joi, 13 ianuarie 2011

Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 18 (Joi 13.01.2011)

Bună Ziua !
Deja este o altă ZI ! Este ZIUA A ŞASEA ! Abia mâine, CREATORUL se odihneşte ! Astăzi încă Lucrează ... la OAMENI ! Lutul, uneori, se usucă, se desprinde de pe mâinile SALE şi ... uită să devină Creaţie, rămânând ... uitării, exfolierii. Desigur, NIMIC nu se pierde, însă nu totul se transformă ! DoarATAT: materia care se lasă prelucrată de CREATOR ! Acea materie se transformă în Viaţă ! Acea materie ... devine Lumină ! Dacă ... se lasă prelucrată cu Răbdare, Nădejde, Ascultare prin Iubire, Dăruire, Sacrificiu !
~
Hai la DRUM de Lumină !
Cine vine cu mine, ca să pot să fiu BINE îndrumat ???
~
Înger îngeraşul meu,
ce mi te-a dat Dumnezeu,
Totdeauna fii cu mine
şi mă învaţă să fac bine.
 
Eu sunt mic, tu fă-mă mare,
Eu sunt slab, tu fă-mă tare,
Totdeauna mă însoţeşte
şi de rele mă păzeşte.
 
Doamne, îngeraşii Tăi,
Fie păzitorii mei !
 
Amin.
~
Peste puţin timp, Soarele va răsări ... iar şi iar şi iar !
Cocoşii întregii lumi vor saluta Lumina, spre Slava CREATORULUI !
De-o ... Veşnicie !!
Noi, care ne pretindem ... gânditori, conştienţi ... noi TOŢI, când (CÂND ???) ne vom Slăvi CREATORUL ???  Căci, încă facem parte din Creaţia SA !  Căci, nu putem Slăvi, dacă nu ne îngăduim unii pe alţii, benefic, pe voia lui Dumnezeu ~ Tatăl, Fiul, Sfântul Duh !
~
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
18~1. (2:07 AM):

Bună Ziua ! Felicitări pentru articol şi în general pentru Atitudinea CETĂŢENEASCĂ de implicare Benefică ! Oamenii se formează greu, se formează "din mers", iar cei care se implică, sunt, la urma urmei ... nişte formatori ! ~ Cornelius, :)
("adaosul" meu pe ... Facebook, domnului Daniel Vinca, pentru "prezentarea" acestui articol)
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Turnul MEU de Fildeş ! este noul LABELS, lansat prin articolul cu acelaş titlu.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Urmatoarea ZONA din aceasta postare, o consacru unui CAZ CIUDAT, veti vedea !
~
18~2. ()

Bună Ziua ! Doamnei Mihaela, dar MAI ALES cititorilor !!! 

Astăzi, 13 ianuarie 2011 ! 
Am verificat, nu-i mare lucru ! Blogul menţionat are doar 11 FOTO, în 4 articole, în 2 ANI DE ZILE !!! 
Mai are 106 persoane interesate !!! de acele ... 11 fotografii, de acele 4 articole ! 
Cu alte cuvinte, în COMENTARIILE ultimului articol din acel Blog ... CARE VINDE, ESTE PROSPER, folosind doar 4 articole şi 11 FOTO, ei bine, în comentarii ... se specifică existenţa mai multor cumpărători de Bicicletă ! Care BICICLETĂ ??? În cele 11 Foto, nu apare nici o bicicletă ! Dar săraca bicicletă ... a fost vândută, ... direct, din buzunarul vânzătoarei, în mâna cumpărătorului ... dacă este din Bucureşti. Dar, comentariile NU includ, deloc ... pe doamna Mihaela, care să solicite ... bicicletă ! 
Probabil că ŞI DOAMNA Mihaela, ... s-a "volatilizat", în acelaşi "MOD" în care, AU DISPĂRUT ... restul de Postări ! Căci: 
-- ori eu sunt tâmpit !!! 
-- ori cei 106 "Persoane Interesate", sunt toţi tâmpiţi ! 
Varianta "presupusă" ... cum că AU FOST ANULATE POSTĂRI, este desigur IMPOSIBILĂ ! Căci ... dacă ar fi "posibilă" atunci desigur că ... NICI Blogosfera nu există ! 

Blogul http://bellesa-shop.blogspot.com/ ~ bellessa-shop EXISTĂ, eu depun mărturie ! Deci, este firesc să gândim că, de fapt ... NOI nu existăm, căci ... există "doamna" Georgiana
Nici chiar ACEST comentariu nu există ! 
Citiţi vă rog: Bună Ziua !,(la 13~5. + comentariile !!) apoi Bună Ziua ! şi nu uitaţi ... să citiţi: Bună Ziua ! 
~
Cornelius, :)
~*~
Acum, redau partial din blogul respectiv:
Archive

2008 (3)
~
Persoane interesate (106) Mai multe »

natalie's_boutique

ElvenDesign

dollgrey

malenamargo

orestiam

Lexxara

STICKit!

EllaSuchardine

Elena Cristina

Diana

danussik

CandyMax

Doinitsa B

deea_cz

Cristina Mihai

ancastrut

Make-up by Dina

Hera Baroque

Make-up Artist

Anda Zelenca

jeleuieftin

andreea.varga

Señorita Alejandra

extramicuta
 ~ 
CONTACT:

Ma puteti contacta pe adresa de email
.................@yahoo.com.
Trimite linkurile de la pozele accesoriilor dorite sau spune-mi pur si simplu ce ti-a atras atentia.
Daca esti din Bucuresti livrarea se face personal, in urma stabilirii unui punct de intalnire, iar daca esti din alt oras livrarea se va face prin posta in cat mai scurt timp. 
special collection luni, 18 mai 2009 

"special collection"

14 Comentarii - Afişaţi postarea iniţială Extindeţi comentariile


Blogger VICIOUS spunea...
vreau eu vreau eu!
18 mai 2009, 15:44
Blogger frida spunea...
http://fridashothotspot.blogspot.com/ asta e blogul meu. eu te-am adaugat deja intre preferintele mele si te-as ruga daca e cu putinta sa faci si tu aelasi lucru mersi si felicitari pt blog.lucruri foarte dragute
19 mai 2009, 03:07
Blogger VICIOUS spunea...
te-am agaugat la blogroll! thanks :)
19 mai 2009, 09:25
Blogger Alice in vintageland spunea...
Multumesc pentru colier! Te-am adaugat si in blogroll asa cum am promis:)
24 mai 2009, 12:59
Anonim katja spunea...
Buna. M-ar interesa aparatul foto si bicicleta.
8 iulie 2009, 04:39
Blogger frida spunea...
felicitari pt blog si mersi de colierul cu bicicleta.e superba !!!!
29 iulie 2009, 04:10
Blogger alice spunea...
BUNA! M-ar interesa si pe mine bicicleta si aparatul foto. Chiar as vrea sa le cumpar. Colierele se pot vedea inainte de a fi cumparate? Par senzational de dragute, dar pozele pot mintii uneori:(.Eu sunt din Bucuresti.
3 august 2009, 06:13
Anonim katja spunea...
Foarte fain aparatul foto! M-am indragostit de el si-l port aproape non-stop. Mercic! P.S. De mentionat faptul ca este alb, nu crem cum apare in poza. Insa e si mai cool asa! :)
9 noiembrie 2009, 13:39
Anonim Alex spunea...
Vreau si eu lantisorul cu aparatul foto? Sa-ti trimit mail ca sa vorbim despre asta, sau cum sa fac? Astept raspuns
5 decembrie 2009, 07:14
Blogger Special K spunea...
hey! ti am oferit un premiu pe blogul meu:p pup:*
18 martie 2010, 19:53
Blogger hanedenny2008 spunea...
buna...as vrea sa stiu si eu cum pot comanda si eu cate ceva de pe aceasta pagina...sunt lanturii fff frumoase,pandantive toate sunt frumoase...eu nu am blog...nu prea le am cu astea dar as vrea sa comand si eu cv de la tine daca se poate...adresa mea este hanedenny2008@yahoo.com
9 aprilie 2010, 14:26
Blogger propan3 spunea...
As dori aparatul foto :D cum comand ?
7 mai 2010, 09:29
Blogger Madalina spunea...
Vreau si eu cel cu camera foto. Ti-am dat add pe mess
11 mai 2010, 09:12
Blogger natalie's_boutique spunea...
da da , am comandat si eu aparatul foto , e minunat , il port cu mare drag . Te`am si adaugat pe blogul meu proaspat recent facut http://nataliesboutique.blogspot.com/si tocmai ti`am scris un mail cu urmatoarea comanda :)
28 decembrie 2010, 10:43 
Asa este "normal" ... CEL "ANORMAL" ... trebuie mai intai ... sa verifice ! Ori eu ... ACUMA ... suflu si-n IAURT ! ... caci, am fost clonat, IAR ALTII ... si-au permis SA RADA, pe baza unor ... PRESUPUNERI ! 
Iata ca "istoria" ... se repeta ... in fel si chip ! 
S-a terminat si ZIUA ! 
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,