dumnezeu, Tatalui Tau, sa imparatesti impreuna cu El in veci, ca Unul-Nascut Fiul Sau preaiubit.

Rogu-Te deci, pentru rugaciunile ucenicilor Tai, iarta pacatele noastre, ale tuturor
(pt continuare ... citeste IN SUS !).
~
Cand sa "inchid" ... (ii multumesc din inima ! Dumnezeu s-o binecuvanteze !) ... doamna "m-a deranjat" iar ... mii de multumiri Doamnei susana ! (CITITI ... in SUS !).
~
bsusyka sica (2/15/2010 8:03:38 AM):
imi pare rau - NU vrea sa intre; il voi transcrie, dar, NU cred sa aibe acelasi "efect". Iar prin email, v-am mai spus, NU stiu inca sa LUCREZ !:

"umanitar 7:49 AM 2/15 11:56 PM 2/14 da-l mai departe !
Te rog ajuta-ma !
Nu il sterge, te rog citeste-l mai intai !
Numele meu este Gadea Maria, am 21 de ani si sufar de o forma rara de leucemie, singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai.
Operatia costa 55 ooo $ si familia mea a strans deja 32 000 $.
In cazul meu, Fundatia care ma va ajuta sa strang banii, a incheiat o intelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0,01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. ... te rog frumos, din tot sufletul, da-l mai departe, poate voi avea si eu sansa de a fi ca tine! ... un copy-paste la toata lista; nu ia decat 30 de secunde da-l mai departe daca ai suflet bun ........"

Banuiesc ... deja am RUPT lantul continuitatii...la mine !
Asa este cand te OCUPI de AUTOAPARARE ... in loc sa inveti ... CE ESTE ... UTIL !
Va rog sa puneti SI aceasta ... neimplinire ... TOT in "CONTUL .. clonei mele", caci ... îi apartine !
Dumnezeu sa-i odihneasca NEURONUL ... caci CA(k) hacker ... ARE ... mai mult ca NOI !
NOI ... cei care ... ne-am lasat MANIPULATI ... de "neuron" !!!
Va ... multumesc ... pentru cele 9 LUNI DE ZILE ... in care ... m-ati "AJUTAT" !
Va rog sa verificati ... TOT Timpul ... am Solicitat ... ajutorul !
Dar ... DEH ... NOI cei FARA DE NEURON (era suficient ... UN singur neuron ... pentru MAI Multi !) ... AVEM DOAR Pretentii ! -- si ma opresc ... PENTRU ca ... (18.02,2010.4~8:21 AM) ... am incetat ... sa MAI ... Gandesc ! ... La ce BUN !!!?

bsusyka sica (2/15/2010 8:22:18 AM):
Rugaciunea de Luni:
Doamne Iisuse Hristoase, cu adanca umilinta recunosc si marturisesc, ca in toata ziua pacatuiesc contra Iubirii Tale Dumnezeiesti. Deci astazi, ca este luni, si inceputul saptamanii, ma rog cu umilinta indurarii Tale celei mari: iarta-mi pacatele cele de voie si fara de voie, si-mi ajuta sa pun inceput bun si sa port mai multa grija de sufletul meu, pentru care ai rabdat atatea dureri la Sfanta Ta Rastignire! O Doamne, astazi iti dau sufletul si trupul meu si vointa mea, rugandu-Te sa fie voia Ta cu mine, dupa buna placerea Ta. Pedepseste-ma Doamne, dupa indurarea Ta, in aceasta lume, iar nu in cealalta viata. Si iarta pe cei vii si pe cei raposati, pentru rugaciunile Sfintei Tale Biserici, si pe toti ne invredniceste de marirea Ta in rai.
~
bsusyka sica (2/15/2010 8:22:51 AM): La aceasta pun mijlocitori pe Sfintii Tai ingeri, catre care zic: O, cerestilor ajutatori si pazitori ai oamenilor, voua ma inchin si va multumesc, pentru ajutorul si conducerea ce ne-o dati in toate zilele noua, nevrednicilor si pacatosilor. Scutiti-ma de vrajmasii cei vazuti si nevazuti, ca sa nu mai pacatuiesc de acum inaintea Dumnezeului meu! Invredniciti-ma sa va vad la moartea mea, stand in jurul meu si sa duceti sufletul meu in cer, ca sa se inchine maririi Fetei lui Dumnezeu, iar voua sa va multumesc acolo, pentru purtarea de grija ce ati avut pentru mine si binele vostru sa-l spun cu glas neincetat in veci. Amin.
~
bsusyka sica (2/15/2010 8:31:43 AM):
"Rugaciunea si postul sunt lipsite de putere neinsotite de mila. Fara milostenie, ele nu se ridica la cer."
Sfantul Ioan Gura de Aur
~
bsusyka sica (2/15/2010 8:36:41 AM):
Mesajele care le trimit nu sant expre pentru o persoana anume, ci pentru toti cei din lista mea de mes,asa sa nu crezi ca iti trimit numai [tie] cine vrea le primeste cine nu nu le citeste ,Doamne ajuta si post usor.
~
bsusyka sica (2/15/2010 10:48:06 AM):
PUTEREA DE A IERTA
Sa ierţi nu înseamnă să uiţi. Să ierţi înseamnă să-ţi reaminteşti... ...că nimeni nu e perfect. ...că fiecare din noi se împiedică, chiar când ne dorim mai mult să stăm drept. ...că fiecare spunem lucruri, pe care ne-am fi dorit să nu le rostim niciodată. Toţi uităm câteodată că a iubi e mai important decât a avea dreptate. A ierta înseamnă să-ţi aminteşti cu adevărat... ...că omul e mult mai mult decât propriile greşeli, ...că adesea suntem mult mai buni şi mai înţelegători, ...că acceptând defectele altora, învătăm să le acceptăm şi pe ale noastre. ...că şansele sunt destul de mari ca în curând să avem nevoie noi înşine de iertare, ...că viaţa ne rezervă uneori împrejurări cărora cu greu le facem faţă. A ierta înseamnă să ţii minte că ai în i
~
bsusyka sica (2/15/2010 10:55:20 AM): inima ta puterea de a o lua de la capăt, iarăşi şi iarăşi... Aşa că încearcă să ierţi, iarăşi şi iarăşi...
~
bsusyka sica (2/17/2010 8:00:47 PM): buna seara
~

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,