vineri, 2 aprilie 2010

Domnului Adrian Fratila !

Va doresc UN PASTE FERICIT ! UN PASTE LUMINAT !
~
Daca DORITI intradevar SA SE LAMUREASCA ... CEVA ... nu procedati CORECT !
Redau mai jos comentariul dumneavoastra ... pe care tocmai l-am moderat, IMEDIAT ce am deschis "Yahoo ! Messenger.":
:
(Domnul Adrian Frăţilă a comentat la articolul meu "Pact cu diavolul" , desi NU CRED CA L-A CITIT Personal !
NU doresc polemică, ci doar Să Ne Luminăm !)

"1 comentarii: plimbati mousul peste AVATAR/Pseudonim ! Veti vedea Adresa de Profil ! A domnului Adrian Frăţilă , doar ca NU poate fi ACCESATA...FIIND "copy/paste" facuta de mine (DoarATAT) ... PRELUAREA Completa a Comentariului...ASA APARE ... LA PRELUARE ! Dar daca veti merge sa deschideti comentariul SI veti accesa...atat AVATARUL cat si Profilul, NUMAI ACELEA ... VA VOR TRIMITE la ... NOUL SAU CONT !!! Acel din februarie !
Adrian Frăţilăspunea...

Domnule draga :)
Nu am murit si nu sunt dat disparut, poate pentru dumneavoastra nu am nici un interes, am fost anuntat de adevaratii prieteni facuti in urma blogurilor mele despre acest articol.
O sa va rog sa ma lamuriti dumneavoastra pe mine cu niste mesaje pe care le-am primit

Mesajul 1:
[Amatorul] Comentariu nou pentru Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!.From: DoarATAT
Add to Contacts
To: adriannfratila@yahoo.com
DoarATAT a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!":
Ce se mai aude pe acolo Draga Adrian?

la "From" scrie "From: DoarATAT "
From inseamna de la cine am primit acest mail in caz ca nu stiati

Mesajul 2:
[Amatorul] Comentariu nou pentru Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!.From: DoarATAT
Add to Contacts
To: adriannfratila@yahoo.com
DoarATAT a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!":
Eeeee sami sugi p... de fraer........

la "From" scrie "From: DoarATAT "

Din cate stiu un comentariu se face de pe un anumit cont care la urma lui are o anumita adresa de mail, acum va intreb pe dumneavoastra ma credeti chiar asa de prost?
Spuneti dumneavoastra ce inseamna asta?
Si daca mai vreti o sa mai continuam circul acesta care nu isi are rostul.
Si ca sa vedeti ca inca continuati cu minciuni dau exemplul urmator: NE PREZINTA pe 16 Martie ac. ... DEJA "Liliac inflorit".Vrea ... SA FIE Primul, trantind ... O Minciuna ! ... nici macar FRUNZELE ... nu le-au aparut !

eu cred ca postarea mea se numeste "Într-un cer violet" nu ma supar ca ati comis aceasta greseala si totusi eu va iert pe dumneavoastra.
Si totusi cine sunteti dumneavoastra?
Eu nu mi-am facut bloguri ca sa am faima sau pentru comentarii sau pentru vizualizari, eu nu sunt insetat dupa bagare in seama, mie nu imi lipseste acest lucru si nu caut cai murdare pentru ami face vizualizari.
Sustineti ca "clona" daca o fi una va imita si va injura prietenii, va intreb pe dumneavoastra oare nu exista posibilitatea ca dumneavoastra sa fiti clona, ca dumneavoastra sa va creati un cont, un alt cont de pe care sa trimiteti aceste mesaje?
Va doresc sarbatori fericite! poate asa o sa va mai luminati la minte!
Cu stima si respect si neinteresat de viata si blogurile dumneavoastra va salut din departare!
Va multumesc pentru reclama :)
Apropo nici un comentariu pe care o sa il lasati pe blogul meu nu o sa fie publicat, asa ca vreau eu :)
Numai bine!
2 aprilie 2010, 23:19"

~
Domnul Adrian (http://www.blogger.com/profile/00528626740492544850/) SE FACE CA NU STIE ! Acum, ambele ... NU SUNT Disponibile pentru mine ! Poate ca pentru dvs. ... SUNT ! Acolo erau Blogurile Sale...CARE acum ... ?? ... UNDE SUNT ?? Acolo a activat din iulie 2008, principalul Blog fiind Amatorul, iar ultimul "construit", Piciul. Mai avea ... NUMAI pe adresa de Profil, l-au vizitat (pana azi = 03.04.2010.6~1:04 AM !!) 5100 de persoane.
DE CE le tine ASCUNSE ?
De ce NU imi LASA "drept la Replica" ! (Am ingrosat...pasajul din ULTIMUL comentariu, vedeti ... mai sus !)(Citez: "Apropo nici un comentariu pe care o sa il lasati pe blogul meu nu o sa fie publicat, asa ca vreau eu :)")
REAMINTESC adresa mea de profil (de CARE ... continui SA NU FIU Sigur !) :

http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721

Iar Perechea mea AVATAR/Pseudonim ... EXISTA din Octombrie 2008 !!!
~
Up Date, 03.04.2010.6~9:29 AM
Domnule Adrian !
Sunteti NESINCER !
Toata noaptea ... "am stat" pe messenger ... unde AM Sters cam 200 din cele PESTE 7000 de mesaje primite ! 97% din cele peste 7-8000 de mesaje ... sunt primite (iar 60 % citite !!) din Retelele Ning...unde AM PRIETENI care NU POT MINTI !! ASA este in NING !!!
Toata LUMEA are Adresa de Profil !! A dvs. ESTE (amandoua...de FAPT) ... FOARTE Veche !!
Toata Lumea ARE Cont !!! Iar ACEST CONT ... ATUNCI cand FACI ... o trimitere prin email ... APARE IMEDIAT dupa "Pseudonim" (Pseudonimul ESTE Parte din "Adresa de Profil" !)
DOAR PE Dvs. ... VA PROSTITI :
From "DoarATAT" care APARE in messenger ESTE URMAT de "adresa de CONT" !
ASA Trebuia sa FACI PUBLIC ... ACUZATIA pe care mi-ati adresat-o (si sustinut-o Prin ARTICOL DEFAIMATOR ! ... si LA CARE ... NU mi-ati acordat DREPT de Replica !!) ... si PE CARE ati reluat-o, IATA, din nou !
Si din NOU ... FARA drept de Replica !
Eu NU afirm ca sunteti un IMBECIL !
Eu declar ca SUNTETI ... cel putin ... RAU Intentionat ! La adresa mea !
EU V-AM Iertat !
Dumneavoastra INSA ... Ramaneti in CONFUZIE ... pe BAZA ... presupunerilor !
Va citez (ati dublat Comentariul ... crezand ca Nu-l public ! L-am publicat cu licenta :"
Eeeee sami sugi p... de fraer........") :
*@ : "Apropo nici un comentariu pe care o sa il lasati pe blogul meu nu o sa fie publicat, asa ca vreau eu :)" ... ESTE Refuzul dvs. la Dreptul MEU la REPLICA !
*@ : "Sustineti ca "clona" daca o fi una va imita si va injura prietenii, va intreb pe dumneavoastra oare nu exista posibilitatea ca dumneavoastra sa fiti clona, ca dumneavoastra sa va creati un cont, un alt cont de pe care sa trimiteti aceste mesaje?"
Repet: "... oare nu exista posibilitatea ..."
aceasta SINTAGMA sinistra... poate fi folosita de ORICINE... impotriva ORICUI !!!
Oamenii CU CAPUL PE UMERI ... isi dau Seama ... DE DIFERENTE !!!!
Apropo ... DE CE ... NU AR FI VALABILA ... in CAZUL dvs. ????
"... oare nu exista posibilitatea ..." ca dvs. SA FITI Clona ???
BA DA !
Numai ca EU ... Adevaratul ROSCA Gheorghe Cornel, BATJOCORIT si de Clona si de TOTI COMPLICII Clonei, si ... mai ales ... de SUSTINATORII Clonei (adica deocamdata, de dvs. ... si inca O Doamna, careia NU-I dau Numele aici, acum !) ... deci EU:
VA IERT ... DEFINITIV !
NU am timp de pierdut ... cu cei care se comporta LAMENTABIL !!
Dumnezeu STIE ... si VA TRIA ... "la URMA !"

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,