miercuri, 12 ianuarie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 17 (Miercuri 12.01.2011)

Bună Ziua !

Ieri am lipsit !
Nu pot să nu comentez ! Doar că, mai nou ... şi ACEST aspect ESTE criticat: adică DAU SFATURI, eu ... nefiind "cel mai în măsură" !
Nu vă supăraţi: FIECARE "Postare de Blog", este ea însăşi ... UN SFAT, o "problematică", un semn de întrebare, o mirare, o atenţionare, un copy/paste A CEVA PLĂCUT etc., etc. mii de alte motive, dar, în esenţă, fiecare postare NU ESTE DOAR "personală", este o Poartă, O UŞĂ a Comunicării. De aceea toţi "tânjim" după ... comentarii LA NOI PE BLOG, sau "aiurea" ... ca răspuns la cel, ACEL ... aşezat de noi (uneori CHIAR pentru a atrage ATENŢIA !!!).
Eu ... mi-am BLOCAT primirea de comentarii pe 8 din cele 9 "Bloguri personale" (free !!). Oricum NU mai comenta NIMENI la mine ! M-am obişnuit şi acum, ... că stau cu Poarta deschisă, ori închisă ... tot degeaba ! NIMENI ~ va continua ... "politica" de a NU comenta ... şi la mine !
Bim ! Bam ! Buf !
Blogurile AU NEVOIE să fie comentate ! Cei care NU comentează ... încă NU au înţeles, DE CE şi-au creat ... BLOG !
Desigur, există EXCEPŢII, pe care le voi preciza ... la "timpul" potrivit !
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
17~1. (6:27 AM):

Bună Ziua ! Domnului Alexandru Negrea, pentru acest articol !

În "final" nu uita DE CE ţi-ai făcut blog (?) înainte să ştii ... toate aceste sfaturi, de la "Specialişti" !! Eu am avut "şansa" să fiu comentat chiar la al doilea articol, pe blogul meu principal. Chiar din primele 10~15 MINUTE !!! Minune mare. Apoi totul, a fost normel. Apoi totul ... a luat-o razna, fiindcă am fost clonat, iar acum ... NU MAI AM CHEF ... nici "să câştig bani", folosind blogul ! La acest articol, am ajuns, citind pe Facebook http://blog.2parale.ro/, apoi chiar Blogul 2parale până la SATURAŢIE. Atunci, iată ... săturându-mă ... am comentat. 

Oare DE CE mi-am făcut bloguri ? (greşeală de începător = am 9, care în loc de Categorii, au rămas Domenii !!!). 

Cornelius, :)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
17~2. (6:33 AM):

Bună Ziua ! ~ Doamnei Odorica Ion

dacă eu aş fi ... Mircea
Te-aş ruga SĂ NU MAI ÎNTREŢII ... acele injurii ! 
Eu ne-fiind Mircea, aşez acest comentariu CU RUGĂMINTEA MEA: 
Vă rog, doamnă Odorica Ion, ¿ se poate CA DVS. PERSONAL să nu mai apelaţi la "limbaj licenţios" ?! Dacă veţi fi prima, ştiţi cum se spune: "Cel mai înţelept, cedează primul !" ... cu condiţia să nu înceapă ... iar şi iar !!! 

Vă "spun" UN SECRET : 
Acest Trandafir ESTE pentru mine ! Pentru că mă bucur de frumuseţea lui ... şi a gestului ! 
Acest Trandafir ESTE pentru dvs., căci ... FRUMUSEŢEA GESTULUI ... va "reveni" multiplicată ! 
Acest Trandafir ESTE pentru Mircea ! Pentru că aşa ... v-aţi dorit ! (NU este al lui ... până nu dă de el !). 
Acest Trandafir ESTE pentru TOATĂ lumea ! 

Eu vă mulţumesc pentru ACEST Trandafir care ESTE ! Desigur, l-aţi dăruit cu Bucurie, cu Iubire, cu Respect ! 
Eu vă mulţumesc ... cu Respect, cu Iubire, cu Bucurie şi l-am resimţit ca pe dorinţa dvs. de a ne Lumina împreună IUBIRII Divine, care ... NE COVÂRŞEŞTE ... chiar şi printr-o "fărâmă" a CREAŢIEI SALE: astăzi ACEST Trandafir. Darul dumneavoastră personal ... de Iubire ! 
Sunteţi Minunată ! Dumnezeu VĂ Binecuvântează ! 

Cornelius, :)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Îmi CER IERTARE ... unei Reţele Ning ... unde aveam de dat UN RĂSPUNS !
NU am răspuns, pentru că SUNT Supărat ! Încă nu am intrat în "normalitate" Acasă (în Familia MEA !) ... ceea ce are repercursiuni GRAVE ... la servici ! Iar în Blogosferă ... MI SE REPROŞEAZĂ ... că vorbesc !!! Vă rog să mă Iertaţi, pentru faptul că Vorbesc ! Asta presupune TOTUŞI ... că şi ... GÂNDESC ! ... Şi NU am "părul lung" ! Nu poţi VORBI ~ fără ca mai întâi SĂ şi GÂNDEŞTI ! Deşi, este adevărat ... POŢI SPUNE DoarATAT : tâmpenii, idiosincrazii, febleţuri, agramatisme, răutăţi, invidii, frustrări, "turmentări", platitudini, găselniţe, stupidităţi ... şi câte altele, SAU poţi REVĂRSA IUBIRE din GÂND BUN ! Inspirat, sau nu ! Programat, sau nu. Aleator, sau nu. Intenţionat, sau nu. Aflat ÎN APROPIEREA ... Adevărului, ... SAU NU ! Între cele două EXTREME, o multitudine de "aspectări" ... mai mult sau mai puţin frivole, interesate, "naturale de fireşti" ... ş.a., ş.a., ...
Acum FUG la Servici !

 
Cornelius, :) la 7:22 AM !!
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
17~3. (23:08):

Bună Ziua ! ~ Domnului Daniel Vinca

Un An NOU Minunat ! 
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, Pace în Suflete, alături de cei dragi ! 
*** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! *** 

Cornelius, :)
~*~*~
De fapt, fusesem atras, de un articol vehement, împotriva celor pe care noi îi plătim, pentru a ne oferi servicii de calitate, ... nu pentru A FI SERVIŢI ÎN bătaie de joc
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,