sâmbătă, 3 aprilie 2010

Up Date la 03.04.2010.6~9:29 AM


Up Date la 10:54 AM :
:
From:
Adrian Frăţilă
Adrian Frăţilă
"<" noreply-comment@ * blogger.com ">
"
a trebuit sa FOLOSESC : ".." pauza ; pauza*pauza SI pauza".." ... CACI altfel, "legat" ... NU APARE ... DE LOC ! Adresa DE LA Adrian ... ESTE DOAR ... la Adrian !!!
Restul ... ESTE ... neintelegere si SUPARARE de Moment ! Am VAZUT ... DUPA cateva ZILE, articolul (CU Inghetata !) si EU AM Sesizat DIFERENTELE dintre ADRESE si DE DOUA ORI ... AM Facut "comentariu": niciunul NU A APARUT !!!
Eu am inteles SUPARAREA domnului Adrian, dumnealui INSA ... a COMPLETAT "actiunile Clonei" ... denigrandu-ma ... printr-o POSTARE in care MA CLASIFICA (doar ESTE ... medic.. Nu-i asaaaa ?!!) : a) DUPLICITAR si b) BOLNAV PSIHIC .
IAR in Continuare ... PESTE TOT UNDE facea "comentarii" ... AMINTEA DE : "nebunia mea" ... atragand SUSTINATORI !!!
Toate ... pe BAZA unor presupuneri !!
Iar APROAPE TOTI ... NICI ACUM nu-mi ... "vorbesc", unii chiar BANANDU-MA ! (Profil nedisponibil !).
Acel DoarATAT care ma Cloneaza APROAPE ... la indigo, ARE ALT CONT ! Pe Baza UNOR MINCIUNI declarate in "Profil" ... EU neavand "domeniu", sau "protectie ... HOSTER" !
BLOGSPOT.COM ... A PERMIS ... pe DOUA Conturi DIFERITE ... Aceleasi AVATAR + Pseudonim ... FURATE de la mine ! De asemenea FURATE: poze de FAMILIE ! (pe care le-am utilizat ... in primul Blog (ASPECTARE !!!!!): "MiniMaL".
Eu in CONTINUARE ... NU STIU ENGLEZA ... si multe Utilizari de INTERFATA imi sunt straine. Acea Clona ... ESTE ... Hacker ! Eu inca mai am MULTE de invatat !
Il rog ULTIMA oara pe domnul Adrian ... SA FACA Diferenta !!!

Ii adresez cu sinceritate: UN PASTE FERICIT !! Un Paste LUMINAT ! Doamne ajuta !
11:24 AM
~
Postare "deschisa" la ORA (cca.) 10:03 AM !
Fotografia de mai SUS (care apare PRIMA DATA !) are aproape UN AN ! Desi ... in "poza" sunt eu, poza ESTE facuta de UN Prieten Blogger ... CUNOSCUT de multa LUME din ... Virtual !
S-ar putea USOR numi :
"Cine pe CINE ... ŢINE ?" ... .
~
ACUM ... Up Date" :
:
Domnule Adrian !
Sunteti NESINCER !
Toata noaptea ... "am stat" pe messenger ... unde AM Sters cam 200 din cele PESTE 7000 de mesaje primite ! 97% din cele peste 7-8000 de mesaje ... sunt primite (iar 60 % citite !!) din Retelele Ning...unde AM PRIETENI care NU POT MINTI !! ASA este in NING !!!
Toata LUMEA are Adresa de Profil !! A dvs. ESTE (amandoua...de FAPT) ... FOARTE Veche !!
Toata Lumea ARE Cont !!! Iar ACEST CONT ... ATUNCI cand FACI ... o trimitere prin email ... APARE IMEDIAT dupa "Pseudonim" (Pseudonimul ESTE Parte din "Adresa de Profil" !)
DOAR PE Dvs. ... VA PROSTITI :
From "DoarATAT" care APARE in messenger ESTE URMAT de "adresa de CONT" !
ASA Trebuia sa FACI PUBLIC ... ACUZATIA pe care mi-ati adresat-o (si sustinut-o Prin ARTICOL DEFAIMATOR ! ... si LA CARE ... NU mi-ati acordat DREPT de Replica !!) ... si PE CARE ati reluat-o, IATA, din nou !
Si din NOU ... FARA drept de Replica !
Eu NU afirm ca sunteti un IMBECIL !
Eu declar ca SUNTETI ... cel putin ... RAU Intentionat ! La adresa mea !
EU V-AM Iertat !
Dumneavoastra INSA ... Ramaneti in CONFUZIE ... pe BAZA ... presupunerilor !
Va citez (ati dublat Comentariul ... crezand ca Nu-l public ! L-am publicat cu licenta :"
Eeeee sami sugi p... de fraer........") :
*@ : "Apropo nici un comentariu pe care o sa il lasati pe blogul meu nu o sa fie publicat, asa ca vreau eu :)" ... ESTE Refuzul dvs. la Dreptul MEU la REPLICA !
*@ : "Sustineti ca "clona" daca o fi una va imita si va injura prietenii, va intreb pe dumneavoastra oare nu exista posibilitatea ca dumneavoastra sa fiti clona, ca dumneavoastra sa va creati un cont, un alt cont de pe care sa trimiteti aceste mesaje?"
Repet: "... oare nu exista posibilitatea ..."

aceasta SINTAGMA sinistra... poate fi folosita de ORICINE... impotriva ORICUI !!!

Oamenii CU CAPUL PE UMERI ... isi dau Seama ... DE DIFERENTE !!!!

Apropo ... DE CE ... NU AR FI VALABILA ... in CAZUL dvs. ????
"... oare nu exista posibilitatea ..." ca dvs. SA FITI Clona ???
BA DA ! ... exista posibilitatea ca Adrian Fratila ... SA Fie Clona !
Numai ca EU ... Adevaratul ROSCA Gheorghe Cornel, BATJOCORIT si de Clona si de TOTI COMPLICII Clonei, si ... mai ales ... de SUSTINATORII Clonei (adica deocamdata, de dvs. ... si inca O Doamna, careia NU-I dau Numele aici, acum !) ... deci EU:
VA IERT ... DEFINITIV !
NU am timp de pierdut ... cu cei care se comporta LAMENTABIL !!
Dumnezeu STIE ... si VA TRIA ... "la URMA !"
~
~
Aici ... acum ... ar trebui sa "semnez" si SA PUBLIC !
Dar ... VA Reamintesc: ADRESA Clonei : http://roscacornelius.blogspot.com/ , si ...fiind atent LA AMANUNTE: ...SAU: http://roscacornelius.blogspot.com (adica FARA... : "/" !)
...
GATA ! ... acestia NU Merita ... "reclama":
Citez:
"
Va multumesc pentru reclama :)"
~
Imi cer iertare pentru lipsa diadriticelor !
~
Va Iubesc ! Sunteti Minunati !
PASTE FERICIT !
alaturi de Familie, iar ... "in GAND BUN" ... alaturi de cei dragi !
~
Cornelius,
(10:24 AM)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,